Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 12 - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
885 odpowiedzi w tym temacie

#551 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 09:21

Czy ktoś ma informacje jak wygląda wysyłka zamówień przedsprzedażowych w Play? Tak jak w Orange czyli pokazują faktyczne stany magazynowe czy nie ma takiej reguły? Teoretycznie widzę, że niektóre modele są wyprzedane więc tak jakby pilnowali stanów magazynowych... 

 

Jeśli pilnują to w Play są jeszcze niemal wszystkie iPhony z dostawą po 12.11. Brakuje niektórych kolorów Maxa. 


Użytkownik dawsze edytował ten post 10 listopada 2020 - 09:23


#552 BlackJack

BlackJack
  • 147 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 11:24

Nie da się od rana dodzwonić do Apple. Etui z dwóch zamówień już w drodze a telefony w przygotowaniu. Chciałem zmienić adres dostawy bo wysyłają na mój adres zameldowania a nie zamieszkania. Czy da się jakoś to online zmienić czy tylko przez konsultanta?


Telefon : iPhone SE 64Gb Silver 12.4.1 Tablet: iPad Air2 WiFi 32Gb 12.4.1


#553 tomczii

tomczii
  • 913 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 12:11

na tą chwile chyba już się nie da :) jedynie trzeba rozmawiać z firmą dostarczającą czy da się zrobić taki manewr.


Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm


#554 MrMind

MrMind
  • 58 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 10 listopada 2020 - 13:08

Czy ktoś ma jakieś info co z zamówieniami z Media Expert? Totalnie nie ma z nimi kontaktu, nie wiadomo co z dostawami i kiedy spodziewać się dostarczenia zamówienia...

Zamówiłem 27.10 i zero odzewu, czytałem, że niektórzy jeszcze wcześniej zamawiali i ten sam problem, ale może coś się wyklarowało? 


 iPhone 12 Pro  MacBook Air 13' 2017  iPad 6th (WiFi)  Apple Watch 4 (GPS + Cell)  AirPods II


#555 mleczarzyk

mleczarzyk
  • 12 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 13:50

Czy ktoś ma jakieś info co z zamówieniami z Media Expert? Totalnie nie ma z nimi kontaktu, nie wiadomo co z dostawami i kiedy spodziewać się dostarczenia zamówienia...

Zamówiłem 27.10 i zero odzewu, czytałem, że niektórzy jeszcze wcześniej zamawiali i ten sam problem, ale może coś się wyklarowało

iP Pro zamówiony 18.10 brak informacji, wczoraj dzwoniłem infolinię, człowiek w ogóle nie ogarnięty zaczął nawijać coś o iP Pro Max że w piątek, porażka... kupiłem w AS z dostawą 26.11-03.12



#556 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 10 listopada 2020 - 14:05

Czy ktoś ma jakieś info co z zamówieniami z Media Expert? Totalnie nie ma z nimi kontaktu, nie wiadomo co z dostawami i kiedy spodziewać się dostarczenia zamówienia...

Zamówiłem 27.10 i zero odzewu, czytałem, że niektórzy jeszcze wcześniej zamawiali i ten sam problem, ale może coś się wyklarowało? 

Ja z 3 zamówionych w mediaexpert dwa odebrałem. Wszystkie zamówione były w przedsprzedaży. Pierwszy był w dniu premiery wersja pro grafit 256gb a ok 2tyg później wersja pro 128 niebieska. 3szt na razie czeka na realizacje.


Użytkownik EMU edytował ten post 10 listopada 2020 - 14:06

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#557 mleczarzyk

mleczarzyk
  • 12 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 15:59

Ja z 3 zamówionych w mediaexpert dwa odebrałem. Wszystkie zamówione były w przedsprzedaży. Pierwszy był w dniu premiery wersja pro grafit 256gb a ok 2tyg później wersja pro 128 niebieska. 3szt na razie czeka na realizacje.

Zamówione czy od razu zapłacone?



#558 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 10 listopada 2020 - 16:10

Zamówione czy od razu zapłacone?


Każdy był płacony przy odbiorze.

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#559 tweetykrk

tweetykrk
  • 168 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 listopada 2020 - 17:19

Ja w Orange zamawiałem 12 pro 4 listopada (środa) termin był 2-3 dni robocze i na stronie widniał napis dostawa dpd 9 listopada , natomiast kurier zawitał w piątek 6 listopada, wiec polecam Orange

Iphone 12 pro 256 Grafit, był X 256, Mackbook pro 2012 


#560 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 10 listopada 2020 - 17:39

Nie da się od rana dodzwonić do Apple. Etui z dwóch zamówień już w drodze a telefony w przygotowaniu. Chciałem zmienić adres dostawy bo wysyłają na mój adres zameldowania a nie zamieszkania. Czy da się jakoś to online zmienić czy tylko przez konsultanta?

Poczekaj az poszczegolne paczki zostana wyslane. Wowczas dostaniesz powiadomienie od firmy kurierskiej. Tam bedziesz mogl zmienic sobie opcje dostawy. Ja nawet zmieniłem, żeby doręczyli do punktu InMedio bo oprocz zmiany adresu mieli taka opcję. O ile się nie myle był to DHL.


Oprócz AS złożyłem równolegle zamówienie w x-kom. Udało mi się trafić na opcję "dostępny" i wysyłka na czwartek. Zamowienie złożone pomyślnie. Po ok. 2 godzinach status na stronie zmienił się na niedostępny. Kontaktowałem się z infolinią x-kom - powiedzieli, ze o czwartku to raczej mogę pomarzyć i to jest tylko orientacyjna data. Nie podaja konkretnych dat dostaw a zamowienia realizuja chronologicznie. Zobaczymy co bedzie pierwsze. Jesli x-kom sie wyrobi jako pierwszy - zarobi a ja zyskam 1 dodatkowy rok rękojmii i anuluje zamównie od Apple.


Użytkownik radzion edytował ten post 10 listopada 2020 - 18:22

 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#561 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 10 listopada 2020 - 17:48

Co zyskasz?


iPhone 15 Pro


#562 peter08

peter08
  • 45 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 18:08

dzis miał dotczeć silikonowy pokrowiec pod 12 maxa i nie przyszedł,wiec pewnie maja obsuwe...



#563 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 18:14

Właśnie dostałem maila z Apple że dostawa zamówienia może się opóźnić

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#564 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 10 listopada 2020 - 18:23

Co zyskasz?

Jak kupisz w Apple Store to rok gwarancji. Jesli kupisz w polskim sklepie - 1 rok gwarancji Apple ale przez 2 lata obowiązuje rękojmia, czyli odpowiedzialnosc sprzedawcy a nie producenta. Producent Ci moze dac gwarancji ile chce. Rekojmia zas podyktowana jest prawnie i wynosi 2 lata.


Właśnie dostałem maila z Apple że dostawa zamówienia może się opóźnić

Kiedy zamawiałeś i co?


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#565 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 10 listopada 2020 - 18:25

Jak kupisz w Apple Store to rok gwarancji. Jesli kupisz w polskim sklepie - 1 rok gwarancji Apple ale przez 2 lata obowiązuje rękojmia, czyli odpowiedzialnosc sprzedawcy a nie producenta. Producent Ci moze dac gwarancji ile chce. Rekojmia zas podyktowana jest prawnie i wynosi 2 lata.

Jak kupisz w Apple Store też masz dwa lata ochrony. Drugi rok rękojmi działa jak pierwszy gwarancji, oddajesz do dowolnego serwisu i telefon zostaje naprawiony. I tak, przetestowane, sprawdzane, tak to działa.


iPhone 15 Pro


#566 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 10 listopada 2020 - 18:29

Jak kupisz w Apple Store też masz dwa lata ochrony. Drugi rok rękojmi działa jak pierwszy gwarancji, oddajesz do dowolnego serwisu i telefon zostaje naprawiony. I tak, przetestowane, sprawdzane, tak to działa.

Nie będę kwestionował bo skoro korzystałeś to napewno tak jest. Jestem tylko ciekawy na jakiej zasadzie to działa - przecież sprzedawcą jest chyba Holandia albo Irlandia a nie Polska (nie pamietam dokladnie skad mi wysylali w ubieglym roku).


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#567 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 10 listopada 2020 - 18:30

dzis miał dotczeć silikonowy pokrowiec pod 12 maxa i nie przyszedł,wiec pewnie maja obsuwe...


Ja zamówiłem w sobotę skórzane z dostawa na czwartek a przyszło dziś. Tyle ze do 12 pro. A dostałeś list przewozowy? Nadają go kilka godzin przed wysyłka.

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#568 peter08

peter08
  • 45 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 18:30

Jak kupisz w Apple Store to rok gwarancji. Jesli kupisz w polskim sklepie - 1 rok gwarancji Apple ale przez 2 lata obowiązuje rękojmia, czyli odpowiedzialnosc sprzedawcy a nie producenta. Producent Ci moze dac gwarancji ile chce. Rekojmia zas podyktowana jest prawnie i wynosi 2 lata.


Kiedy zamawiałeś i co

czyli jak w drugim roku bateria padnie,usterka wyswietlacza,czy ukaże sie jakakolwiek inna wada iphona to sklep na własny koszt naprawia?



#569 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 10 listopada 2020 - 18:32

A co to za różnica gdzie jest magazyn? Apple Online Store oficjalnie działa w Polsce. Serwisy autoryzowane są w naszym kraju i mają od Apple przykaz naprawiać nasze sprzęty przez dwa lata od zakupu.

iPhone 15 Pro


#570 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 10 listopada 2020 - 18:32

Nie będę kwestionował bo skoro korzystałeś to napewno tak jest. Jestem tylko ciekawy na jakiej zasadzie to działa - przecież sprzedawcą jest chyba Holandia albo Irlandia a nie Polska (nie pamietam dokladnie skad mi wysylali w ubieglym roku).


Działa to na zasadzie prawa obowiązującego w UE. Kupujesz w sklepie Apple.pl obsługiwanym przez podmiot w UE. A nie kupujesz z fabryki w Chinach.

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#571 peter08

peter08
  • 45 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 18:33

dostałem chyba w niedziele maila z numerem przesyłki UPS,dzis pokazuje dostawe do konca dnia ale raczej nie dojdzie już...



#572 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 10 listopada 2020 - 18:33

czyli jak w drugim roku bateria padnie,usterka wyswietlacza,czy ukaże sie jakakolwiek inna wada iphona to sklep na własny koszt naprawia?

W teorii tak. W praktyce to juz troszeczke inaczej wyglada. Ale mowie tu ogolnie o zasadach rękojmii. Generalnie rzecz ujmując, sprzedawca odpowiada za wady sprzętu przez 2 lata a nie jak producent przez tyle ile chce. 


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#573 kubson022

kubson022
  • 8 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 18:34

Czy ktoś ma informacje jak wygląda wysyłka zamówień przedsprzedażowych w Play? Tak jak w Orange czyli pokazują faktyczne stany magazynowe czy nie ma takiej reguły? Teoretycznie widzę, że niektóre modele są wyprzedane więc tak jakby pilnowali stanów magazynowych...

Jeśli pilnują to w Play są jeszcze niemal wszystkie iPhony z dostawą po 12.11. Brakuje niektórych kolorów Maxa.


Ja też zamawiałem z Play Pro Max. Pewnie Ty też masz zamówienie na etapie weryfikacji. Spokojnie, rozmawiałem z nimi i w momencie kiedy dostaną dostawę do magazynu automatycznie wysyłają do klientów. Podobno mają być dostarczone w dniu premiery

#574 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 10 listopada 2020 - 18:36

A co to za różnica gdzie jest magazyn? Apple Online Store oficjalnie działa w Polsce. Serwisy autoryzowane są w naszym kraju i mają od Apple przykaz naprawiać nasze sprzęty przez dwa lata od zakupu.

No tak, racja. Z rękojmią róznie jednak to wygląda, ale jeśli korzystałeś i nie było problemu - tylko się cieszyć. Ja nie mam zbyt dużego doświadczenia po zmianie przepisów - wówczas były inne a ja najczęściej korzystałem z napraw z tytułu gwarancji producenta.


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#575 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 18:40

Kiedy zamawiałeś i co?

Na szczęście sprawa dotyczy Apple Case :D miał dojechać dziś a będzie w czwartek. Bez spiny bo i tak telefonu jeszcze nie mam ;)

iPhone nadal w przygotowaniu do wysyłki


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych