Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości aktywacji esim w sieci Orange na Apple Watch SE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 bsz

bsz
  • 98 postów

Napisano 10 października 2020 - 12:31

Czy komuś udało się w ostatnich dniach uruchomić e-sim w Orange na Apple Watch SE?

 

Ja próbuje od kilku dni. Zgodnie z instrukcją wybieram opcję Konfiguruj sieć komórkową w aplikacji Watch na iPhonie, ale zamiast strony logowania do Mój Orange, pojawia się strona Orange z komunikatem błędu. W Apple odesłali do Orange, a w Orange zasugerowali zresetowanie ustawień sieciowych telefonu, ale to nie pomogło i w Orange chwilowo się poddali.

Załączone pliki


 iMac (Mid 2011) 27" | i5 2.7GHz | 12GB RAM | 256GB SDD  MacBook Pro (Late 2013) 13,3" | i5 2.4GHz | 8GB RAM | 256GB SSD  iPhone XS 64GB Black  Watch SE LTE  TV HD 32GB


#2 symek2

symek2
  • 17 postów

Napisano 11 października 2020 - 15:28

Mi udało się teoretycznie przejść proces aktywacji Ekstra Esim w Orange, ale niestety AW SE nie łączy się z siecią. Wyświetla się komunikat „Brak planu sieci komórkowej”. W aplikacji Watch na IP sieć Orange ma status „Nieużywany”. Dzwoniłem do Orange, twierdzą, że Ekstra Esim jest uruchomiony poprawnie i sprawa została przekazana do działu technicznego. Mam czekać na kontakt z ich strony :(



#3 dobrakawa

dobrakawa
  • 779 postów

Napisano 11 października 2020 - 19:22

Mi się ze 3 dni temu udało, bez problemu.


Pro 2012, 12 Mini, SE 44mm Cellular


#4 Bartolin508

Bartolin508
  • 2 postów

Napisano 12 października 2020 - 19:00

Czy udało się rozwiązać problem? Mam dokładnie taki sam w zakładce sieci komórkowe w apk Watch jest napisane „nieużywany” a poniżej Orange, również mam AW SE. Jeżeli uda się komuś to naprawić to bardzo proszę o odp.

#5 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 12 października 2020 - 20:04

Witam
Niestety mam tak samo. Nieużywany

Użytkownik Pluto27887 edytował ten post 12 października 2020 - 20:38


#6 symek2

symek2
  • 17 postów

Napisano 12 października 2020 - 20:42

Niestety dalej lipa. Czekam 3 dzień na kontakt z działu technicznego Orange. Zgłaszaliście problem u operatora ?



#7 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 13 października 2020 - 07:23

Witam, u mnie zrobiłem tak: po aktywacji esim na orange i sczytaniu qr rozłączyłem aw z iphone ( bluetooth i wifi), potem z pozycji zegarka, kliknąłem w ikonke sieć, poczekałem, aż robiła się zielona.



#8 symek2

symek2
  • 17 postów

Napisano 13 października 2020 - 08:51

Witam, u mnie zrobiłem tak: po aktywacji esim na orange i sczytaniu qr rozłączyłem aw z iphone ( bluetooth i wifi), potem z pozycji zegarka, kliknąłem w ikonke sieć, poczekałem, aż robiła się zielona.

 Przy aktywacji ekstra Esim nie pojawia mi się QR kod, tylko informacja, że karta została aktywowana poprawie i dane zostały wysłane do urządzenia. Na tym koniec. 



#9 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 13 października 2020 - 08:58

To rozłącz urządzenia i spróbuj z pozycji aw......u mnie pali sie sieć na zielono, ale gdy włączy sie wifi ikonka na biało i nie aktywna, ponowne wyłączenie wifi skutkuje zapalenie sieci na zielono.



#10 symek2

symek2
  • 17 postów

Napisano 13 października 2020 - 09:22

To rozłącz urządzenia i spróbuj z pozycji aw......u mnie pali sie sieć na zielono, ale gdy włączy sie wifi ikonka na biało i nie aktywna, ponowne wyłączenie wifi skutkuje zapalenie sieci na zielono.

Próbowałem. Ikonka od połączenia z siecią komórkowa jest cały czas szara. Jak na nią kliknę to wyświetla się info: Brak planu sieci komórkowej. 



#11 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 13 października 2020 - 09:29

Wejdz na orange.pl i zobacz czy masz aktywny esim, może wybrałeś esim tylko internet??? Jaki masz plan,abonament ekstra esim czy flex?


Użytkownik landr edytował ten post 13 października 2020 - 09:30


#12 symek2

symek2
  • 17 postów

Napisano 13 października 2020 - 09:51

Wejdz na orange.pl i zobacz czy masz aktywny esim, może wybrałeś esim tylko internet??? Jaki masz plan,abonament ekstra esim czy flex?

Mam aktywny Esim w iPhone oraz ekstra eSIM do AW - Ekstra karta eSIM 1 - rozmowy, SMSy, internet. Zaznaczone jest dodatkowo: Zablokuj wiadomości przychodzące SMS na tej karcie.



#13 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 13 października 2020 - 11:19

Z tej strony, wygląda ok, spróbuj połączyć aw i iphone i zobzc jaki status usługi orange czy na aplikacji w telefonie jest aktywny, jak te zabiegi nie odniosą rezultatu, wywaliłbym esima i powoli zrobiłbym wszystko jeszcze raz np esim2



#14 symek2

symek2
  • 17 postów

Napisano 13 października 2020 - 12:02

Z tej strony, wygląda ok, spróbuj połączyć aw i iphone i zobzc jaki status usługi orange czy na aplikacji w telefonie jest aktywny, jak te zabiegi nie odniosą rezultatu, wywaliłbym esima i powoli zrobiłbym wszystko jeszcze raz np esim2

AW jest połączony z iPhonem. W iPhone w pace Watch w zakładce Sieć komórkowa jest operator Orange, ale ma status „nieużywany”. Próbowałem już z 5 razy uruchamiać nowy ekstra Esim, za każdym z takim samym rezultatem. 



#15 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 13 października 2020 - 12:27

Jestem użytkownikiem esim w aw od samej premiery w Polsce, widzę że usługa nie jest do końca dopracowana i czasami występują liczne problemy, ale jak już działa to dla mnie super, zakładam aw bez telefonu, portfela...aipodsy do uszu i lekko i przyjemnie, płatności , rozmowy wiadomości muzyka tylko z aw, życzę powodzenie z aktywacją usługi bo warto, pozdrawiam



#16 barty96

barty96
  • 101 postów

Napisano 13 października 2020 - 17:19

w Orange jest awaria wszystkich esim (na pewno w Orange Flex). Nie da się wymienić ani karty głównej, ani aktywować esim na AW.



#17 symek2

symek2
  • 17 postów

Napisano 13 października 2020 - 18:19

w Orange jest awaria wszystkich esim (na pewno w Orange Flex). Nie da się wymienić ani karty głównej, ani aktywować esim na AW.

Wiesz może od kiedy jest ta awaria? Ja już prawie tydzień z tym walczę ...



#18 Bartolin508

Bartolin508
  • 2 postów

Napisano 14 października 2020 - 09:57

Rozmawiałem wczoraj z panem z działu technicznego i powiedział, że dzisiaj do godziny 08:00 będzie już wszystko naprawione. Chwile temu zrestartowałem Watch następnie iphona i wszystko bynajmniej u mnie działa

Użytkownik Bartolin508 edytował ten post 14 października 2020 - 09:58


#19 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 października 2020 - 09:59

Ręce opadają.
https://bynajmniej.p...e-przynajmniej/


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#20 symek2

symek2
  • 17 postów

Napisano 14 października 2020 - 10:47

Bingo, zaczęło działać. Reasumując- wina leżała po stronie Orange. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych