Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

IOS 13/14 Iphone 11 - brak zasiegu.


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 karcho

karcho
  • 18 posts

Posted 26 September 2020 - 18:06

Witam,

 

Mam nastepujacy problem: wczoraj w nocy rozladowal mi sie telefon, jak rano go podlaczylem do ladowania to zauwazylem ze nie mam zasiegu i info, ze musze zaktualizowac oprogramowanie... tak tez zrobilem, zaktualizowalem do iOS 14, niestety to nie pomoglo, idac za kolejna rada ze strony apple, postanowilem przywrocic telefon do ustawien fabrycznych.. niestety teraz nie moge go nawet skonfigurowac bo mam blad:

 

Nie mozna aktywowac

Do aktywowania iphone wymagane jest uaktualnienie 

 

Wie ktos czy da rade to jakos naprawic czy tylko na gwarancje? Telefon ma jakies 3 miesiace.. jak w ogole serwis iphone teraz wyglada? Rzeczyiwscie sie czeka 2-3tyg robocze? 

 

Dzieki



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2064 posts
  • SkądRzym

Posted 26 September 2020 - 19:49

Witam,

 

Mam nastepujacy problem: wczoraj w nocy rozladowal mi sie telefon, jak rano go podlaczylem do ladowania to zauwazylem ze nie mam zasiegu i info, ze musze zaktualizowac oprogramowanie... tak tez zrobilem, zaktualizowalem do iOS 14, niestety to nie pomoglo, idac za kolejna rada ze strony apple, postanowilem przywrocic telefon do ustawien fabrycznych.. niestety teraz nie moge go nawet skonfigurowac bo mam blad:

 

Nie mozna aktywowac

Do aktywowania iphone wymagane jest uaktualnienie 

 

Wie ktos czy da rade to jakos naprawic czy tylko na gwarancje? Telefon ma jakies 3 miesiace.. jak w ogole serwis iphone teraz wyglada? Rzeczyiwscie sie czeka 2-3tyg robocze? 

 

Dzieki

Padł baseband. Oddaj na gwarancje. Dostaniesz nowy tel. Żeby się upewnić sprawdź czy masz numer IMEI



#3 MasterM

MasterM
  • 1658 posts

Posted 26 September 2020 - 19:53

Jeżeli zostanie wymieniony, to trwa to 2-3 dni robocze, może nawet mniej.

#4 karcho

karcho
  • 18 posts

Posted 26 September 2020 - 20:57

Padł baseband. Oddaj na gwarancje. Dostaniesz nowy tel. Żeby się upewnić sprawdź czy masz numer IMEI

 

sprawdzic czy mam numer IMEI? mam na pudelku napsiany



#5 soczekpl

soczekpl
  • 3288 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 26 September 2020 - 21:27

Chyba mu chodziło o sprawdzenie numeru IMEI w telefonie :P W ustawieniach


  • krzysztofsds likes this

Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#6 wopo

wopo
  • 181 posts

Posted 27 September 2020 - 12:25

Witam,

 

Mam nastepujacy problem: wczoraj w nocy rozladowal mi sie telefon, jak rano go podlaczylem do ladowania to zauwazylem ze nie mam zasiegu i info, ze musze zaktualizowac oprogramowanie... tak tez zrobilem, zaktualizowalem do iOS 14, niestety to nie pomoglo, idac za kolejna rada ze strony apple, postanowilem przywrocic telefon do ustawien fabrycznych.. niestety teraz nie moge go nawet skonfigurowac bo mam blad:

 

Nie mozna aktywowac

Do aktywowania iphone wymagane jest uaktualnienie 

 

Wie ktos czy da rade to jakos naprawic czy tylko na gwarancje? Telefon ma jakies 3 miesiace.. jak w ogole serwis iphone teraz wyglada? Rzeczyiwscie sie czeka 2-3tyg robocze? 

 

Dzieki

W lutym, po 3 miesiącach użytkowania IPhona 11 Pro miałem to samo. Nagle stracił zasięg i koniec. Komunikatu nie miałem żadnego. Telefon wymieniony na nowy ( czekałem tydzień ) w Cortland. Moim zdaniem najlepszy serwis Apple.


Edited by wopo, 27 September 2020 - 12:27.

iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny


#7 karcho

karcho
  • 18 posts

Posted 28 September 2020 - 11:38

W lutym, po 3 miesiącach użytkowania IPhona 11 Pro miałem to samo. Nagle stracił zasięg i koniec. Komunikatu nie miałem żadnego. Telefon wymieniony na nowy ( czekałem tydzień ) w Cortland. Moim zdaniem najlepszy serwis Apple.

dziekuje panowie!






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users