Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IOS 13/14 Iphone 11 - brak zasiegu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 karcho

karcho
  • 18 postów

Napisano 26 września 2020 - 18:06

Witam,

 

Mam nastepujacy problem: wczoraj w nocy rozladowal mi sie telefon, jak rano go podlaczylem do ladowania to zauwazylem ze nie mam zasiegu i info, ze musze zaktualizowac oprogramowanie... tak tez zrobilem, zaktualizowalem do iOS 14, niestety to nie pomoglo, idac za kolejna rada ze strony apple, postanowilem przywrocic telefon do ustawien fabrycznych.. niestety teraz nie moge go nawet skonfigurowac bo mam blad:

 

Nie mozna aktywowac

Do aktywowania iphone wymagane jest uaktualnienie 

 

Wie ktos czy da rade to jakos naprawic czy tylko na gwarancje? Telefon ma jakies 3 miesiace.. jak w ogole serwis iphone teraz wyglada? Rzeczyiwscie sie czeka 2-3tyg robocze? 

 

Dzieki



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 26 września 2020 - 19:49

Witam,

 

Mam nastepujacy problem: wczoraj w nocy rozladowal mi sie telefon, jak rano go podlaczylem do ladowania to zauwazylem ze nie mam zasiegu i info, ze musze zaktualizowac oprogramowanie... tak tez zrobilem, zaktualizowalem do iOS 14, niestety to nie pomoglo, idac za kolejna rada ze strony apple, postanowilem przywrocic telefon do ustawien fabrycznych.. niestety teraz nie moge go nawet skonfigurowac bo mam blad:

 

Nie mozna aktywowac

Do aktywowania iphone wymagane jest uaktualnienie 

 

Wie ktos czy da rade to jakos naprawic czy tylko na gwarancje? Telefon ma jakies 3 miesiace.. jak w ogole serwis iphone teraz wyglada? Rzeczyiwscie sie czeka 2-3tyg robocze? 

 

Dzieki

Padł baseband. Oddaj na gwarancje. Dostaniesz nowy tel. Żeby się upewnić sprawdź czy masz numer IMEI



#3 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 26 września 2020 - 19:53

Jeżeli zostanie wymieniony, to trwa to 2-3 dni robocze, może nawet mniej.

#4 karcho

karcho
  • 18 postów

Napisano 26 września 2020 - 20:57

Padł baseband. Oddaj na gwarancje. Dostaniesz nowy tel. Żeby się upewnić sprawdź czy masz numer IMEI

 

sprawdzic czy mam numer IMEI? mam na pudelku napsiany



#5 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 września 2020 - 21:27

Chyba mu chodziło o sprawdzenie numeru IMEI w telefonie :P W ustawieniach


  • krzysztofsds lubi to

Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#6 wopo

wopo
  • 169 postów

Napisano 27 września 2020 - 12:25

Witam,

 

Mam nastepujacy problem: wczoraj w nocy rozladowal mi sie telefon, jak rano go podlaczylem do ladowania to zauwazylem ze nie mam zasiegu i info, ze musze zaktualizowac oprogramowanie... tak tez zrobilem, zaktualizowalem do iOS 14, niestety to nie pomoglo, idac za kolejna rada ze strony apple, postanowilem przywrocic telefon do ustawien fabrycznych.. niestety teraz nie moge go nawet skonfigurowac bo mam blad:

 

Nie mozna aktywowac

Do aktywowania iphone wymagane jest uaktualnienie 

 

Wie ktos czy da rade to jakos naprawic czy tylko na gwarancje? Telefon ma jakies 3 miesiace.. jak w ogole serwis iphone teraz wyglada? Rzeczyiwscie sie czeka 2-3tyg robocze? 

 

Dzieki

W lutym, po 3 miesiącach użytkowania IPhona 11 Pro miałem to samo. Nagle stracił zasięg i koniec. Komunikatu nie miałem żadnego. Telefon wymieniony na nowy ( czekałem tydzień ) w Cortland. Moim zdaniem najlepszy serwis Apple.


Użytkownik wopo edytował ten post 27 września 2020 - 12:27

iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny


#7 karcho

karcho
  • 18 postów

Napisano 28 września 2020 - 11:38

W lutym, po 3 miesiącach użytkowania IPhona 11 Pro miałem to samo. Nagle stracił zasięg i koniec. Komunikatu nie miałem żadnego. Telefon wymieniony na nowy ( czekałem tydzień ) w Cortland. Moim zdaniem najlepszy serwis Apple.

dziekuje panowie!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych