Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Migracja z MobileVikings do Orange Flex


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 filu_

filu_
  • 284 postów

Napisano 19 września 2020 - 20:24

Cześć, 

 

Siedzę teraz całą familią w MobileVikings. Generalnie odpowiada mi brak umów, elastyczne zarządzanie ofertą itp. Nie będę wchodził w szczegóły, bo interesują mnie przede wszystkim opinie osób, które dokonały takiej migracji. 3 osoby mają numery komórkowe, 4 numer to modem wetknięty w router. 
 

Co mnie wkurza? Mieszkam na za.. za lasem, zasięg jest taki sobie. Często zdarza się, że strony wolno się ładują, w niedzielę po południu to w ogóle dramat. Niby sygnał jest, a g. można zobaczyć. W dodatku w telefonie mam cyrki, nagle nie z gruchy, ni z pietruchy nie pobiera poczty albo nie aktualizuje się aplikacja, a telefon wyświetla piękny komunikat:

 

 

Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej

 

 

Sieć jest i nagle  jej nie ma, choć są 3 kreski Play LTE i nie jestem u siebie tylko w centrum dużego miasta. Generalnie to mam już dość tej rzeźby.

 

Ciekawi mnie, czy OF wymagane jest co miesięczne doładowanie? Nie ma kumulacji środków/GB jak w ofercie Standard 19/29? Ja doładowuję np. 3 miesiące z rzędu 3x19 i jak mam 57 zł to w kolejnym miesiącu nie doładowuję tylko np. dokupuję paczkę GB, żeby nie stracić kumulacji, a za rozmowy i smsy schodzi mi z konta (wybrałem taką ofertę, bo nie lubię rozmów przez telefon).

 

Jak działa przekazywanie GB między znajomymi? Rozumiem, że mógłbym przerzucać GB między członkami rodziny i modemem?

 

Można mieć też 2 karty do jednego numeru, np. mam jedną kartę w modemie/routerze, a drugą w iPadzie i obie żrą te same GB?

 

Ogólnie, jak hula ta oferta i czy warto zmienić?

 

Dzięki i pozdrawiam.


Mam mdłości na widok jabłek


#2 Duke123

Duke123
  • 435 postów

Napisano 20 września 2020 - 16:04

1. Flex to subskrypcja. Opłata jest pobierana co miesiąc z podpiętej karty bankowej lub konta które można uzupełnić BLIKIem.

2. Możesz przekazywać GB między wszystkim użytkownikami Flex-a. Ale otrzymany GB nie można przekazać dalej.

3. Można mieć jedna kartę dodatkową, ale tylko do numeru głównego. Usługa nie jest dostępne dla pozostałych numerów na Twoim koncie (w ramach ofert rodzinnej).

 

 

Jeśli nie przeszkadzają Ci niektóre niedoróbki, np. brak billingu w aplikacji, problemy z usługą ktoś dzwonił, blokadą połączeń anonimowych, problemy z jakością dźwięku po aktywacji dodatkowej karty SIM .... Flex jest bardzo OK. 



#3 filu_

filu_
  • 284 postów

Napisano 21 września 2020 - 14:47

@Duke123

Dzięki za cenne informacje, tak różowo czy raczej pomarańczowo to jednak nie jest.... Viking jest też teoretycznie fajną ofertą ale nagłe komunikaty o braku sieci komórkowej to przesada... Hm, wpaść z kiepskiej oferty w gorszą to żaden biznes...

Dzięki raz jeszcze!

Mam mdłości na widok jabłek





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych