Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone XS Max + Apple Watch 5 44mm - odebranie połączenia GSM - iPhone dalej dzwoni.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 18 września 2020 - 21:48

Połączenie przychodzące na Apple Watch są odbierane a iPhone dalej dzwoni, a czas połączenia jest liczony na Apple Watch, ale jest cisza? iOS 14, WatchOS 7. Restard nie pomaga :( Pomocy!


Użytkownik Cyganek12ewq1 edytował ten post 18 września 2020 - 21:51


#2 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 23 września 2020 - 11:49

Połączenie przychodzące na Apple Watch są odbierane a iPhone dalej dzwoni, a czas połączenia jest liczony na Apple Watch, ale jest cisza? iOS 14, WatchOS 7. Restard nie pomaga :( Pomocy!

Dodam, że to się działo na 3 rożnych iPhone'ach i 3 różnych zegarkach / każdy iPhone był nowy oraz Apple Watche - dziwna sytuacja. Wszystko było resetowane jak pamiętam oraz instalowane iOS przez iTunes oraz konfigurowane jako NOWE.

 

 

@Sorki, ze post pod postem, ale nie ma możliwości edycji :)



#3 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 760 postów

Napisano 23 września 2020 - 12:24

Czy Watch jest LTE? Jaka sieć?



#4 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 23 września 2020 - 21:50

Czy Watch jest LTE? Jaka sieć?

Tak LTE, Orange



#5 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 25 września 2020 - 16:14

Tak LTE, Orange

Skonfigurowałem nowe Apple ID bez backupu rowniez nie pomaga, Resety, wymazywanie Zegarka, iPhone konfigurowanie jako  NOWE rowniez :/



#6 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 26 września 2020 - 17:32

Skonfigurowałem nowe Apple ID bez backupu rowniez nie pomaga, Resety, wymazywanie Zegarka, iPhone konfigurowanie jako  NOWE rowniez :/

Nie chciałem zakładać kolejnego tematu wiec post pod postem : czy zmiana karty SIM może wpłynąć w jakimś stopniu na załatwienie tego problemu?

Bo chcę zakupić i przetestować nowy nr i nowy  eSIM, jak myślicie może być to kwesta karty SIM?

Obecna karta SIM ma 2 lata, siec ORANGE.



#7 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 26 września 2020 - 20:03

Nie chciałem zakładać kolejnego tematu wiec post pod postem : czy zmiana karty SIM może wpłynąć w jakimś stopniu na załatwienie tego problemu?

Bo chcę zakupić i przetestować nowy nr i nowy  eSIM, jak myślicie może być to kwesta karty SIM?

Obecna karta SIM ma 2 lata, siec ORANGE.

Wymiana karty nie pomagła. Obstawiam połączenie Bluetooth tylko jak je zresetować? Bo reset ustawię sieciowych tez nie pomaga :(

MNIE zastanawia jakim cudem dzieje się to w 6 urządzeniach rożnych i nowych. Obstawiam albo lokalizacja albo bluetooth. 



#8 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 03 października 2020 - 19:24

Wyłączenie : Wi Fi w zegarku oraz iPhone - pomaga na jeden dzień potem znowu jest ta sama sytuacja i tak w kółko...

Teraz testuje na wyłączonej Sieci komórkowej tzw. eSIM... - jeżeli przejdzie bez odczucia problemu to wina w Orange  :blink:  czyli Operatora  :o 

Tylko akurat u mnie jakby wina Orange, inni uzywają dobrze i nie narzekają a u mnie na 6 nowych urządzeniach to jest "ręce opadają nogi się podnoszą" :/


Użytkownik Cyganek12ewq1 edytował ten post 03 października 2020 - 19:28


#9 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 04 października 2020 - 16:18

Również na wyłączonej, usuniętej karcie eSIM z telefonu, zegarka i profilu - problem występuję :(



#10 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 04 października 2020 - 19:55

Mi to wygląda na problem z routerem WiFi

#11 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 04 października 2020 - 20:27

Nie rozumiem?



#12 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 04 października 2020 - 20:29

Protestuj przy wyłączonym routerze

#13 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 04 października 2020 - 20:30

Testowałem przy wyłączonych opcjach Wi FI w telefonie i w zegarku oraz nie było podłączone pod żadne wi fi 

przetestuje ale co ma wyłączona opcja w zegarku jak i w telefonie do wi fi?

dodam, ze to tez się dzieję w innej lokalizacji jak dobrze pamiętam, ale nie było podpięte pod moje wi fi 

Testowanie wygląda, tak ze muszę wykonać 200 połączę długich i krótkich odebrać itp - masakra

Czasem dzień działa a potem od początku złe działa 


Użytkownik Cyganek12ewq1 edytował ten post 04 października 2020 - 20:38


#14 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 04 października 2020 - 20:41

W takim razie nie rozumiem tego. Jakiś dziwoląg.

#15 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 04 października 2020 - 20:46

szkoda, nie znasz jaszcze jakiś opcji co można zrobić, przetestować? 



#16 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 10 października 2020 - 17:44

Pomocy, na obecna chwile sprzęt jest bez użyteczny, bo nie wieże ze 6 nowych zegarków, iPhonie może mięć ten sam problem? 



#17 dobrakawa

dobrakawa
  • 779 postów

Napisano 10 października 2020 - 19:20

Napisz do wsparcia Apple. Może już kiedyś ktoś miał taki problem i Ci pomogą, bo tutaj widzę, że mało kto ma jakieś pomysły.


Pro 2012, 12 Mini, SE 44mm Cellular


#18 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 13 października 2020 - 17:33

czy lokalizacja może mieć wpływ na niewłaściwe zachowanie np. przy połączeniach GSM miedzy iPhone a Apple Watch?

Pisze kolejny temat bo Support Apple - nie wie jak mi pomoc, pobierali logi przy tych problemach oraz nagranie video.

Bo najwięcej tego typu objawów dzieje się w jednej lokalizacji gdzie indziej jest normalnie. 



#19 Cyganek12ewq1

Cyganek12ewq1
  • 46 postów

Napisano 14 października 2020 - 16:58

Jednak lokalizacja nie ma wpływu przetestowałem, operator tez odpada dzieje się to na Orange jak również na Play, oraz inne numery Orange.

Obstawiam na 99,9% błąd w systemie który dopadł tylko mnie, bo na support apple nigdy nie widzieli takiego problemu( po mimo zbieraniu ode mnie logów, zdjęć czy nawet filmików przedstawiających problem)

Błąd systemowy który ciągnie się u mnie od 10 iOS :(






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych