Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook A1181 - nie mogę wgrać systemu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal404

michal404
  • 8 postów

Napisano 29 sierpnia 2020 - 18:09

Cześć,

Właśnie stałem się właścicielem MacBook - nigdy wcześniej nie miałem z tym styczności.

Pan od którego kupiłem urządzenie wylogował się z iCloud i dał mi urządzenie prosząc o usunięcie kont użytkowników.

Założyłem swoje konto z uprawnieniami admina i usunąłem wszystkie inne.

Chciałem przywrócić system do stanu fabrycznego więc wszedłem w recovery, tam sformatowałem tysk twardy i ... nie mogę zaisntalować el capitana z recovery default_icon_curve.gif

W pewnym momencie prosi o zalogowanie do app store, więc loguje się i wyskakuje żę app store jest nie dostępne.

Teraz nie mam systemu, jedynie recovery które nie działa.

Czy ktoś pomoże mi go zreanimować?



#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 29 sierpnia 2020 - 18:14

To nie jest wedle wszelkich przesłanek wina hardware'u, przenoszę do działu El Capitan.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 29 sierpnia 2020 - 20:35

poszukaj na forum opisywano problem z instalacją i pomagała zmiana daty w terminalu


Fallout ...war, war never changes...

#4 michal404

michal404
  • 8 postów

Napisano 29 sierpnia 2020 - 22:57

Niestety po zmianie daty na luty 2016 instalator nie rusza i wywala błąd.

Taki komunikat mam gdy instaluję z usb z datą bieżącą:
https://ibb.co/2tc9XXW

A tutaj logi z instalacji, może ktoś kto się zna zobaczy w czym problem: https://ibb.co/6b4CWtH

#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 31 sierpnia 2020 - 06:25

Musisz przygotować pendrive instalacyjny na innym komputerze i z tego pendriva zainstalować system. Możesz też wyciągnąć dysk, podłączyć przez USB do innego komputera i zainstalować system bezpośrednio na dysku.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#6 michal404

michal404
  • 8 postów

Napisano 31 sierpnia 2020 - 07:18

Co w sytuacji gdy nie mam innego maca do dyspozycji? Lipa totalna?

#7 BlueBook

BlueBook
  • 401 postów

Napisano 31 sierpnia 2020 - 08:28

Co w sytuacji gdy nie mam innego maca do dyspozycji? Lipa totalna?

Spróbuj pod Windowsem programem TransMac, nie zawsze działa, ale to lepsze niż nic.


MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT

iPhone 11 128GB


#8 michal404

michal404
  • 8 postów

Napisano 31 sierpnia 2020 - 09:06

Spróbuj pod Windowsem programem TransMac, nie zawsze działa, ale to lepsze niż nic.

Transmac tylko na DVD wypala?



#9 BlueBook

BlueBook
  • 401 postów

Napisano 31 sierpnia 2020 - 17:49

Transmac tylko na DVD wypala?

Na pendrivie również.


MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT

iPhone 11 128GB


#10 michal404

michal404
  • 8 postów

Napisano 31 sierpnia 2020 - 18:10

Okazało się że mój sąsiad ma maca.mógłbyś podesłać w jaki sposób zrobić instalke systemu na pendrive z jego maca?

#11 BlueBook

BlueBook
  • 401 postów

Napisano 31 sierpnia 2020 - 20:48

Poszukaj programu DiskMakerX odpowiedniej wersji do twojego systemu. Na forum są linki do starszych systemów.

MacPro3,1-2 x Q.Core 2.8GHz/RAM-32GB/SSD480GB/R9-380-2GB/El Capitan---MBP-MID2009-2.66GHz/RAM-8GB/SSD240GB-El Capitan/128GB-Windows10/9400M+9600M GT

iPhone 11 128GB


#12 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 01 września 2020 - 06:34

https://support.appl.../pl-pl/HT201372


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#13 michal404

michal404
  • 8 postów

Napisano 01 września 2020 - 16:33

Okazało się że sąsiad ma maca i z mała pomocą zrobiliśmy klon dysku i mój mac działa. Aktualnie jest wersja mac os x 10.5.8 która nie ma nawet app store. Jak można to teraz zaktualizować?

#14 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 774 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 września 2020 - 16:46

Ten wątek stał się rewią pytań, co przeczy zasadzie 'jeden wątek - jedno zagadnienie'. Poza tym to absolutne podstawy, które zostały tutaj już przewałkowane milion razy.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych