Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch series5 (cały czas pokazuje 100% baterii)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 18 sierpnia 2020 - 17:46

Dobry wieczór. Mój Apple Watch po naładowaniu do 100% po dłuższym użytkowaniu ciągle pokazuje full czyli 100% , problem znika po wyłączeniu i włączeniu zegarka. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Dziękuję z góry za odp.

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 18 sierpnia 2020 - 17:51

Co oznacza „dłuższym”? 5, 10 minut czy pół dnia?

Ogólnie nie ma się czym przejmować. Bateria to nie bak w samochodzie. Być może w Twoim konkretnym egzemplarzu zegarka akurat była nieco lepsza bateria niż deklarowana. Jeśli ogólny czas pracy jest na dobrym poziomie, to nie ma się czym przejmować. Restart obniża wskazanie baterii, bo pochłania dużo energii. 


  • crash5 lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 18 sierpnia 2020 - 18:26

Po naładowaniu trochę go „przycisnąłem” około 40 minut no i bateria stała w miejscu. Tutaj użytkownicy mieli podobnie: https://discussions....0840427?page=13. Nie wiem czy to się nadaje do oddania na gwarkę. winmaciek dziękuję za odpowiedź.

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#4 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 19 sierpnia 2020 - 21:28

Niestety nadal to samo. Po naładowaniu stoi na 100%. Ale wyłączenie i włączenie AW pomaga , tu pytanko czy takie wyłączanie i włączanie raz dziennie szkodzi zegarkowi? Nie mam ochoty oddawać go na gwarancję.

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#5 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 19 sierpnia 2020 - 21:31

Nie zaszkodzi, chociaż na dłuższą metę to może być uciążliwe.


  • crash5 lubi to

 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#6 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 25 sierpnia 2020 - 12:26

Dzień Dobry. Bardzo ciekawa sprawa. Mianowicie problem minął , zrobiłem rozłączanie zegarka z telefonem i wymazałem dane po czym ''odtworzyłem'' go na nowo. No i jak wspomniałem , problem zniknął nie stoi już na 100% , ale najciekawsze jest to , że zegarek ostatni raz skończyłem ładować w niedzielę o godz 22:20 naładował się do 100% i gdy piszę tego posta bateria pokazuje  16% , oczywiście mam włączone Always on display , oraz normalnie go użytkuje - rozmowy itp. Moim zdaniem to świetny wynik , ale mam nadzieję , że to nie jest jakiś błąd w urządzeniu i za tydzień bateria nie będzie mi trzymać 3 godziny.


Użytkownik crash5 edytował ten post 25 sierpnia 2020 - 12:27

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych