Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Spasowanie iPhone'a XS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 jbal

jbal
  • 16 postów

Napisano 15 czerwca 2020 - 10:29

Witam,

 

Jak wyglada kwestia u was kwestia spasowania iphona xs?

U mnie w dolnej krawedzi pomiedzy uszczelką a ramką jest szpara taka że można włożyć kartke papieru i przesunąc ja do połowy ramki, podczas noszenia w kieszeni cały czas lądują tam jakies paprochy. Krawędzie boczne jak i górna ściśle przylegają do uszczelki. Dodam że telefon nowy ma około 2 tygodnie, nigdy nie spadł itp

 

Załączone pliki



#2 Demos

Demos
  • 139 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 15 czerwca 2020 - 10:39

Skoro nowy telefon to na gwarancje, trafi tam woda i będzie większy problem, bo zaleje czujnik i możliwość reklamacji przepada.


MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch UltraAirPods Pro | 


#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 15 czerwca 2020 - 10:44

Reklamowałbym. W moim XS jest idealnie spasowane, nic nie wchodzi, a na pewno nie kartka. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 jbal

jbal
  • 16 postów

Napisano 15 czerwca 2020 - 11:09

Jest na gwarancji w cortlandzie ale juz probowali mnie przekonac ze to normalne bo ekran pracuje itp. Wkurza mnie tylko fakt ze nowy telefon i juz idzie na gwarancje, pytanie czy maja jakas mozliwosc naprawienia tego?



#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 czerwca 2020 - 11:26

Zawsze może się trafić po prostu wadliwy egzemplarz, w tym przypadku pech trafił na Ciebie.

Ja tam bym się kłócił o nowy, skoro dostałeś fabrycznie popsuty.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#6 jbal

jbal
  • 16 postów

Napisano 15 czerwca 2020 - 12:02

Zawsze może się trafić po prostu wadliwy egzemplarz, w tym przypadku pech trafił na Ciebie.

Ja tam bym się kłócił o nowy, skoro dostałeś fabrycznie popsuty.

Problem w tym ze chyba zle zrobiłem, telefon zakupiony został w PLAY natomiast zgłosiłem go na gwarancje do Cortland zamiast do play z tytuły rekojmi



#7 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 15 czerwca 2020 - 12:28

Skoro nowy telefon to na gwarancje, trafi tam woda i będzie większy problem, bo zaleje czujnik i możliwość reklamacji przepada.

 

Ekran jest przyklejony do obudowy i takiej szczeliny nie mają żadnego wpływu na szczelność telefonu.

 

Jest na gwarancji w cortlandzie ale juz probowali mnie przekonac ze to normalne bo ekran pracuje itp. Wkurza mnie tylko fakt ze nowy telefon i juz idzie na gwarancje, pytanie czy maja jakas mozliwosc naprawienia tego?

 

 Prawdopodobnie wystarczy ekran zamontować ponownie lub wymienić na nowy. Trwa to godzinę i to powinno rozwiązać problem.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#8 jbal

jbal
  • 16 postów

Napisano 15 czerwca 2020 - 13:04

Ekran jest przyklejony do obudowy i takiej szczeliny nie mają żadnego wpływu na szczelność telefonu.

 

 

 Prawdopodobnie wystarczy ekran zamontować ponownie lub wymienić na nowy. Trwa to godzinę i to powinno rozwiązać problem.

 

Tu bardziej mi wyglada nie na złe wklejenie ekranu a na delikatne wygiecie ramki od strony ekranu, czy da sie taka ramke naprostowac?



#9 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 15 czerwca 2020 - 13:28

Ale chodzi o metalowy korpus telefonu czy plastikową czarną ramkę wokół ekranu? Ramka jest częścią ekranu.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#10 jbal

jbal
  • 16 postów

Napisano 15 czerwca 2020 - 14:24

Ale chodzi o metalowy korpus telefonu czy plastikową czarną ramkę wokół ekranu? Ramka jest częścią ekranu.

 

Tak jak na zdjeciu w pierwszym poscie. Szczelina jest pomiedzy czarna ramka/uszczelka a metalowa ramką/korpusem, wyglada jakby ten korpus byl minimalnie odgiety od strony tej ramki.



#11 jbal

jbal
  • 16 postów

Napisano 17 czerwca 2020 - 11:14

Aktualizacja: Jeszcze nie mam oficjalnego stanowiska ale Cortland (wiadomosc z infolinii) stwierdził ze telefon jest spasowany zgodnie ze specyfikacja producenta. :angry:



#12 Michu1996

Michu1996
  • 47 postów
  • SkądSiestrzeń

Napisano 17 czerwca 2020 - 18:17

Aktualizacja: Jeszcze nie mam oficjalnego stanowiska ale Cortland (wiadomosc z infolinii) stwierdził ze telefon jest spasowany zgodnie ze specyfikacja producenta. :angry:

 

No to niezła ściema ...  :blink:


iPHONE XS  :rolleyes: 


#13 telefan22

telefan22
  • 42 postów

Napisano 17 czerwca 2020 - 21:58

Problem w tym ze chyba zle zrobiłem, telefon zakupiony został w PLAY natomiast zgłosiłem go na gwarancje do Cortland zamiast do play z tytuły rekojmi


To nie ma znaczenia, reklamacja z tytułu gwarancji nie wyklucza reklamacji z tytułu rekojmi.

Jeśli nic nie uzyskasz reklamuj z tytułu rękojmi w play (zgodnie z prawem do 12mc od zakupu to sprzedawca musi uzasadnić, że taka wada nie jest wadą, a widać, że jest.

Po 12mc to użytkownik musi udowodnić, że dana wada była od momentu zakupu lub powstała poprzez normalne użytkowanie co już jest dosyć sporne.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych