Witam,
W dniu dzisiejszym w sklepie Cortland zakupiłem ładowarkę do szybkiego ładowania firmy Apple 18w oraz również w tym sklepie kabel do tej ładowarki firmy Belkin USB-C/Lightning (certyfikat MFI oraz posiada wsparcie dla szybkiego ładowania). NIestety szybkiego ładowania nadal brak. Telefon ładuje się tak samo długo jak z podstawową ładowarką 5w czyli ok 3h. Mysłałem, ze problem może jest spowodowany przez Software więc wykonałem Hard Reset telefonu, nie pomogło. Czy jest możliwość, że problemem może być kabel, który posiada certyfikat MFI, ale jednak nie jest firmy Apple ?

Iphone 11 - problem z Fast Charge
#1
Napisano 07 maja 2020 - 20:14
#2
Napisano 07 maja 2020 - 21:39
iPhone 15 Pro
#3
Napisano 07 maja 2020 - 21:59
Coś jest nie tak, kabel nie musi być Apple, musi mieć tylko MFI. Najlepiej by było podpiąć miernik do usbc i sprawdzić jaki prąd bierze. Nie ma ktoś znajomy? Ja bym obstawiał uszkodzony przewód. Może jakaś wada fabryczna. Najlepiej by było sprawdzić na innym albo miernik.
NIestety nikt z moich znajomych nie posiada ładowarki do której mógłbym kabel podłączyć ani miernika. Chyba pozostaje mi kupić nowy kabel, innej firmy i liczyć, że to jest wina wadliwego kabla.
#4
Napisano 07 maja 2020 - 22:21
Belkin to jest jednak dobra firma, w sensie zaufana w światku apple, więc mało prawdopodobne. Ale oczywiście, wadliwe egzemplarze zdarzają się każdemu.
Bez miernika ani rusz chyba.
- MasterM lubi to
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#5
Napisano 07 maja 2020 - 22:53
Belkin to jest jednak dobra firma, w sensie zaufana w światku apple, więc mało prawdopodobne. Ale oczywiście, wadliwe egzemplarze zdarzają się każdemu.
Bez miernika ani rusz chyba.
Z tym miernikiem to mam taki problem, że nie mam od kogo pożyczyć nawet, musiałbym kupić. Chyba zaryzykuje i kupię kolejny kabel po prostu licząc na to, że to ten problem rozwiąże.
#6
Napisano 08 maja 2020 - 09:02
A gwarancja nie obejmuje takich rzeczy? Przecież kabel i ładowarka na pewno mają gwarancję.Z tym miernikiem to mam taki problem, że nie mam od kogo pożyczyć nawet, musiałbym kupić. Chyba zaryzykuje i kupię kolejny kabel po prostu licząc na to, że to ten problem rozwiąże.
#7
Napisano 08 maja 2020 - 09:30
Można włączyć w iTunes dla Windows synchronizację WiFi, następnie to samo w 3uTools.
Dzięki temu wyświetli się jakim prądem ładowane jest urządzenie
https://www.dropbox....utools.png?dl=0
Użytkownik untaztood edytował ten post 08 maja 2020 - 11:15
iPhone 15 Pro 256GB Mac mini (Late 2014) Apple Watch Ultra 2 AppleTV 4K
#8
Napisano 03 czerwca 2020 - 12:31
Podepnę się pod temat, bo mam pytanie w kwestii szybkiej ładowarki od 11 Pro. Czy nic nie stoi\
na przeszkodzie aby używać jej jako głównej do ładowania drugiego iPhone X i iPada Pro? Bo średnio
widzę wożenie 3 ładowarek, kwestia czy nie narobię więcej szkody tą silniejszą 18W jak np tą od iPada.
Co na to baterie, skrócę żywotność? Bo w drugą stronę, spokojnie mogę ładować 11 Pro tą od iPada,
tak jak X i tutaj tylko kwestia czasu ładowania 11 pozostaje, bo 18W jednak zdecydowanie szybciej.
#9
Napisano 03 czerwca 2020 - 14:22
Możesz ładować czym chcesz. Ja ładuję wszystko stówatowym kombajnem o takim i jest super.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#10
Napisano 03 czerwca 2020 - 15:01
#11
Napisano 03 czerwca 2020 - 16:48
https://support.appl.../en-us/HT202105
To jakby zamyka temat obaw dla mnie ;-)
Tutaj jest jeszcze kilka innych linków: https://9to5mac.com/...th-iphone-ipad/
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#12
Napisano 03 czerwca 2020 - 17:06
https://support.appl.../en-us/HT202105
To jakby zamyka temat obaw dla mnie ;-)
Tutaj jest jeszcze kilka innych linków: https://9to5mac.com/...th-iphone-ipad/
No rzeczywiście, jakby nie było tematu :-) Kurcze, prawie 3 lata nie zmieniałem iPhone po 9 latach rok w rok, jakoś zaginąłem w akcji :-D
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych