Witam wszystkich,
pisze do was bo nie mogę znaleźć nigdzie rozwiązania problemu.
Moja żona posiada MacBooka Air i nie może na nim korzystać z FaceTime ani z iMessage. Posiada także iPhona Xs tu działa wszystko jak powinno. Na obu urządzeniach jest zalogowana przez to samo Apple ID.
Konto na jakie było zarejestrowane Apple ID to konto iCloud.com.
W momencie kiedy wpisuje hasło na laptopie wyskakuje jej informacja o błędnym haśle lub o będzie weryfikacji - mówimy o AppStore, iMessage i FaceTime.
Testowaliśmy wszystko:
- resetu zmiana hasła na stronie iCloud
- reset hasła przez iforget.apple.com
- testowałem także zmianę apple ID - ale ta funkcja to jakiś żart (nie ma nigdzie przycisku zmień Apple ID) i nie mam jej nigdzie na stronie - https://support.apple.com/pl-pl/HT202667#appleaddress
Najdziwniejszą sytuacją jest to, że po wprowadzeniu złego Apple ID pojawia się mojej Apple ID i propozycja wpisania mojego hasła.W sowim iCloud nie mam dodanego jej laptopa nie wiadomo skąd się tam pojawia. raz moze było dopisywane jako drugi użytkownik ale nigdzie nie widnieje opcja aby je usunąć.
Czy jest jakieś rozwiązanie do tego tematu?
Nie chcielibyśmy zakładać nowego apple ID bo nie chcemy tracić wszystkich hasła i subskrybcji.
Z góry dziękuje z informację
Witam wszystkich,
pisze do was bo nie mogę znaleźć nigdzie rozwiązania problemu.
Moja żona posiada MacBooka Air i nie może na nim korzystać z FaceTime ani z iMessage. Posiada także iPhona Xs tu działa wszystko jak powinno. Na obu urządzeniach jest zalogowana przez to samo Apple ID.
Konto na jakie było zarejestrowane Apple ID to konto iCloud.com.
W momencie kiedy wpisuje hasło na laptopie wyskakuje jej informacja o błędnym haśle lub o będzie weryfikacji - mówimy o AppStore, iMessage i FaceTime.
Testowaliśmy wszystko:
- resetu zmiana hasła na stronie iCloud
- reset hasła przez iforget.apple.com
- testowałem także zmianę apple ID - ale ta funkcja to jakiś żart (nie ma nigdzie przycisku zmień Apple ID) i nie mam jej nigdzie na stronie - https://support.apple.com/pl-pl/HT202667#appleaddress
Najdziwniejszą sytuacją jest to, że po wprowadzeniu złego Apple ID pojawia się mojej Apple ID i propozycja wpisania mojego hasła.W sowim iCloud nie mam dodanego jej laptopa nie wiadomo skąd się tam pojawia. raz moze było dopisywane jako drugi użytkownik ale nigdzie nie widnieje opcja aby je usunąć.
Czy jest jakieś rozwiązanie do tego tematu?
Nie chcielibyśmy zakładać nowego apple ID bo nie chcemy tracić wszystkich hasła i subskrybcji.
Z góry dziękuje z informację
OK udało mi się w końcu załatwić temat z Apple
Jeśli ktoś ma problem z weryfikacją konta iCloud przy logowaniu się na iMessage lub FaceTime zadzwońcie spokojnie do obsługi technicznej Apple i tam wam pomogą.
U Nas okazało się, że przez częste próby logowania się uznano nasze konto za spam i zostało zablokowane. W ciagu 5 minut miła Pani nam odblokowała konto prosiła o restart Macbooka i wszystko pięknie działa.
Przekazuje dwa numery telefonów.
00 800 4411 875 - telefon do pomocy technicznej w niektórych siecią - np PLAY - jest zablokowany i podaja info, ze jest ładny numer
800 702 322 - telefon do obsługi klienta powiedzcie w czym problem i was przekierują do pomocy techniczneje iCloud lub Appstore tam gdzie macie problem.
Temat którymi więc albo do zamknięcia albo do pozostawienia dla potomności
Pozdrawiam
Edited by jblichiewicz, 06 April 2020 - 15:07.