Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Netflix nie działa na Safari


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 pchelcok

pchelcok
  • 7 postów

Napisano 21 marca 2020 - 21:27

Cześć, od dwóch dni jestem posiadaczem iMaca, więc wszystkim wielkie cześć. 

 

Niestety mam już pierwsze problemy. Mianowicie, na Safari nie działa odtwarzanie filmów na stronie Netflixa. Jest dźwięk i ciągle czarny obraz. W podglądzie wszystko działa poprawnie, na innych przeglądarkach również. 

Mac jet zaktualizowany, oraz ma zainstalowanego Silverlighta. 

 

Czy ktoś miał z Was taki problem? Dziękuje za pomoc. 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 507 postów
  • Płeć:

Napisano 21 marca 2020 - 23:31

1. Zaktualizowany to znaczy jaki? Podaj wersję Safari i macOS. 
2. Silverlight jest akurat całkowicie zbędny. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 pchelcok

pchelcok
  • 7 postów

Napisano 21 marca 2020 - 23:54

macOS Catalina 10.15.3 (19D76)

Safari Wersja 13.0.5 (15608.5.11)



#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 marca 2020 - 00:09

A nie próbujesz tego AirPlayem przypadkiem gdzieś puszczać? W sensie wiesz, screen sharing, te sprawy?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#5 pchelcok

pchelcok
  • 7 postów

Napisano 22 marca 2020 - 00:51

Nie, próbowałem normalnie w przeglądarce, tak jak pisałem w Chrome działało normalnie ale w Safari też zaczęło już działać, pomimo że nic nie zmieniłem, być może Netflix miał jakiś problem (do nich też zgłosiłem). 

Temat do zamknięcia. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych