Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone SE czarny ekran z logo po aktualizacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 robert90

robert90
  • 7 postów

Napisano 19 marca 2020 - 17:19

Witam wszystkich serdecznie, jestem Robert, to mój pierwszy post tutaj.

Chciałbym prosić o pomoc - iphone SE po aktualizacji iOS z 10 do 13, wg komunikatu z iTunes zakończonej pomyślnie nie włącza się, utknął na poziomie czarnego ekranu z logiem, czasem się resetuje. Po hard resecie to samo, kolejne updaty w trybie awaryjnym również bez skutku, ciągle ekran z logo. Jaka jest tego przyczyna? Coś da się zrobić? Przecież to nie moja wina, że sprzęt źle się aktualizuje.

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.



#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 634 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 20 marca 2020 - 10:56

Wprowadź go w tryb DFU i odtwórz oprogramowanie. 


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#3 robert90

robert90
  • 7 postów

Napisano 20 marca 2020 - 11:03

Bardzo dziękuje za odpowiedź. Czy istnieje jakiś sposób/oprogramowanie pozwalające wyciągnąć dane (kontakty/zdjęcia) z iphone'a utkniętego na ekranie z logo? Niestety nie wszystkie dane są w icloud lub w backupie :/Pozdrawiam



#4 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 449 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 20 marca 2020 - 14:43

Niestety nie ma takiej możliwości


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#5 robert90

robert90
  • 7 postów

Napisano 20 marca 2020 - 20:48

Dziękuje. Może próbować aktualizować jeszcze kilka razy, jest szansa że w końcu ruszy?



#6 landr

landr
  • 1 289 postów

Napisano 21 marca 2020 - 16:19

Aktualizuj, tylko bądź cierpliwy, aktualizacja czasami trwa kilka minut i kilka ekranów z jabłkiem...poczekaj do finału.



#7 robert90

robert90
  • 7 postów

Napisano 21 marca 2020 - 17:02

dzięki. czekałem za kazdym razem kilka godzin i było tylko jabłko. 5 razy juz aktualizowałem



#8 landr

landr
  • 1 289 postów

Napisano 21 marca 2020 - 18:57

Wyślij do autoryzowanego serwisu, zdiagnozują i będzie ok, po co się męczyć, SE to wciąż dobry telefon



#9 robert90

robert90
  • 7 postów

Napisano 21 marca 2020 - 19:07

Oni dadzą radę to zrobić bez utraty danych? Bo jeśli chodzi o przywrócenie do ustawień fabrycznych i utratę danych to sam będę próbował to robić.

#10 robert90

robert90
  • 7 postów

Napisano 24 marca 2020 - 12:45

czy mógłby ktoś podpowiedzieć czywarto aktualizować do skutku? 5, 10, 15 razy? czy tylko odtworzenie zostało



#11 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 301 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 24 marca 2020 - 13:21

W tym wypadku repetycja nic już najprawdopodobniej nie da. Pogódź się z utratą niezarchiwizowanych danych.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#12 robert90

robert90
  • 7 postów

Napisano 25 marca 2020 - 10:53

Zrobiłem odtworzenie, wszystko już działa, nawet okazało się że na PC był jakiś backup :) dzięki za pomoc, do zamknięcia



#13 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 171 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 30 marca 2020 - 08:08

Proszę


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych