
iPhone 7 plus nie sygnalizuje przychodzących połączeń. Odrzucona reklamacja z tytułu rękojmi
#51
Napisano 17 grudnia 2019 - 13:29
#52
Napisano 17 grudnia 2019 - 14:13
Tak, chcę się z nim umówić na spotkanie, ale on przyjmuje tylko w poniedziałki i czwartki, dlatego pomyślałem, żeby najpierw przedstawić mu sprawę mailowo. Może przed spotkaniem znajdzie czas na zapoznanie się z nią i wtedy nasza rozmowa będzie bardziej merytoryczna.
#53
Napisano 17 grudnia 2019 - 14:56
Tak przygotowany, będziesz mówił konkretami, co może przyciągnąć uwagę rzecznika. E-mail, jeżeli nie będzie wyrazisty, może wywołać fałszywy obraz sytuacji. Trudniej będzie wówczas przekonać rzecznika do swoich racji w osobistej rozmowie.
#54
Napisano 06 lutego 2020 - 21:49
Mały update i jednocześnie zakończenie opisywanej sprawy:
zanim jeszcze z mojej strony doszło do wejścia na ścieżkę prawną w tym sporze, x-kom zaproponował ugodę. Zgodę uzależniłem od propozycji. Zaproponowano całkowity zwrot pieniędzy, podkreślając że jest to wyłącznie dobra wola sprzedawcy. Tak więc mamy happy end. Choć droga do niego była miejscami ze strony x-komu dość dziwna, to jednak chapeau bas dla firmy za taki finał - bo myślę, że nie jest to powszechna praktyka rozwiązywania problemów między sprzedawcą a klientem.
Wszystkim, którzy wspomogli mnie dobrymi radami w tym wątku - dziękuję!
Pozdr.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych