Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#51 Czinczu

Czinczu
  • 5 postów

Napisano 08 grudnia 2019 - 12:17

..oczekuję prostej odpowiedzi gdzie leży problem?
Czy po stronie operatorów kominkowych?
Czy po stronie urządzenia czyli telefonu?
..bo jeśli to wina operatora to mogę poczekać ,
ale jeśli to wina urządzenia to oczekuje sprawnego egzemplarza.
Może takie wymiany wywrą nacisk na jednych lub drugich.

Rownież mam problemy na Iphone 11. Ostatnio rozmawiałem z osobą z T-mobile to na początku mi powiedziała, że nie miewają takiego problemu u siebie, jednak gdy jej przytoczyłem numer sprawy z tego wątku, to nagle się okazało, że jest już globalny problem w tym temacie...Pani przyjęła moje zgłoszenie, dostałem potwierdzające smsy o przyjęciu zgłoszenia itp. przedwczoraj dostałęm sms od Tmobile o treści: "Dzień dobry. Dziękujemy za zgłoszenie. Problem jest nam znany i obecnie pracujemy nad jego rozwiązaniem. Po zakończeniu prac wyślemy do Ciebie SMS-a z potwierdzeniem. Bardzo przepraszamy za utrudnienia." Wygląda więc na to, że jest coś na rzeczy...zobaczymy jaki będzie finał tej sprawy, miejmy nadzieje, że uda się im to rozwiązać. Wydaje mi się, że wymiana egzemplarzy póki co nie ma sensu, chociaż mój ojciec ma 11 Pro Max i na razie nie zanotował żadnych problemów, ale jest z Orange.



#52 skibagrzes

skibagrzes
  • 11 postów

Napisano 08 grudnia 2019 - 12:39

Ja mam 11 Pro a Żona 11 oba T-Mobile na obu problem :-(

#53 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 08 grudnia 2019 - 14:50

Obawiam się ze problem jest bardziej złożony, awantura jest na całym świecie
Gdyby było inaczej dawno poradzono by sobie z problemem
Wyglada na to ze sprzedaż została wstrzymana lub bardzo ograniczona

#54 tomczii

tomczii
  • 913 postów

Napisano 08 grudnia 2019 - 18:38

W tym tygodniu może wyjdzie iOS 13.3 i rozwiąże problem dla minie jak ktoś wie, że jest problem po stornie soft i wymienia cały czas tel to masakra ;)

Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm


#55 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 08 grudnia 2019 - 19:01

Już wyszedł ja zainstalowałem, niestety nic nie pomogło pozdrawiam

#56 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 08 grudnia 2019 - 20:32

Nikt nie wie czy to wina po stronie softu czy nie, przecież pewnie większości te telefony działają normalnie. Równie dobrze, może byś wina sprzętu czy operatora ale póki temat się nie wyjaśni to zostaje albo wymieniać albo oddać i przejść na inny model bądź na andka.

#57 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 08 grudnia 2019 - 22:12

W tym tygodniu może wyjdzie iOS 13.3 i rozwiąże problem dla minie jak ktoś wie, że jest problem po stornie soft i wymienia cały czas tel to masakra ;)

to dlaczego serwis Apple wymienia telefony, skoro wiedzą, problem jest po stronie softu? ;)



#58 dzikiWombat

dzikiWombat
  • 1 postów

Napisano 10 grudnia 2019 - 14:43

Elo jestem pracownikiem T mam 11pro i mam ten sam problem, sporo ludzi zwraca się do nas z tym problemem. Wymiana karty sim, bądź gwarancyjnie iphona nic nie daje... Mój problem hest tylko w jednej lokazlicaji tam gdzie pracuje, wcześniej miałem X'a i nie było takich ''kwiatów". Problem polega na braku internetu oraz wyciszaniu mnie podczas rozmowy, osoba dzoniąca do mnie nie słyszy mnie. Jest to frustrujące, mam nadzieje, że nowy IOS to naprawi....



#59 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 10 grudnia 2019 - 20:49

O problemach z netem pierwsze słyszę, nieźle.

#60 tomczii

tomczii
  • 913 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 10:00

niestety ios 13.3 nie przyniósł poprawy i dalej jest problem z niekształconymi rozmowami. Ja już piszę każdego dnia do tmobile co z tym problemem kiedy rozwiążą ale niestety nie potrafią się określić....


Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm


#61 skibagrzes

skibagrzes
  • 11 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 10:15

Witam tak dla informacji nowy SMS do zgłoszenia T Mobile
„ Dzień dobry. Sprawdziliśmy zgłoszony przez Ciebie problem. Okoliczne nadajniki pracują prawidłowo, a lokalizacja objęta jest zasięgiem naszej sieci. Siła sygnału może powodować jednak sporadyczne utrudnienia w korzystaniu z usług, za co bardzo przepraszamy.”
Problem w tym ze loguje się dziennie do wielu nadajników bo ciagle się przemieszczam :-).
Wiec odpowiedz raczej z D.
Jak iOS 13.3 ?

#62 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:

Napisano 11 grudnia 2019 - 10:30

Nie sądzę aby to była wina softu urządzenia.

Podejrzewam, że jest to wynik zbyt wysokiego obciążenia sieci w pewnych miejscach (duże osiedla, centra handlowe), gdzie ciągle przybywa użytkowników a przepustowość sieci nie jest bez ograniczeń.

Urządzeń jest coraz więcej a BTS-ów nie przybywa a te, których używamy nie są najnowsze. Operatora interesuje sprzedaż jak największej ilości kart sim natomiast już sama infrastruktura sieci pozostaje sprawą drugorzędną.

Prosty test. Sprawdzić czy problem występuję np. w niedzielę rano lub późno w nocy, kiedy statystycznie sieć jest najmniej obciążona. Jeśli wtedy nie ma problemu to mamy odpowiedź.


iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#63 groszewski.l

groszewski.l
  • 5 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 10:38

Fajnie by było gdyby to był tylko problem zbyt mocno obciążonej wieżyczki i po czasie wszystko wracałoby do normy. Niestety w moim przypadku jest tak, że rozmówcy słyszą mnie fatalnie aż do czasu restartu iphona. 



#64 tomczii

tomczii
  • 913 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 10:43

Dzwoniłem do tmobile i powiedzieli, że jeszcze nie mają rozwiązania ale technicy potwierdzają poprawę gdy wlączymy opcje LTE, Volte wł ja właśnie to włączyłem zobaczymy czy coś pomoże


Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm


#65 skibagrzes

skibagrzes
  • 11 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 10:48

Raczej to nie obciążenie BTS-ów bo od jakiegoś czasu często jestem w szczerym polu i do większego miasta w lini prostej mam jakieś 15-20km

#66 krissolek

krissolek
  • 431 postów
  • SkądLubań/Wrocław

Napisano 11 grudnia 2019 - 17:44

Niestety i u mnie jest ten problem. Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Pozostaje chyba czekać aż ktoś wpadnie na genialny pomysł, który rozwiąże problem. Smutne jest to, że telefon jest moim narzędziem pracy, więc bardzo utrudnia to pełnienie codziennych obowiązków.


 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel


#67 tomczii

tomczii
  • 913 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 17:59

Tutaj operator sieci musi z Apple ustalić poprawki bo inaczej tutaj nie zmieni się nic. Mam znajomych w imad, cortland i mówią, że ludzie noszą IP 11 pro, 11 pro max oni odsyłają telefony do centrum a serwis wgrywa restore oraz oddają ten sam telefon.

Użytkownik tomczii edytował ten post 11 grudnia 2019 - 18:01

Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm


#68 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 19:47

Nie sądzę aby to była wina softu urządzenia.
Podejrzewam, że jest to wynik zbyt wysokiego obciążenia sieci w pewnych miejscach (duże osiedla, centra handlowe), gdzie ciągle przybywa użytkowników a przepustowość sieci nie jest bez ograniczeń.
Urządzeń jest coraz więcej a BTS-ów nie przybywa a te, których używamy nie są najnowsze. Operatora interesuje sprzedaż jak największej ilości kart sim natomiast już sama infrastruktura sieci pozostaje sprawą drugorzędną.
Prosty test. Sprawdzić czy problem występuję np. w niedzielę rano lub późno w nocy, kiedy statystycznie sieć jest najmniej obciążona. Jeśli wtedy nie ma problemu to mamy odpowiedź.

Zly tok rozumowania przy X - sach ( miałem 2 )problem nie występował

Dzwoniłem do tmobile i powiedzieli, że jeszcze nie mają rozwiązania ale technicy potwierdzają poprawę gdy wlączymy opcje LTE, Volte wł ja właśnie to włączyłem zobaczymy czy coś pomoże

A mnie powiedzieli dokładnie na odwrót, a konkretnie pracownik w t mobile w Katowicach
Powiedział ze ci z infolini są niedouczeni. 



#69 Michassdz

Michassdz
  • 9 postów
  • SkądSieradz

Napisano 11 grudnia 2019 - 19:58

VoLTE jak jest włączone jest jeszcze gorzej. Najczęściej problem występuje gdy my odbieramy połączenie. Nowe wersje iOS nic nie dadzà. Winą nie jest software a hardware w naszych iurządzeniach. Apple powinno wycofać część urządzeń z rynku. Nie jest to także wina operatora. Podróżuje po UE i na różnych kartach operatora jak i różnych lokalizacjach UE to występuje.

#70 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 20:04

VoLTE jak jest włączone jest jeszcze gorzej. Najczęściej problem występuje gdy my odbieramy połączenie. Nowe wersje iOS nic nie dadzà. Winą nie jest software a hardware w naszych iurządzeniach. Apple powinno wycofać część urządzeń z rynku. Nie jest to także wina operatora. Podróżuje po UE i na różnych kartach operatora jak i różnych lokalizacjach UE to występuje.

Tak tylko kiedy ja zmieniłem kartę na Orange pracownik z infolini Apple stwierdził ze Problem mógł się powtórzyć ponieważ nie odtworzyłem urządzenia i mogły zostać stare logi
Rąbią chyba z nas idiotów

Użytkownik Witek11 edytował ten post 11 grudnia 2019 - 20:05


#71 skibagrzes

skibagrzes
  • 11 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 20:12

A czy problem występuje u was tylko na 11 Pro i na 11 Pro Max ? Czy dotyczy to zwykłej 11?

#72 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 20:14

Ja mam 11 pro niestety

#73 Czinczu

Czinczu
  • 5 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 22:54

@skibagrzes ja mam zwykłą 11 i problem również występuje, także T-mobile...



#74 b-unitor

b-unitor
  • 7 postów

Napisano 12 grudnia 2019 - 02:41

Sprawdzane dzisiaj na dwóch 11 Pro Max i w obu problem ten występuje. Jeżeli to problem softowy, to trzeba czekać na aktualizację, która to naprawi. Jeżeli to hardware, to trzeba z tym żyć, albo oddać iphona i zwrot pieniędzy.



#75 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 12 grudnia 2019 - 08:39

Sprawdzane dzisiaj na dwóch 11 Pro Max i w obu problem ten występuje. Jeżeli to problem softowy, to trzeba czekać na aktualizację, która to naprawi. Jeżeli to hardware, to trzeba z tym żyć, albo oddać iphona i zwrot pieniędzy.

Sprawdziłeś to jako osoba prywatna na swoim własnym kupionym, czy jako serwisant ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych