..oczekuję prostej odpowiedzi gdzie leży problem?
Czy po stronie operatorów kominkowych?
Czy po stronie urządzenia czyli telefonu?
..bo jeśli to wina operatora to mogę poczekać ,
ale jeśli to wina urządzenia to oczekuje sprawnego egzemplarza.
Może takie wymiany wywrą nacisk na jednych lub drugich.
Rownież mam problemy na Iphone 11. Ostatnio rozmawiałem z osobą z T-mobile to na początku mi powiedziała, że nie miewają takiego problemu u siebie, jednak gdy jej przytoczyłem numer sprawy z tego wątku, to nagle się okazało, że jest już globalny problem w tym temacie...Pani przyjęła moje zgłoszenie, dostałem potwierdzające smsy o przyjęciu zgłoszenia itp. przedwczoraj dostałęm sms od Tmobile o treści: "Dzień dobry. Dziękujemy za zgłoszenie. Problem jest nam znany i obecnie pracujemy nad jego rozwiązaniem. Po zakończeniu prac wyślemy do Ciebie SMS-a z potwierdzeniem. Bardzo przepraszamy za utrudnienia." Wygląda więc na to, że jest coś na rzeczy...zobaczymy jaki będzie finał tej sprawy, miejmy nadzieje, że uda się im to rozwiązać. Wydaje mi się, że wymiana egzemplarzy póki co nie ma sensu, chociaż mój ojciec ma 11 Pro Max i na razie nie zanotował żadnych problemów, ale jest z Orange.