Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

iphone SE - brak obrazu - serwisy bezradne


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 teju06

teju06
  • 3 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 listopada 2019 - 14:52

Cześć,

ostatnio jadąc autem na włączonej nawigacji ekran na telefonie niespodziewanie zaczął się rozjaśniać po czym całkowicie zgasł i przestał całkowicie wyświetlać obraz. Telefon działa bo po naładowaniu go mogę spingować z poziomu zegarka. Niestety komputer go nie widzi bo rozładował się a po ponownym włączeniu go potrzeba wpisać kod więc nie mogę wykonać kopii zapasowej.

Kupiłem nowy wyświetlacz bo byłem pewien, że to on się zepsuł, niestety błędny strzał, to nie wina wyświetlacza.

Po wykonaniu telefonu do "wysoko ocenianego" serwisu telefonów apple w Warszawie,stwierdzili, że to pewnie podświetlenie i żeby przynieść to naprawią. Tak też uczyniłem, jednak stwierdzili, że to coś grubszego, trzeba telefon zostawić. Po kilku dniach oddzwonili, że nie dadzą rady naprawić ale polecą kogoś innego.

Ok, odebrałem telefon z serwisu, dostałem namiar na "speca z innego serwisu, który kiedyś pracował w apple" zawiozłem tam telefon, powiedzieli, żeby zostawić, spróbują naprawić.

Zadzwoniłem po 2 dniach - kazali czekać jeszcze kilka dni, bo to jakaś grubsza sprawa i tu padło nowe określenie "elektronik musi wziąć telefon na lutownicę".

Ok, po paru dniach znowu dzwonię z pytaniem o aktualny status naprawy i niestety otrzymałem kolejną smutną wiadomość, że nie udało się naprawić.

Twierdzą, że wszystko w telefonie ok poza tym, że "telefon nie chce wysłać sygnału z obrazem"

 

1) Bardzo mi zależy na wykonaniu kopii zapasowej aby odtworzyć telefon na nowym urządzeniu.

2) Co będzie teraz z moim zegarkiem? Czy jeśli nie znajdzie się możliwość naprawy telefonu co będzie z moim zegarkiem? Stracę ponad 2000 zł ?

3) Znacie kogoś w Warszawie, kto byłby w stanie zdiagnozować usterkę i ją naprawić?

 

Iphone SE 128 GB kupiony jakoś lipiec-sierpień 2017.



#2 fuurinji

fuurinji
  • 5 postów

Napisano 21 listopada 2019 - 18:20

Byłem w podobnej sytuacji:

1) ściągnąłem u3tool gdzie jest opcja podglądu w czasie rzeczywistym pracy na ekranie telefonu

2) wydrukowałem 1:1 swojego iPhone'a (oczywiście z cyferkami kodu "na ekranie)

3) naładowałem telefon (wibracja przy przełączaniu przycisku wyciszania byłą dla mnie sygnałem, że trybi)

4) "na czuja" wpisałem kod i kliknąłem "zaufaj" na telefonie i zrobiłem kopie :)



#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 663 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 22 listopada 2019 - 07:37

Ten sposób zadziała kiedy uszkodzony jest tylko ekran, np. rozbity, wylany, nie działa dotyk, a jeśli uszkodzona jest płyta i telefon nie wykrywa zupełnie ekranu to on nawet się nie wybudzi, więc nie ma opcji wpisywania czegoś "na czuja".

 

@teju06 -  z zegarkiem nie ma żadnego problemu, telefon nie jest tutaj potrzebny, normalnie wyzerujesz zegarek i połączysz z nowym telefonem. A z co iCloud, sprawdzałeś czy nie ma tam w miarę aktualnego backupu?


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 


#4 fuurinji

fuurinji
  • 5 postów

Napisano 22 listopada 2019 - 08:07

Ten sposób zadziała kiedy uszkodzony jest tylko ekran, np. rozbity, wylany, nie działa dotyk, a jeśli uszkodzona jest płyta i telefon nie wykrywa zupełnie ekranu to on nawet się nie wybudzi, więc nie ma opcji wpisywania czegoś "na czuja".

 

Zależy co jest uszkodzone na płycie głównej. Jeżeli układ dotyku jest w porządku to ekran nie musi wyświetlać treści- warto spróbować.



#5 teju06

teju06
  • 3 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 listopada 2019 - 09:34

niestety to nie działa, telefon nie reaguje na dotyk. Próbowałem odczytać backup z icloud ale też nic tam nie ma :(

podczas podłączania do komputera telefon wgl nie widzi urządzenia i nie rozumiem czemu suwak do wyciszania nie wprawia telefonu w wibracje a przy pingowaniu telefonu  z poziomu zegarka telefon wydaje dźwięki.


Użytkownik teju06 edytował ten post 22 listopada 2019 - 09:35


#6 teju06

teju06
  • 3 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2019 - 13:11

mały upgrade:

za pomocą programu dr.fone - program widzi urządzenie ale tylko w trybie DFU mode ale niestety nic ponad to :(






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych