Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Podgląd z kamery dostępny tylko w sieci lokalnej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 2 438 postów

Napisano 29 października 2019 - 13:21

Mam prostą webkamerkę podłączoną do Raspberry Pi z zainstalowanym Homebridge. Centralą dla HomeKit jest Apple TV 4K. Do niedawna, z poziomu aplikacji Home na iPhone miałem podgląd na żywo z kamerki zarówno w domu, jak i spoza domowej sieci. Nie wiem, czy spowodowała to któraś z aktualizacji iOS/tvOS, czy coś innego, ale od kilku dni podgląd działa wyłącznie, gdy jestem w zasiegu domowego WiFi.

 

Co ciekawe, gniazdka elektryczne i przełączniki, które również są podłączone przez ten sam Homebridge działają bez problemu także zdalnie.

 

Jakieś pomysły, gdzie szukać przyczyny?


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 29 października 2019 - 13:28


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 20 886 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 października 2019 - 14:07

Instalowałeś 13.2? Tam było dużo zmian w homekicie.

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 2 438 postów

Napisano 29 października 2019 - 14:31

Tak, mam 13.2, i jest to oczywiście jeden z głównych podejrzanych. Problem zauważyłem wczoraj, ale niewykluczone, że jest już od kilku dni, bo nie korzystam z tej funkcji zbyt nałogowo. Niestety informacje o zmianach w iOS są na tyle ogólnikowe, że niewiele z nich wynika.



#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 20 886 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 października 2019 - 14:52

No to jak od wczoraj i wczoraj wyszło 13.2, to jak dla mnie na 99% to.

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 2 438 postów

Napisano 30 października 2019 - 08:59

Mojej żonie też przestało działać w ostatnich dniach, a jest jeszcze na iOS 13.1.3. Może jakiś update tvOS coś popsuł. Ale poza tą kamerką, wszystko inne bez problemu działa zdalnie.

Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 30 października 2019 - 09:06


#6 nuggie

nuggie
  • 245 postów

Napisano 30 października 2019 - 11:14

Mam homebridge + kamerki przez plugin 'Homebridge Camera Ffmpeg', też na AppleTV 4K.
Nic się nie zmieniło po przejściu na 13.2 oprócz komunikatu 'Twoje kamery nie wspierają zapisu w icloud' (czy jakoś tak).



#7 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 2 438 postów

Napisano 30 października 2019 - 17:55

Dobra, okazało się, że na aTV miałem tvOS 13.0. Po aktualizacji do 13.2 zaczęło działać.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych