Od dawna jestem fanem jabłkowych urządzeń i zgodnie z filozofią firmy Apple - dla mnie urządzenie włączam i ma działać. Oczywiście zdarzają się sytuacje, że coś zazgrzyta i szuka się pomocy - gdzie szukać oczywiście tam gdzie są fani jabłka i coś napewno poradzą nawet na wydawałoby się głupi problem. Taaak pomocy NIE UZYSKA SIĘ na forum MyApple moderatorzy są zadufanymi w sobie pajacami, nie udzielają pomocy - wrzucają temat do kosz bez słowa wyjaśnienia. To farsa co tu się wyprawia, całkowite lekceważenie forumowiczów : a to nie taki temat, nie takie zapytanie , opcja wyszukaj. Ciekawe czy taki "moderator" korzystał z opcji wyszukaj ?
Ja pisząc zapytanie mam konkretny problem i oczekuję odpowiedzi nie umiesz facet odpowiedzieć to nie zamykaj tematu bo sam sobie wystawiasz świadectwo nieuctwa i ignorancji i lekceważenie drugiej osoby.
Korzystam także z zagranicznych forów nigdy z czymś takim się nie spotkałem, nawet jeżeli pytanie jest zadawane po raz setny wklejany jest odnośnik przez moderatora lub innego forumowicza . I to jest pomoc, a nie poczytaj , poszukaj, nie mówiąc o innych epitetach -jakaś masakra.
Powiem tak, jestem szefem spółki która zarządza trzema ośrodkami , zatrudniam ponad 500 osób i powiem, że gdyby jakiś pracownik u mnie w ten sposób potraktował kolegę lekceważąc jego problem to w tępie atomowym musiałby się zwijać z pracy.
Wstyd, wstyd, wstyd ...