Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Forum dla snobów


  • This topic is locked This topic is locked
11 replies to this topic

#1 jargo

jargo
  • 104 posts
  • SkądZabrze

Posted 16 October 2019 - 18:09

*
POPULAR

Od dawna jestem fanem jabłkowych urządzeń i zgodnie z filozofią firmy Apple - dla mnie urządzenie włączam i ma działać. Oczywiście zdarzają się sytuacje, że coś zazgrzyta i szuka się pomocy - gdzie szukać oczywiście tam gdzie są fani jabłka i coś napewno poradzą nawet na wydawałoby się głupi problem. Taaak pomocy NIE UZYSKA SIĘ  na forum MyApple moderatorzy są zadufanymi w sobie pajacami, nie udzielają pomocy - wrzucają temat do kosz bez słowa wyjaśnienia. To farsa co tu się wyprawia, całkowite lekceważenie forumowiczów : a to nie taki temat, nie takie zapytanie , opcja wyszukaj. Ciekawe czy taki "moderator" korzystał z opcji wyszukaj ?

Ja pisząc zapytanie mam konkretny problem i oczekuję odpowiedzi nie umiesz facet odpowiedzieć to nie zamykaj tematu bo sam sobie wystawiasz świadectwo nieuctwa i ignorancji i lekceważenie drugiej osoby.

Korzystam także z zagranicznych forów nigdy z czymś takim się nie spotkałem, nawet jeżeli pytanie jest zadawane po raz setny wklejany jest odnośnik przez moderatora lub innego forumowicza . I to jest pomoc, a nie poczytaj , poszukaj, nie mówiąc o innych epitetach -jakaś masakra.

    Powiem tak, jestem szefem spółki która zarządza trzema ośrodkami , zatrudniam ponad 500 osób i powiem, że gdyby jakiś pracownik u mnie w ten sposób potraktował kolegę lekceważąc jego problem to w tępie atomowym musiałby się zwijać z pracy.

 

Wstyd, wstyd, wstyd ... 


  • vithar, czaras, mstanko and 5 others like this

#2 ali_cja

ali_cja
  • 249 posts

Posted 16 October 2019 - 19:37

Ponieważ nie mogę Ci podziękować za opinię opcją „Lubię to”( widocznie, w ramach nagrody za ostrzeżenie przydzielono ni zerowy limit dzienny) , postanowiłam tym wpisem wyrazić poparcie.



#3 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4860 posts
  • Płeć:

Posted 16 October 2019 - 19:56

w tępie atomowym

Hmm, o ile zasadniczo podzielam Twoją nieprzychylną opinię na temat miejscowej moderacji, to, być może przez swoją atomową tępotę, nie wiem, o co chodzi z tym tytułowym snobizmem. Ja tam staram się pomagać, jeśli akurat, mimo owej tępoty, jestem w stanie, a moderator nie zdążył jeszcze zamknąć wątku.


Edited by Mikołaj Maciejko, 16 October 2019 - 19:57.


#4 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 17 October 2019 - 08:14

Ten dopisek kim jesteś zawodowo (o ile to prawda) zupełnie niepotrzebny. Chyba że chcesz się pokazać. Poza tym jeśli to twój kolega został źle potraktowany niech wypowie się samodzielnie. Wracając. Uważam że niektóre działania rzeczywiście są zbędne. Przykład. Ktoś ma z czymś problem a im dalej w las okazuje się że owy problem generuje kolejne pytania ale moderator postanawia uciąć rozmowę bo według niego nie dotyczy ona wątku. Przesada. Tyle że nie raz nie dwa zdarzyło mi się brać udział w rozmowie gdzie osoba pytająca (zazwyczaj z mniejsza ilością postów) nie reaguje na udzielaną mu pomoc. Nie wykonuje poleceń które zalecają inni tylko cały czas brnie w swoje. Temat do zamknięcia skoro ktoś szuka pomocy ale olewa pomagających. 

Kwestia zadawania po raz setny tego samego pytania też nie jest zero jedynkowa. Jednym to nie przeszkadza. Innym np. mi już tak. Dlaczego? Zadawanie pytań które padły i to wielokrotnie to brak szacunku do osób które regularnie się udzielają bądź po prostu do tych którzy już udzielili odpowiedzi. Sam wspominasz o lekceważeniu więc powinieneś wiedzieć o co chodzi. Zazwyczaj nowi użytkownicy nie szanują tego co już było tylko na oślep walą nowy temat bo tak prościej. Zdaję sobie sprawę że wyszukiwarka nie zawsze działa idealnie dlatego ja wolę poszukać wątku przez google. Czy ty jako "szef" popierasz codzienne pytania pracowników non stop o to samo? Chyba nie. Tylko nie argumentuj tego w sposób "nowy pracownik może pytać podobnie jak nowy użytkownik". To nie to samo bo pracownik musi się wdrożyć w działania firmy. OK dostaje wytyczne ale teoria a praktyka to coś innego. Użytkownik wystarczy że użyje google i już ma wszystko czego potrzebuje. To naprawdę nie boli. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4860 posts
  • Płeć:

Posted 17 October 2019 - 08:18

Ten dopisek kim jesteś zawodowo (o ile to prawda) zupełnie niepotrzebny.

Potrzebny, potrzebny. Bo przecież to forum dla snobów. ;-)

#6 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1811 posts

Posted 17 October 2019 - 08:28

Plus jeden. Mikołaj dokładnie oddał moje myśli. Nadwrażliwość moderacji drażni. 


  • czaras likes this

#7 sevecc

sevecc
  • 773 posts
  • SkądWłocławek

Posted 17 October 2019 - 08:34

Powiem tak, jestem szefem konsorcjum paliwowego w Emiratach i uważam, że każdy zanim utworzy nowy wątek z dowolną pierdołą powinien najpierw poszukać rozwiązania swojego problemu w istniejących już wątkach. Niestety spamowanie nowymi tematami jest tu (jak i na innych forach) bardzo nagminne. Nie wyobrażam sobie też, że przy takiej ilości tego typu spamu, moderatorzy mieliby każdemu z osobna tłumaczyć powody przenoszenia do kosza.

 

Niestety ludzie są wygodni i leniwi oczekując, że ktoś im wszystko poda na tacy. Ktoś, kto zarządza 500 osobami powinien wiedzieć, że samo nic nie przychodzi i trzeba czasem włożyć trochę wysiłku.

 

Pozdrawiam

snob


  • cooper69 likes this

iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#8 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24143 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 17 October 2019 - 08:36

Pisanie bez poszanowania zasad języka tym bardziej.
Opinię przyjąłem do wiadomości, wątek zostawię, ale jak dalej OP będzie tak pisał, to zamknę, bo szkoda oczu moich i Waszych.

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#9 jargo

jargo
  • 104 posts
  • SkądZabrze

Posted 17 October 2019 - 18:49

Powyższe odpowiedzi świetnie pokazują to o czym napisałem i się potwierdza ... niestety, głupie docinki i złośliwości. Ktoś powie to takie polskie :( 

Nigdy nie zdarzyło mi się zadawać pytań bez uprzedniego sprawdzenia u "wuja Google" , bo to najszybciej i najprościej, forum jak dotychczas dla mnie to ostateczność.

Nie pisałem o mojej pracy pod kątem "chwalenia się", a pokazania że osoby które chcą coś poznać , nauczyć się - nie odsyła się z kwitkiem , a udziela się odpowiedzi. Np. w każdym środowisku pracy jest rotacja pracowników i te same przekazy i pytania powiela się wielokrotnie. 

Czy niektórzy moderatorzy tutaj uważają, że pytania zadają tylko leniwcy ? A nowi użytkownicy, nowo zakupiony sprzęt ? Ciekawe dlaczego zamknięto mój wątek gdzie nie padła nawet jedna odpowiedź ? Ot tak sobie ktoś uznał za głupie - brawo.

Karne punkty  :D  :P  :D  :P  ;) , takie przydałyby się dla moderatorów.


  • czaras likes this

#10 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1089 posts

Posted 17 October 2019 - 19:47

Musisz mieć tam w tej swojej firmie niezły bajzel w takim razie skoro nie masz "moderatora", który dba o porządek i wszyscy robią co chcą i gdzie chcą.


Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#11 jargo

jargo
  • 104 posts
  • SkądZabrze

Posted 17 October 2019 - 20:19

Musisz mieć tam w tej swojej firmie niezły bajzel w takim razie skoro nie masz "moderatora", który dba o porządek i wszyscy robią co chcą i gdzie chcą.

Ewidentnie masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz



#12 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3838 posts
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Posted 17 October 2019 - 20:36

Skoro zaczynają się przytyki, nie ma innego wyjścia, niż w tym miejscu przestać.

 

@OP, krótko – proszę o zgłaszanie do administracji forum reklamacji dotyczących działalności moderacji, zamiast obrażania wszystkich po kolei. Dziękuję z góry za uszanowanie tej prośby.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users