W przypadku dochodzenia roszczeń to ONI mają obowiązek udowodnić, że przekroczyliśmy normy.

XS MAX - zalanie
#26
Napisano 04 września 2019 - 20:24
#27
Napisano 04 września 2019 - 21:17
Jeśli mnie pamięć nie myli Apple reklamuje iPhone jako water-resistant a nie waterproof. To duża różnica. Do tego certyfikat o którym mówicie dotyczy konkretnych warunków laboratoryjnych. Co to oznacza? Z grubsza tyle że żaden pozew nie ma szans.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#28
Napisano 04 września 2019 - 21:32
Dlatego, jak pisałem wcześniej, jest to nic innego jak guzik warty marketingowy bełkot.
#29
Napisano 04 września 2019 - 23:32
W przypadku zalanego / uszkodzonego telefonu jedyny ratunek to Apple Store - może się uda. Ja kilka razy dostawałem takie prezenty od Apple, ale na ogół to była decyzja danego dyrektora sklepu i wychodziło to zawsze w rozmowie z człowiekiem. Generalnie jeśli nie nadużywasz gwarancji lub nie masz jakiś zdarzeń, które generują koszty, to Twój wewnętrzny scoring jest wyższy. Jeśli do tego masz szerszą gamę urządzeń, czyli jesteś wartościowym klientem to relacyjnie powinieneś dostać nowy telefon.
Ja tak wymieniłem po gwarancji Airpodsy (tuż przed premierą gen 2). Co prawda wartość ich była nieporównywalna, ale dostałem nowe za darmo chociaż w zasadzie moje zużyły się nieco szybciej z mojej winy - zalewałem je regularnie potem podczas biegania
Znane są też przypadki wymiany komputerów lub telefonów. Niemniej jednak żaden serwis, premium reseller czy inne gówno. Tylko Apple Store i rozmowa na miejscu.
Użytkownik l.gajewski edytował ten post 04 września 2019 - 23:34
- kristof461 lubi to
#30
Napisano 05 września 2019 - 05:49
#31
Napisano 05 września 2019 - 09:16
Nie ma w Polsce Apple Store. Mi kiedyś w Cortland wymienili baterię choć testy nic nie wykazywały Także i u nas się da. Problemem jest jednak to że ludzie za często chcą korzystać z gwarancji chociaż nie powinni. Nawet tu na forum nie raz ktoś pytał czy się uda. Potem serwisy się wzbraniają a tracą na tym porządni użytkownicy
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#32
Napisano 05 września 2019 - 09:33
Jest w Polsce coś takiego jak Apple Store, bo rozumiem ze nie piszesz o sklepie Apple online?
Proste. Jedziesz do Berlina.
Przyjemne z pożytecznym
Pozdrawiam z 3City
#33
Napisano 05 września 2019 - 09:53
Proste. Jedziesz do Berlina.
Przyjemne z pożytecznym
A i tak na 95% Ci odmówią. Za to masz w plecy ze 2 dni i parę stówek za paliwo. Przyjemnie i pożytecznie. :-D
- kristof461 lubi to
#34
Napisano 05 września 2019 - 10:13
Pamiętajcie że jeszcze musicie to jakoś udowodnić że to było tylko 2 metry i tylko 30 minut
Głębokość po ciśnieniu da się sprawdzić, wspominałem o tym wcześniej. Czas prawdopodobnie też da się ustalić. Mamy 2019 rok, skomplikowane technologie jak Face ID, chyba takie rzeczy też można zmierzyć.
#35
Napisano 05 września 2019 - 11:02
Głębokość po ciśnieniu da się sprawdzić, wspominałem o tym wcześniej. Czas prawdopodobnie też da się ustalić. Mamy 2019 rok, skomplikowane technologie jak Face ID, chyba takie rzeczy też można zmierzyć.
Da się o ile masz do tego odpowiednie narzędzia. Tak z czapy tego nie zrobisz. Poza tym ustaliliśmy że Apple nie reklamuje iPhone jako waterproof a do tego jasno sugeruje czego z nim nie robić w instrukcjach. W związku z tym wszelkie oburzenia można schować w kieszeń i iść dalej.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#36
Napisano 05 września 2019 - 14:11
Poza tym ustaliliśmy że Apple nie reklamuje iPhone jako waterproof a do tego jasno sugeruje czego z nim nie robić w instrukcjach. W związku z tym wszelkie oburzenia można schować w kieszeń i iść dalej.
Tak? Jeszcze raz odsyłam do prezentacji:
https:// www. youtube. com/watch?v=wFTmQ27S7OQ
Proponuję poświęcić 30 sek. czasu od 40:30 i jeżeli to nie jest reklama, to może mi ktoś powie, co to było.
Zrobiłem dokładnie tak jak powiedzieli - dive down, rinse it, let it dry. Ale niestety efekt jest bardzo daleki od "fine"...
Kal
Użytkownik kal800 edytował ten post 05 września 2019 - 14:11
#37
Napisano 05 września 2019 - 15:19
#38
Napisano 05 września 2019 - 20:00
Dobra, dość.
OP: zalałeś telefon, naprawa tylko za pieniądze. Tylko tyle i aż tyle. Ile razy mamy Ci to jeszcze raz napisać?
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych