Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X nie ładuje się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dariod7

dariod7
  • 8 postów

Napisano 27 sierpnia 2019 - 11:48

Witam, mam taki problem że mój 15 miesięczny iP X przestał się ładować . Reagował na podpięcie ładowarki wyświetlając symbol ładowania ale procenty stały w miejscu, podłączony na kilka godzin nie ładował się , testowałem kilka ładowarek i ładowanie indukcyjne bez żadnego efektu. Miałem jeszcze nadzieję że jak się rozłąduje do końca to się zresetuje i będzie wszystko w porządku, niestety po rozładowaniu już nie wstał. Oddałęm go  w do Orange bo go od nich wziałęm , właśnie zadzwonili że jest do odbioru z taką adnotacją " Serwis potwierdza występowanie opisanej usterki. W dniu wydania towaru handlowego kupującemu zgłaszana wada oraz jej przyczyna nie istniały. W związku z tym zgodnie z art. 559 KC, nie ma podstaw do uznania reklamacji za uzasadnioną ". Jednocześnie informujemy, że zgodnie z przepisami KC, regulującymi zgłoszenia reklamacyjne z tytułu rękojmi, podmiotem właściwym do rozpatrywana tych reklamacji oraz podejmowania decyzji jest Sprzedawca".

myślicie że jest szansa coś z tym zrobić ???



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 27 sierpnia 2019 - 14:05

Wszystko jasno ci wytłumaczyli. Rękojmia w drugim roku jest trudna do wyegzekwowania. Dlatego warto drogi sprzęt brać jednak od Apple i ich oficjalnych resellerów. 

Pytanie też co tak naprawdę "serwis" zrobił. Czy zrobili jakąkolwiek diagnostykę czy też wykonali zwykły test podłączenia kabla. W tej chwili trudno coś poradzić bo sprzęt jest rozładowany choć i tak wątpię że to wina softu. Najlepiej zanieś sprzęt do autoryzowanego serwisu. Niech on się wypowiedzą co należałoby zrobić i za ile. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 dariod7

dariod7
  • 8 postów

Napisano 27 sierpnia 2019 - 14:29

dzięki za odpowiedź, pierwsze symptomy pojawiły się kilka miesiecy temu ale po ponownym podłączeniu ładowarki wszystko było ok a tu taka niespodzianka.

Jestem w 100% pewny że jedyny test jaki zrobili to podłączyli kabel ponieważ status na str internetowej zmienił się błyskawicznie z rejestracji na szykowany do odesłania. Wiem że w drugim roku rękojmi to ja muszę udowodnić że wada istniała wcześniej, tylko jak to zrobić bo nie mam żadnego pomysłu, a nie sądzę że na słowo mi uwierzą że od początku były sporadycznie już takie problemy :/



#4 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 27 sierpnia 2019 - 14:42

Dlatego zawsze i wszędzie powtarzam że rękojmia w takim wydaniu w drugim roku jest praktycznie nie do wyegzekwowania. W sumie skoro pojawiły się pierwsze symptomy to trzeba było reagować. Na pierwszą myśl przychodzi zakurzony port. Tyle że to nie dotyczy ładowania bezprzewodowego. Zadzwoń do Apple. Powiedz że problemy pojawiły się już kilka miesięcy temu jednak tak jakoś wyszło że nie oddałeś no i teraz jesteś trochę w d.. i liczysz na nich. Może ci pomogą.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych