Witam, mam taki problem że mój 15 miesięczny iP X przestał się ładować . Reagował na podpięcie ładowarki wyświetlając symbol ładowania ale procenty stały w miejscu, podłączony na kilka godzin nie ładował się , testowałem kilka ładowarek i ładowanie indukcyjne bez żadnego efektu. Miałem jeszcze nadzieję że jak się rozłąduje do końca to się zresetuje i będzie wszystko w porządku, niestety po rozładowaniu już nie wstał. Oddałęm go w do Orange bo go od nich wziałęm , właśnie zadzwonili że jest do odbioru z taką adnotacją " Serwis potwierdza występowanie opisanej usterki. W dniu wydania towaru handlowego kupującemu zgłaszana wada oraz jej przyczyna nie istniały. W związku z tym zgodnie z art. 559 KC, nie ma podstaw do uznania reklamacji za uzasadnioną ". Jednocześnie informujemy, że zgodnie z przepisami KC, regulującymi zgłoszenia reklamacyjne z tytułu rękojmi, podmiotem właściwym do rozpatrywana tych reklamacji oraz podejmowania decyzji jest Sprzedawca".
myślicie że jest szansa coś z tym zrobić ???