Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nierówno naładowane baterie w AirPods.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damian Saktura

Damian Saktura
  • 1 postów

Napisano 26 sierpnia 2019 - 19:32

Miał ktoś problem z baterią w airpodsach? Lewa słuchawka gra o +/- 40 minut dłużej niż prawa (lewa ma jakieś 20% kiedy prawa dobija 0%). 5 dni temu skończyła mi się gwarancja. Jakie jest najlepsze wyjście z tej sytuacji?



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 27 sierpnia 2019 - 01:11

Ja bym spróbował uderzyć do wsparcia Apple - czasem pomagają także w przypadku, gdy gwarancja właśnie się skończyła. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 ŁysyAK

ŁysyAK
  • 109 postów
  • SkądŁódź, Poland

Napisano 27 sierpnia 2019 - 10:47

miałem tak samo i po dwóch tygodniach "diagnozy" dostałem nowe. 

jeśli planujesz wyjechać do kraju gdzie jest apple store to szczerze polecam tam spróbować wymienić.

 

 

edit

a przepraszam nie przeczytałem o końcu gwarancji. :(

 

ale tak jak kolega wyżej powiedział, możesz spróbować bo oni chyba wiedzą o tym, że te airpodsy to gorsze niż bateria w iphone'ach.


Użytkownik ŁysyAK edytował ten post 27 sierpnia 2019 - 10:48

Podatki w dół

ludzie w górę


#4 olo11

olo11
  • 165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 października 2019 - 16:25

Miał ktoś może doświadczenie z wymianą w Media Expert? (ok 1,5 roku użytkowania i objawy dokładnie te co powyżej).


MBP M1; iPhone 13 Pro; AirPods Pro


#5 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 16 października 2019 - 21:15

Miał ktoś może doświadczenie z wymianą w Media Expert? (ok 1,5 roku użytkowania i objawy dokładnie te co powyżej).

 

 

Miałam i mam.



#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 października 2019 - 07:59

Miał ktoś problem z baterią w airpodsach? Lewa słuchawka gra o +/- 40 minut dłużej niż prawa (lewa ma jakieś 20% kiedy prawa dobija 0%). 5 dni temu skończyła mi się gwarancja. Jakie jest najlepsze wyjście z tej sytuacji?

 

A gdzie były kupione te słuchawki? W Polsce?

 

Miał ktoś może doświadczenie z wymianą w Media Expert? (ok 1,5 roku użytkowania i objawy dokładnie te co powyżej).

 

 

Możesz przysłać do nas z dowodem zakupu. Tylko wcześniej podeślij numer seryjny, żeby sprawdzić czy słuchawki na pewno pochodzą z Polski, bo z takimi marketami to nie ma pewności.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 17 października 2019 - 19:51

Też tak mam że jedna szybciej się rozładowywuje. Żyje z tym, bo co zrobić. Odsyłać, czekać itp, nie nie.


Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych