Miał ktoś problem z baterią w airpodsach? Lewa słuchawka gra o +/- 40 minut dłużej niż prawa (lewa ma jakieś 20% kiedy prawa dobija 0%). 5 dni temu skończyła mi się gwarancja. Jakie jest najlepsze wyjście z tej sytuacji?

Nierówno naładowane baterie w AirPods.
#1
Napisano 26 sierpnia 2019 - 19:32
#2
Napisano 27 sierpnia 2019 - 01:11
Ja bym spróbował uderzyć do wsparcia Apple - czasem pomagają także w przypadku, gdy gwarancja właśnie się skończyła.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 27 sierpnia 2019 - 10:47
miałem tak samo i po dwóch tygodniach "diagnozy" dostałem nowe.
jeśli planujesz wyjechać do kraju gdzie jest apple store to szczerze polecam tam spróbować wymienić.
edit
a przepraszam nie przeczytałem o końcu gwarancji.
ale tak jak kolega wyżej powiedział, możesz spróbować bo oni chyba wiedzą o tym, że te airpodsy to gorsze niż bateria w iphone'ach.
Użytkownik ŁysyAK edytował ten post 27 sierpnia 2019 - 10:48
Podatki w dół
ludzie w górę
#4
Napisano 16 października 2019 - 16:25
Miał ktoś może doświadczenie z wymianą w Media Expert? (ok 1,5 roku użytkowania i objawy dokładnie te co powyżej).
MBP M1; iPhone 13 Pro; AirPods Pro
#5
Napisano 16 października 2019 - 21:15
Miał ktoś może doświadczenie z wymianą w Media Expert? (ok 1,5 roku użytkowania i objawy dokładnie te co powyżej).
Miałam i mam.
#6
Napisano 17 października 2019 - 07:59
Miał ktoś problem z baterią w airpodsach? Lewa słuchawka gra o +/- 40 minut dłużej niż prawa (lewa ma jakieś 20% kiedy prawa dobija 0%). 5 dni temu skończyła mi się gwarancja. Jakie jest najlepsze wyjście z tej sytuacji?
A gdzie były kupione te słuchawki? W Polsce?
Miał ktoś może doświadczenie z wymianą w Media Expert? (ok 1,5 roku użytkowania i objawy dokładnie te co powyżej).
Możesz przysłać do nas z dowodem zakupu. Tylko wcześniej podeślij numer seryjny, żeby sprawdzić czy słuchawki na pewno pochodzą z Polski, bo z takimi marketami to nie ma pewności.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#7
Napisano 17 października 2019 - 19:51
Też tak mam że jedna szybciej się rozładowywuje. Żyje z tym, bo co zrobić. Odsyłać, czekać itp, nie nie.
Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, AirPods 2, Apple Watch Series 3
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych