Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak dźwięku w iPhone XS Max (okresowo)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czarna88

Czarna88
  • 24 postów

Napisano 13 sierpnia 2019 - 18:25

Witam, prawie od zakupu mam problem z dźwiękiem. Telefon kupiłam niecały rok temu, niedługo po premierze i przez jakiś czas wszystko było OK. Pewnego razu nagle przestał działać dźwięk w dzwonkach połączeń przychodzących, smsach, grach, itp., jednak przy odtwarzaniu filmów z YT, muzyki z iTunes czy czegokolwiek innego z plików znajdujących się na telefonie problem nie występuje. Tak, jakby do niektórych dźwięków miał podłączone słuchawki, a do filmów czy muzyki już nie. Męczyłam się z tym jakiś czas i nagle problem ustąpił. Cieszyłam się tym kilka tygodni, wszystko było OK, aż nagle wszystko powróciło. Sytuacja identyczna - brak dźwięku dla połączeń, smsów, gier, natomiast filmy odtwarzane są normalnie, muzyka z iTunes także.

 

Żeby było zabawnie, moja siostra jakiś czas po mnie kupiła taki sam telefon i pojawiła się u niej identyczna usterka! Nadmienię, że telefon nie miał kontaktu z wodą, nie upadł, gniazdo ładowania nie jest zanieczyszczone, ładowanie urządzenia zawsze działa bez zarzutu.

 

Oczywistym jest, że muszę oddać telefon do serwisu, co jest dla mnie ogromnym utrudnieniem i utrapieniem. Jestem kierowcą ciężarówki, a ten telefon jest źródłem muzyki, jest w nim moja jedyna polska karta SIM i jest połączony z iWatch 4, więc trafia mnie na myśl, że musze go oddać i odebrać po kilku tygodniach. Czy ktoś wie, dlaczego tak się stało i co jest przyczyną? Czy taką rzecz można naprawić np. w 5 dni? Nie tylko ja mam ten problem, jest wiele wpisów na ten temat w internecie, ale ludzie nie piszą o tym, co powiedział serwis, więc może ktoś z Was miał taki sam problem i zna rozwiązanie zagadki? Myślę o tym, żeby go oddać do Cortland we Wrocławiu.


iMac 27" / MacBook Pro 16" / iPhone 13 Pro Max / iPad Pro 12.9" / Apple Watch S7 / Apple TV


#2 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 13 sierpnia 2019 - 20:09

Naprawa w autoryzowanym serwisie nie trwa kilku tygodni :). Jak dobrze pójdzie, to razem z „wycieczką” kurierem uwiną się w tydzień.

A jak problem występuje, próbujesz restartu?

Użytkownik Zireael edytował ten post 13 sierpnia 2019 - 20:10

 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#3 Czarna88

Czarna88
  • 24 postów

Napisano 13 sierpnia 2019 - 21:41

Naprawa w autoryzowanym serwisie nie trwa kilku tygodni :). Jak dobrze pójdzie, to razem z „wycieczką” kurierem uwiną się w tydzień.

A jak problem występuje, próbujesz restartu?

Był restartowany wielokrotnie, nic nie pomaga :( Załamka totalna, bo chociaż ostatnio dokupiłam Samsunga Galaxy S10+, to iPhone jest moim głównym telefonem, szczególnie że funkcjonowanie w mojej pracy bez iWatch jest masakrą.

 

PS. Naprawa nie trwa kilka tygodni, ale jak oddam telefon w poniedziałek i nie odzyskam go do piątku (dlatego istotna jest dla mnie naprawa w 5 dni), to do Polski wrócę po kilku tygodniach i tyle będę musiała czekać :(


Użytkownik Czarna88 edytował ten post 13 sierpnia 2019 - 21:43

iMac 27" / MacBook Pro 16" / iPhone 13 Pro Max / iPad Pro 12.9" / Apple Watch S7 / Apple TV


#4 RomaszT

RomaszT
  • 91 postów

Napisano 14 sierpnia 2019 - 05:59

Może już to sprawdzałaś, ale iPhone od X w górę mają coś nazywanego przez Apple "Rozpoznawanie uwagi". Jeśli te funkcje są aktywne, to dźwięki powiadomień (SMS, połączenia, powiadomienia z aplikacji) są przyciszone bądź wyciszone. Możliwość wyłączenia i włączenia tych funkcji znajdziesz w Ustawienia -> Face ID i kod.

 

Nie wiem tylko jak to ma się do dźwięku z gier, sam nigdy nie testowałem :/.

 

A tutaj link do strony wsparcia: https://support.appl.../pl-pl/HT208245



#5 Czarna88

Czarna88
  • 24 postów

Napisano 14 sierpnia 2019 - 08:26

Może już to sprawdzałaś, ale iPhone od X w górę mają coś nazywanego przez Apple "Rozpoznawanie uwagi". Jeśli te funkcje są aktywne, to dźwięki powiadomień (SMS, połączenia, powiadomienia z aplikacji) są przyciszone bądź wyciszone. Możliwość wyłączenia i włączenia tych funkcji znajdziesz w Ustawienia -> Face ID i kod.

 

Nie wiem tylko jak to ma się do dźwięku z gier, sam nigdy nie testowałem :/.

 

A tutaj link do strony wsparcia: https://support.appl.../pl-pl/HT208245

 

Nie znałam tej funkcji, ale była włączona. Wyłączenie nic nie daje, telefon tylko wibruje. Zresztą gdyby chodziło o uwagę, to czasem byłyby dźwięki, a czasem nie, a one wyłączją się na całe miesiące. Niewiadomo czy kiedykolwiek znowu się włączą, ale dziękuję za odpowiedź, zawsze warto wszystkiego spróbować :)


iMac 27" / MacBook Pro 16" / iPhone 13 Pro Max / iPad Pro 12.9" / Apple Watch S7 / Apple TV


#6 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 14 sierpnia 2019 - 08:33

Mówisz, że telefon był kilkakrotnie restartowany, a próbowałaś hard reset?



#7 Czarna88

Czarna88
  • 24 postów

Napisano 14 sierpnia 2019 - 08:44

Mówisz, że telefon był kilkakrotnie restartowany, a próbowałaś hard reset?

Tak, wprawdzie tylko raz, ale próbowałam, bo była to jedna z porad w internecie. Nic nie pomogło. Musi być coś na rzeczy, skoro moj siostra już ma identyczny problem, a kupowała telefon sporo czasu po mnie  :mellow: Te iPhony są jakieś awaryjne.


iMac 27" / MacBook Pro 16" / iPhone 13 Pro Max / iPad Pro 12.9" / Apple Watch S7 / Apple TV





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych