Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak numeru telefonu w iMessage (T-Mobile)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#26 karolz

karolz
  • 20 postów

Napisano 23 września 2019 - 14:09

w najbliższy czwartek ma być jakaś poprawka do ios 13 i w tym nadzieja

 

ja mam 13.1 beta 4 i problem jest, nie sądzę aby w czwartkowym updacie poprawili ten błąd 



#27 stanior

stanior
  • 9 postów

Napisano 23 września 2019 - 14:24

czy portal my apple może nagłośnić ten ogólnopolski już problem w formie artykułu by został zauważony np przez tmobile lub apple? bo skala problemu jest duża a użytkownicy pozostają jak zawsze zostawieni sami sobie.

#28 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 września 2019 - 14:39

Tak przydał by się medialny szum bo to zakrawa na zlewkę z obu stron

ja mam 13.1 beta 4 i problem jest, nie sądzę aby w czwartkowym updacie poprawili ten błąd

Być może to będzie już 13.1.1 bo przecież jutro będzie oficjalny 13.1

Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#29 above

above
  • 12 postów

Napisano 23 września 2019 - 14:46

ja mam 13.1 beta 4 i problem jest, nie sądzę aby w czwartkowym updacie poprawili ten błąd 

Dostałem info od 2 levelu supportu Apple że znają problem- jest zdiagnozowany, ma się rozwiązać po update do 13.1. Rekomendują czekać do jutra. 


czy portal my apple może nagłośnić ten ogólnopolski już problem w formie artykułu by został zauważony np przez tmobile lub apple? bo skala problemu jest duża a użytkownicy pozostają jak zawsze zostawieni sami sobie.

Przydałby się artykuł bo faktycznie problem dotyczy sporej liczby użytkowników w T. Dotknął wielu moich znajomych, każdy błądzi i szuka rozwiązania.



#30 kubayaszi

kubayaszi
  • 3 postów

Napisano 23 września 2019 - 17:58

Mam ten sam problem. Wydaje mi się ze operator T-Mobile nie wie z jakich telefonów korzystamy. Jak wchodzę w boa to w zakładce kontrakt pokazuje mi że mam huaweia, a już go nie mam:/ u dziewczyny wszystko działa, ale normalnie ma tam napisane że ma iPhona X. Ktoś z was też tak ma?

#31 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 września 2019 - 18:11

Od soboty walczę z aktywacją iMessage i FaceTime - bez skutku. Problem raczej leży po stronie operatora, tyle wiem. Nie pomaga wymazywanie iOS, resetowanie ustawień sieciowych, zmiana hasła do Apple ID, nie pomogła też beta 13.1. Co kilkadziesiąt minut otrzymuję SMS od nadawcy "Info" o losowej treści (ciąg znaków). BOA T-Mobile i wsparcie Apple określają temat jako globalny i gorący, a rozwiązaniem ma być zresetowanie usług premium w T-Mobile - niestety to nie pomaga. Problem jest mocno irytujący, bo rozsypuje konwersacje po obu stronach - u mnie jest nowa rozmowa i po drugiej stronie też, bo do tej pory pisałem z nr telefonu, a teraz jest to Apple ID, czyli jestem nowym nadawcą. Ponadto co godzinę dostaję powiadomienie o kolejnej wiadomości o losowej treści. 

 

Przyznam szczerze, że po dzisiejszych kilku godzinach walki (resetowanie, odtwarzanie, nowa konfiguracja, downgrade do iOS 12, update do 13.1 itd.) mam ochotę po prostu zmienić operatora... 

Załączone pliki


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#32 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 września 2019 - 19:52

 

Od soboty walczę z aktywacją iMessage i FaceTime - bez skutku. Problem raczej leży po stronie operatora, tyle wiem. Nie pomaga wymazywanie iOS, resetowanie ustawień sieciowych, zmiana hasła do Apple ID, nie pomogła też beta 13.1. Co kilkadziesiąt minut otrzymuję SMS od nadawcy "Info" o losowej treści (ciąg znaków). BOA T-Mobile i wsparcie Apple określają temat jako globalny i gorący, a rozwiązaniem ma być zresetowanie usług premium w T-Mobile - niestety to nie pomaga. Problem jest mocno irytujący, bo rozsypuje konwersacje po obu stronach - u mnie jest nowa rozmowa i po drugiej stronie też, bo do tej pory pisałem z nr telefonu, a teraz jest to Apple ID, czyli jestem nowym nadawcą. Ponadto co godzinę dostaję powiadomienie o kolejnej wiadomości o losowej treści. 

 

Przyznam szczerze, że po dzisiejszych kilku godzinach walki (resetowanie, odtwarzanie, nowa konfiguracja, downgrade do iOS 12, update do 13.1 itd.) mam ochotę po prostu zmienić operatora... 

 

Zgadzam się, jest to MEGA irytujące :angry: , niemiej jednak zmiana operatora to zbyt radykalny krok moim zdaniem, i nawet nie chodzi mi o zerwanie umowy ktore kosztowałoby mnie krocie, tylko fakt, że każdemu operatorowi od czasu do czasu zdarza się jakaś wpadka. Jestem w TM od ponad 10. lat i nigdy nie miałem jakiś poważnych  problemów, które przekonałyby mnie do odejścia. Natomiast wszytko ma swoje granice.

Spodziewam się co najmniej jakiejś sowitej rekompensaty za to, że z ich winny nie mogłem w pełni wykorzystać swojego telefonu.


Mam ten sam problem. Wydaje mi się ze operator T-Mobile nie wie z jakich telefonów korzystamy. Jak wchodzę w boa to w zakładce kontrakt pokazuje mi że mam huaweia, a już go nie mam:/ u dziewczyny wszystko działa, ale normalnie ma tam napisane że ma iPhona X. Ktoś z was też tak ma?

U mnie dane są poprawne


Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#33 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 września 2019 - 20:13

Radykalny czy nie - przy ofercie na kartę mogę to zrobić bez kosztów, a to w obecnej sytuacji chyba najszybsze rozwiązanie tego problemu.

MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#34 above

above
  • 12 postów

Napisano 23 września 2019 - 20:16

https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-uzytkownicy-iphonow-w-sieci-t-mobile-wasz-rachunek-za-wrzesien-moze-byc-wyzszy/



#35 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 września 2019 - 20:40

@dliwski To fakt, ale czy aż tak bardzo Cie to boli? Nawet jeśli to jeszcze potraw parę dni, czy warto zmieniać Operatora Tylko dla nie działającego iM?? ;)


Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#36 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 września 2019 - 20:43

Szczerze mówiąc tak, bo bałagan jaki mi się zrobił w konwersacjach to jest jakiś koszmar. A lepiej przez te pare dni nie będzie, bo kolejne rozmowy będą się rozdzielać na oddzielne. W jednym przypadku jest jeszcze dziwniej - moje wiadomości są w starej konwersacji, a w nowej są tylko odpowiedzi, które otrzymuje. Ma-sa-kra.

MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#37 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 września 2019 - 20:51

Być może jest cos na rzeczy, ja kiedyś przerzedłem z Plusa, ale to było jeszcze za czasów ERY, czyli teoretycznie, zanim przeszli na TM.

A z drugiej strony, tyle lat działało bez zarzutu, także to prawdopodobnie  kolejna teoria wyssana z palca, aby cos powiedzieć klientowi. Skandalicznym jest fakt, że nadal nie wiedza jak to naprawić, to powinno mieć WYSOKI priorytet, gdzie są ich inżynierzy???


Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#38 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 września 2019 - 20:53

Ale w sumie ja też jestem po przeniesieniu numeru...

MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#39 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 września 2019 - 20:55

@dliwski Ja to w cholerę wyłączyłem na razie, nie che się zbytnio denerwować, ponadto, zwykle smsy na szczęście działają poprawnie, a więc nie tracę kontaktu z nikim.


Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#40 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 września 2019 - 20:56

Dla mnie to dodatkowo uciążliwe, bo zwykle smsy wysyłałem z MacBooka, a teraz przez brak powiązania z numerem telefonu jest to niemożliwe.

MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#41 Paweł Kryczka

Paweł Kryczka
  • 17 postów

Napisano 23 września 2019 - 21:21

Od zeszłego piątku zmieniłem sieć na lajt mobile (zasięg plus) i także mnie dosięgnął problem. Robiłem chyba wszystkie rzeczy, w końcu się poddałem. W Niedziele po południu patrzę a tu numer zaskoczył ...

#42 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 września 2019 - 11:00

Wygląda na to że chyba już coś naprawili bo u mnie właśnie zaczęło działać

Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#43 kubayaszi

kubayaszi
  • 3 postów

Napisano 24 września 2019 - 13:00

Dzwonili dzisiaj do mnie z boa. Podobno o północy naprawili problem

#44 pablissimo

pablissimo
  • 77 postów
  • SkądTomaszów Lubelski, PL

Napisano 24 września 2019 - 14:25

U mnie dziś zaczęło działać :)



#45 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 września 2019 - 20:22

U mnie też wreszcie ruszyło. Uff.

MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#46 stanior

stanior
  • 9 postów

Napisano 25 września 2019 - 08:32

chyba jest ok

#47 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 września 2019 - 20:15

Warto jeszcze sprawdzić czy Mac synchronizuje i może wysyłać SMS z numeru iPhone'a. Ja musiałem kilka razy włączyć i wyłączyć przekazywanie, żeby zaskoczyło.


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych