w najbliższy czwartek ma być jakaś poprawka do ios 13 i w tym nadzieja
ja mam 13.1 beta 4 i problem jest, nie sądzę aby w czwartkowym updacie poprawili ten błąd
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 23 września 2019 - 14:09
w najbliższy czwartek ma być jakaś poprawka do ios 13 i w tym nadzieja
ja mam 13.1 beta 4 i problem jest, nie sądzę aby w czwartkowym updacie poprawili ten błąd
Napisano 23 września 2019 - 14:24
Napisano 23 września 2019 - 14:39
Być może to będzie już 13.1.1 bo przecież jutro będzie oficjalny 13.1ja mam 13.1 beta 4 i problem jest, nie sądzę aby w czwartkowym updacie poprawili ten błąd
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
Napisano 23 września 2019 - 14:46
ja mam 13.1 beta 4 i problem jest, nie sądzę aby w czwartkowym updacie poprawili ten błąd
Dostałem info od 2 levelu supportu Apple że znają problem- jest zdiagnozowany, ma się rozwiązać po update do 13.1. Rekomendują czekać do jutra.
czy portal my apple może nagłośnić ten ogólnopolski już problem w formie artykułu by został zauważony np przez tmobile lub apple? bo skala problemu jest duża a użytkownicy pozostają jak zawsze zostawieni sami sobie.
Przydałby się artykuł bo faktycznie problem dotyczy sporej liczby użytkowników w T. Dotknął wielu moich znajomych, każdy błądzi i szuka rozwiązania.
Napisano 23 września 2019 - 17:58
Napisano 23 września 2019 - 18:11
Od soboty walczę z aktywacją iMessage i FaceTime - bez skutku. Problem raczej leży po stronie operatora, tyle wiem. Nie pomaga wymazywanie iOS, resetowanie ustawień sieciowych, zmiana hasła do Apple ID, nie pomogła też beta 13.1. Co kilkadziesiąt minut otrzymuję SMS od nadawcy "Info" o losowej treści (ciąg znaków). BOA T-Mobile i wsparcie Apple określają temat jako globalny i gorący, a rozwiązaniem ma być zresetowanie usług premium w T-Mobile - niestety to nie pomaga. Problem jest mocno irytujący, bo rozsypuje konwersacje po obu stronach - u mnie jest nowa rozmowa i po drugiej stronie też, bo do tej pory pisałem z nr telefonu, a teraz jest to Apple ID, czyli jestem nowym nadawcą. Ponadto co godzinę dostaję powiadomienie o kolejnej wiadomości o losowej treści.
Przyznam szczerze, że po dzisiejszych kilku godzinach walki (resetowanie, odtwarzanie, nowa konfiguracja, downgrade do iOS 12, update do 13.1 itd.) mam ochotę po prostu zmienić operatora...
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
Napisano 23 września 2019 - 19:52
Od soboty walczę z aktywacją iMessage i FaceTime - bez skutku. Problem raczej leży po stronie operatora, tyle wiem. Nie pomaga wymazywanie iOS, resetowanie ustawień sieciowych, zmiana hasła do Apple ID, nie pomogła też beta 13.1. Co kilkadziesiąt minut otrzymuję SMS od nadawcy "Info" o losowej treści (ciąg znaków). BOA T-Mobile i wsparcie Apple określają temat jako globalny i gorący, a rozwiązaniem ma być zresetowanie usług premium w T-Mobile - niestety to nie pomaga. Problem jest mocno irytujący, bo rozsypuje konwersacje po obu stronach - u mnie jest nowa rozmowa i po drugiej stronie też, bo do tej pory pisałem z nr telefonu, a teraz jest to Apple ID, czyli jestem nowym nadawcą. Ponadto co godzinę dostaję powiadomienie o kolejnej wiadomości o losowej treści.
Przyznam szczerze, że po dzisiejszych kilku godzinach walki (resetowanie, odtwarzanie, nowa konfiguracja, downgrade do iOS 12, update do 13.1 itd.) mam ochotę po prostu zmienić operatora...
Zgadzam się, jest to MEGA irytujące , niemiej jednak zmiana operatora to zbyt radykalny krok moim zdaniem, i nawet nie chodzi mi o zerwanie umowy ktore kosztowałoby mnie krocie, tylko fakt, że każdemu operatorowi od czasu do czasu zdarza się jakaś wpadka. Jestem w TM od ponad 10. lat i nigdy nie miałem jakiś poważnych problemów, które przekonałyby mnie do odejścia. Natomiast wszytko ma swoje granice.
Spodziewam się co najmniej jakiejś sowitej rekompensaty za to, że z ich winny nie mogłem w pełni wykorzystać swojego telefonu.
Mam ten sam problem. Wydaje mi się ze operator T-Mobile nie wie z jakich telefonów korzystamy. Jak wchodzę w boa to w zakładce kontrakt pokazuje mi że mam huaweia, a już go nie mam:/ u dziewczyny wszystko działa, ale normalnie ma tam napisane że ma iPhona X. Ktoś z was też tak ma?
U mnie dane są poprawne
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
Napisano 23 września 2019 - 20:13
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
Napisano 23 września 2019 - 20:16
https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-uzytkownicy-iphonow-w-sieci-t-mobile-wasz-rachunek-za-wrzesien-moze-byc-wyzszy/
Napisano 23 września 2019 - 20:40
@dliwski To fakt, ale czy aż tak bardzo Cie to boli? Nawet jeśli to jeszcze potraw parę dni, czy warto zmieniać Operatora Tylko dla nie działającego iM??
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
Napisano 23 września 2019 - 20:43
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
Napisano 23 września 2019 - 20:51
Być może jest cos na rzeczy, ja kiedyś przerzedłem z Plusa, ale to było jeszcze za czasów ERY, czyli teoretycznie, zanim przeszli na TM.
A z drugiej strony, tyle lat działało bez zarzutu, także to prawdopodobnie kolejna teoria wyssana z palca, aby cos powiedzieć klientowi. Skandalicznym jest fakt, że nadal nie wiedza jak to naprawić, to powinno mieć WYSOKI priorytet, gdzie są ich inżynierzy???
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
Napisano 23 września 2019 - 20:53
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
Napisano 23 września 2019 - 20:55
@dliwski Ja to w cholerę wyłączyłem na razie, nie che się zbytnio denerwować, ponadto, zwykle smsy na szczęście działają poprawnie, a więc nie tracę kontaktu z nikim.
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
Napisano 23 września 2019 - 20:56
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
Napisano 23 września 2019 - 21:21
Napisano 24 września 2019 - 11:00
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
Napisano 24 września 2019 - 13:00
Napisano 24 września 2019 - 14:25
U mnie dziś zaczęło działać
Napisano 24 września 2019 - 20:22
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
Napisano 25 września 2019 - 08:32
Napisano 25 września 2019 - 20:15
Warto jeszcze sprawdzić czy Mac synchronizuje i może wysyłać SMS z numeru iPhone'a. Ja musiałem kilka razy włączyć i wyłączyć przekazywanie, żeby zaskoczyło.
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych