
Brak numeru telefonu w iMessage (T-Mobile)
#1
Napisano 12 sierpnia 2019 - 20:56
#2
Napisano 13 sierpnia 2019 - 12:00
Włącz wyłącz imessage. Jak nie pomoże zresetuj urządzenie albo i od razu ustawienia sieciowe. Jak i to nic nie da wyzeruj urządzenie i nie przenoś kopii zapasowej tylko ustaw jako nowy i wtedy spróbuj uruchomić imessage.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#3
Napisano 13 sierpnia 2019 - 14:50
Wszystkiego z zaproponowanych próbowałem przed zapytaniem
Mam pewne obawy, że karta SIM jest winna aczkolwiek o tyle dziwne, że na poprzednim działało a tu z dnia na dzień już nie chce
#4
Napisano 19 września 2019 - 07:52
Mam podobny problem, siećc T-Mobile, @Strzala jaką masz sieć?
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#5
Napisano 19 września 2019 - 10:06
iPhone Xs 64GB iPhone 4s 64GB iPad Pro 10.5 64GB
#6
Napisano 20 września 2019 - 15:23
Rozmawiałem dzisiaj rano zarówno z Apple Support jak i T-Mobile, obecnie jest problem z aktywacją iMessage i FaceTime, podobno w Plusie jest to samo. U mnie problem powstał po aktualizacji do 13, ale raczej to jest niezależne od wersji iOSu.
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
#7
Napisano 20 września 2019 - 16:29
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#8
Napisano 20 września 2019 - 21:33
Mam to samo. caly dzien walcze z aktywacja iMessage na iPhone 11 Pro Max, w T-mobile. nie da sie aktywowowac imessage po numerze telefonu (na adresie email @icloud dziala) ale dla numeru telefonu aktywacja trwa w nieskonczonosc. Reset telefonu, przywracanie ustawien, nowy SIM etc. nie pomagaja. Ale wciaz dostanie dziwne smsy z numeru INFO (zawierajace ciagi cyfr) zakladam ze system probuje aktyowac iMessage. Dzwonilem to supportu Apple, nic wie wiedza. Spotkal sie ktos z tym?
#9
Napisano 21 września 2019 - 17:45
Mam to samo. caly dzien walcze z aktywacja iMessage na iPhone 11 Pro Max, w T-mobile. nie da sie aktywowowac imessage po numerze telefonu (na adresie email @icloud dziala) ale dla numeru telefonu aktywacja trwa w nieskonczonosc. Reset telefonu, przywracanie ustawien, nowy SIM etc. nie pomagaja. Ale wciaz dostanie dziwne smsy z numeru INFO (zawierajace ciagi cyfr) zakladam ze system probuje aktyowac iMessage. Dzwonilem to supportu Apple, nic wie wiedza. Spotkal sie ktos z tym?
Tak, spójrz na moj komentarz powyzej , iphone Xr po auktualizji do 13.0, miejmy nadzieje że rozwiażą to do wtorku. W miedzyczasie, zadzwoń do T-Mobile i susz im głowe bo im wiecej zgloszeń dostaną to szybciej sie do tego zabiorą
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
#10
Napisano 21 września 2019 - 20:37
#11
Napisano 21 września 2019 - 20:48
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#12
Napisano 21 września 2019 - 20:52
Dzięki. Eskaluje w T ale twierdzą że to niech ich wina tylko Apple. Apple twierdzi że to coś u operatora:) a ja tymczasem dostaje codziennie dziesiątki smsów z INFO z cyferkami i liczbami:p no dobra, może 13.1 to naprawi....
Niestety na 13.1 to samo
#13
Napisano 21 września 2019 - 20:54
Niestety na 13.1 to samo
Więc może to wina T-mobile a nie Apple?
#14
Napisano 21 września 2019 - 21:44
Mam to samo. caly dzien walcze z aktywacja iMessage na iPhone 11 Pro Max, w T-mobile. nie da sie aktywowowac imessage po numerze telefonu (na adresie email @icloud dziala) ale dla numeru telefonu aktywacja trwa w nieskonczonosc. Reset telefonu, przywracanie ustawien, nowy SIM etc. nie pomagaja. Ale wciaz dostanie dziwne smsy z numeru INFO (zawierajace ciagi cyfr) zakladam ze system probuje aktyowac iMessage. Dzwonilem to supportu Apple, nic wie wiedza. Spotkal sie ktos z tym?
cześć , od czasu aktualizacji do ios 13 mam to samo w iphonie xs i tez jestem w tmobile. podobno problem leży po stronie apple, tak powiedziano mi w tmobile.
#15
Napisano 22 września 2019 - 10:48
Informacja jaką uzyskałem dziś od T-Mobile:
Czekają na odpowiedź od Apple, ustalają po czyjej stronie leży wina,
Kasę za sms'y zwrócili, zalecili wyłączyć imessage i facetime do czasu rozwiązania problemu aby nie nabijać bez potrzeby rachunku.
#16
Napisano 22 września 2019 - 11:24
Z tymi opłatami za aktywację iMessage w T-Mobile to jest problem od lat. Jako jedyny z oficjalnych telekomów w Polsce (z tych będących partnerami Apple) pobierają pieniądze za aktywację iMessage. Ale nie oni jedni - np. w Irlandii dwa z trzech telekomów pobierają taką opłatę.
Uważam, że Apple powinno rozwiązać ten problem. Powinni zapewnić osobny numer aktywacyjny dla każdego kraju lub wymóc na operatorach, by nie pobierali opłaty za takie wiadomości.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#17
Napisano 22 września 2019 - 13:29
#18
Napisano 22 września 2019 - 14:25
Ja akurat nie mam opłat żadnych i żadne smsy do UK nie wychodzą, dostaje za to ciągle smsy z INFO. No i oczywiście imessage na numerze telefonu nie da się aktywować.
Ja też myślałem, że mi nie nalicza za te sms’y, okazało się, że na 60 zł naliczyli.
#19
Napisano 22 września 2019 - 16:10
Ja też myślałem, że mi nie nalicza za te sms’y, okazało się, że na 60 zł naliczyli.
Dokładnie, mi już od czwartku ponad 6zł naliczyli, na szczęście w porę wyłączyłem iM i FT i czekam na rozwiązanie problemu.
Myślę jednak, że to prędzej wina Tm niż Apple, ale obie strony udają, że to nie ich problem.
Na logikę, skoro w PL to TYLKO dotyczy TM i ewentualnie Plusa, to jest dale mnie oczywiste, po której stronie jest coś nie tak
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
#20
Napisano 22 września 2019 - 20:37
Support Apple polecił mi zmianę hasła do iCloud. Podobno to "odświeża" procedurę rejestracji.
#21
Napisano 22 września 2019 - 20:48
#22
Napisano 22 września 2019 - 22:36
Support Apple polecił mi zmianę hasła do iCloud. Podobno to "odświeża" procedurę rejestracji.
Pomogło? Czy dalej nic?
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
#23
Napisano 22 września 2019 - 23:37
#24
Napisano 23 września 2019 - 13:52
Nie wiem czemu ale odrzuca mi zmianę hasła. Hm... może to faktycznie coś z tym. Czy ktoś jeszcze próbował?
Apple dzisiaj nic nowego mi nie zaproponowało, „zrob rest ogólny ustawień „ to już zaczyna być irytujące, ciekawe jak długo będziemy czekać na rozwiązanie tego problemu
Użytkownik iPhone HAL edytował ten post 23 września 2019 - 13:52
Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air
#25
Napisano 23 września 2019 - 14:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych