Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacOS przyjmuje hasło użytkownika, po czym prosi o login i hasło - brak możliwości zalogowania do systemu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 App4

App4
  • 111 postów

Napisano 28 lipca 2019 - 13:01

Witajcie,

 

mam bardzo dziwny problem. Nie mogę zalogować się do systemu, mam dwa konta i każde z nich przyjmuje hasło, pokazuje się progress bar logowania, dochodzi do ~75% po czym prosi o nazwę użytkownika oraz hasło.  Po wpisaniu poprawnych danych ciągle je odrzuca i nie ma możliwości zalogowania do systemu. Resetowałem NVRAM oraz SMC - bez skutku. Jakieś sugestie co mogę jeszcze próbować zrobić? 

 

MBP 13' 2k15



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 28 lipca 2019 - 14:12

A nie masz jakiegoś dziwnego układu klawiatury włączonego w momencie logowania?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 App4

App4
  • 111 postów

Napisano 28 lipca 2019 - 17:01

Nie mam, w takim przypadku nie przyjęło by mi hasła do konta. A przyjmuje i zaczyna się ładować system, po czym wyskakuje to okno z informacją o login i hasło.



#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 28 lipca 2019 - 18:47

A nie masz tam FileVault włączonego i nie rozjechały się hasła na woluminie pre-boot i systemowym?



#5 App4

App4
  • 111 postów

Napisano 28 lipca 2019 - 18:55

A nie masz tam FileVault włączonego i nie rozjechały się hasła na woluminie pre-boot i systemowym?

 

 

Nie mam pewności co do tego, a jak to mogę sprawdzić/zdiagnozować? 

 

Przy próbie zmiany hasła wyskakuje informacja: "Brak użytkowników na tym woluminie, dla których można wyzerować hasło".


Użytkownik App4 edytował ten post 28 lipca 2019 - 19:03


#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 29 lipca 2019 - 08:02

Spróbuj zrobić reset PRAM. 

Masz w haśle litery Z lub Y?


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 App4

App4
  • 111 postów

Napisano 29 lipca 2019 - 18:49

Nic nie daje reset. Nie mam, o to chodzi że hasło przechodzi, tylko tak jakby system nie chciał załadować konta użytkownika i wyrzuca z powrotem do logowania, tylko za drugim razem prosi o cały login i hasło.
https://www.dropbox....2A0D07.jpg?dl=0

Użytkownik App4 edytował ten post 29 lipca 2019 - 18:56


#8 App4

App4
  • 111 postów

Napisano 03 sierpnia 2019 - 14:11

Przy próbie naprawie dysku mam warning: "error (6) getting cib 5 bitmap 105 @ 34360050472 on device 0. 

Ktoś wie co on oznacza? 



#9 evo_23

evo_23
  • 217 postów
  • SkądBytom

Napisano 12 sierpnia 2019 - 08:44

Hej,  objawy, które masz przypominają mi problem z moim Macbookiem, dokładnie ten sam model. Jak się później okazało to padł dysk SSD. Na szczęście miałem go na gwarancji więc wymiana była za free, ale w serwisie powiedzieli mi wtedy, że nowy dysk 128 GB do tego maca to około 1200-1500 zł. Obecnie polecałbym wymienić dysk na NvME zgodnie z instrukcją https://grh.am/2018/...15-macbook-pro/ - wykonywałem i jest to proste.


"Hear What You've Been Missing"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych