Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Music - blokada regionalna


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiatrak72

Wiatrak72
  • 1 postów

Napisano 17 lipca 2019 - 14:33

Witam,

obecnie używam aplikacji muzyka w IP XS, a generalnie używam jej od dawna. Aczkolwiek nie subskrybuję usługi a jedynie wgrywam własne pliki przez kabel i Itunes. Jakież było moje zdziwienie gdy dzisiaj odkryłem że niektóre z nich są wyszarzone a przy próbie uruchomienia pojawia się komunikat o niedostępności pliku w moim regionie.

Rozumiem sytuację przy streamingu i subskrybcji usługi ale własne pliki offline? Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?

 

Z pozdrowieniami.



#2 Czarna88

Czarna88
  • 11 postów

Napisano 13 sierpnia 2019 - 18:06

Ja mam to samo i nie wiem, co zrobić! Najlepsze, że na iPad Pro te problem nie występuje, zsynchronizowało mi 6 nowych piosenek i mogę ich normalnie słuchać, a na iPhone XS Max wszystkie są na szaro i pojawia się informacja o blokadzie regionalnej. Oczywiście oba urządzenia wraz z Macbookiem są podpięte pod to samo konto z identycznym Apple ID, zresztą mam tylko jedno.


MacBook Air 13" 2017 / iPhone Xs Max / iPad Pro 2017 / Apple Watch S4 / Apple TV


#3 kristof461

kristof461
  • 2 112 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 sierpnia 2019 - 08:51

Wyjaśnijmy sobie coś. Skoro nie używasz streamingu to nie korzystasz z Apple Music. To o czym mówisz to zwykły iCloud. Jeśli masz tylko jedno urządzenie Apple i nie zależy ci na tym że utwory były w chmurze wyłącz bibliotekę icloud. Wtedy wszystko zostanie jak za dawnych lat i nie powinno być problemów. W tej chwili każdy utwór trafia do biblioteki icloud a ta niestety lubi czasem namieszać. Drugim rozwiązaniem jest podłączenie urządzenia do iTunes i wyzerowanie ostrzeżeń (zakładka preferencje->zaawansowane). Z jakiego iOS korzystasz? 


MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#4 Czarna88

Czarna88
  • 11 postów

Napisano 15 sierpnia 2019 - 21:48

Wyjaśnijmy sobie coś. Skoro nie używasz streamingu to nie korzystasz z Apple Music. To o czym mówisz to zwykły iCloud. Jeśli masz tylko jedno urządzenie Apple i nie zależy ci na tym że utwory były w chmurze wyłącz bibliotekę icloud. Wtedy wszystko zostanie jak za dawnych lat i nie powinno być problemów. W tej chwili każdy utwór trafia do biblioteki icloud a ta niestety lubi czasem namieszać. Drugim rozwiązaniem jest podłączenie urządzenia do iTunes i wyzerowanie ostrzeżeń (zakładka preferencje->zaawansowane). Z jakiego iOS korzystasz? 

To nie działa. Ja mam wyłączoną bibliotekę iCloud, a i tak ostatnio dodane piosenki są na szaro. Próbowałam też z włączonym i wyłączonym Apple Music. Nic nie działa.


MacBook Air 13" 2017 / iPhone Xs Max / iPad Pro 2017 / Apple Watch S4 / Apple TV


#5 kristof461

kristof461
  • 2 112 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 sierpnia 2019 - 20:33

Co nie działa? Podałem dwa rozwiązania i nadal nie wiem co próbowałeś zrobić. Nie odpowiedziałeś również na pytanie o iOS. Odpowiedz do końca skoro już pytasz.

MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#6 Czarna88

Czarna88
  • 11 postów

Napisano 17 sierpnia 2019 - 06:37

Co nie działa? Podałem dwa rozwiązania i nadal nie wiem co próbowałeś zrobić. Nie odpowiedziałeś również na pytanie o iOS. Odpowiedz do końca skoro już pytasz.

Bo zadałeś je komuś innemu, ja odpowiedziałam tylko na propozycję wyłączenia iCloud, bo to nie działa. Ja akurat mam iPhone XS Max z najnowszymi aktualizacjami, czyli wersja iOS 12.4


MacBook Air 13" 2017 / iPhone Xs Max / iPad Pro 2017 / Apple Watch S4 / Apple TV


#7 kristof461

kristof461
  • 2 112 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 sierpnia 2019 - 10:19

Nie będę się wdawał w przepychanki ale skoro masz identyczny problem to i dotyczą cię te same rozwiązania.
Samo wyłączenie icloud niewiele da bo telefon nie rozpoznaje ze coś się zmieniło. Podłącz telefon do itunes i spróbuj wykonać ponowna synchronizację. Możesz tez spróbował autoryzować komputer raz jeszcze. Jak nic to nie da to wywal co masz i wgraj ponownie. Niestety icloud tak ma

MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#8 Czarna88

Czarna88
  • 11 postów

Napisano 17 sierpnia 2019 - 15:58

Nie będę się wdawał w przepychanki ale skoro masz identyczny problem to i dotyczą cię te same rozwiązania.
Samo wyłączenie icloud niewiele da bo telefon nie rozpoznaje ze coś się zmieniło. Podłącz telefon do itunes i spróbuj wykonać ponowna synchronizację. Możesz tez spróbował autoryzować komputer raz jeszcze. Jak nic to nie da to wywal co masz i wgraj ponownie. Niestety icloud tak ma

Próbowałam podłączać telefon milion razy, synchronizowałam za pomocą kabla i przez wi-fi, nic nie pomaga. A Ty nie masz problemów z synchronizacją ostatnio? Bo to się stało jakby po ostatniej aktualizacji, przynajmniej mam takie wrażenie. Mogło mu się coś poprzestawiać w głowie przez aktualizację? 

Ponownej autoryzacji nie próbowałam, nie wiedziałam nawet o tej opcji i że mogłoby to coś zmienić. Spróbuję i dam znać. Jeśli nie pomoże, to skąd mam wszystko wywalić? Tylko z telefonu czy z maca też i dodawać wszystkie piosenki od nowa?


MacBook Air 13" 2017 / iPhone Xs Max / iPad Pro 2017 / Apple Watch S4 / Apple TV


#9 kristof461

kristof461
  • 2 112 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 sierpnia 2019 - 17:28

Nic nie synchronizuje bo używam Apple Music. Odkąd się ten serwis pojawił nic chyba samodzielnie nie wgrywalem. Usuń wszystko co masz na telefonie. Pamiętaj żeby nie włączać icloud o ile nie jest ci to potrzebne. Jeśli jest spróbuj najpierw bez icloud zobacz czy działa. Potem włącz i zobacz czy coś się wywaliło. Jest to niestety możliwe bo icloud niestety potrafić zepsuć piosenki które sami wgrywamy.

MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych