Z gwarancj膮 Apple jest tak, 偶e oficjalnie jest od daty sprzeda偶y, czyli tej na fakturze. Zazwyczaj jednak jest od daty aktywacji, w dniu kiedy go aktywujesz masz od tego dnia gwarancj臋. Ale jest jedno ale. Je艣li telefon d艂ugo gdzie艣 le偶a艂 na p贸艂ce (dok艂adnie nie da si臋 okre艣li膰 czy to 6 miesi臋cy czy 13), to mo偶e by膰 tak, 偶e poka偶e Ci w systemie 偶e zosta艂o np. 6, 8 miesi臋cy gwarancji, albo 偶e ju偶 nie ma jej wcale. Wtedy jak masz dow贸d zakupu od oficjalnego sprzedawcy (np. Orange) dzwonisz na infolinie i zmieniaj膮 gwarancj臋 na t膮 z faktury. Tak wi臋c je艣li s膮 艣wie偶o wzi臋te na abonament to nie powinno by膰 problemu. Ale jak przele偶a艂y gdzie艣 w magazynie to mo偶esz mie膰 niemi艂膮 niespodziank臋 po aktywacji. Ale tego si臋 nie dowiesz dop贸ki nie aktywujesz. Dlatego najlepiej mie膰 dow贸d zakupu, wtedy problem znika. Nawet je艣li faktura nie jest na Ciebie to i tak zmieni膮 w systemie dat臋.
Tak wi臋c oferty s膮 spoko, ale ryzyko jest. Do gwarancji dowodu zakupu nie wo艂aj膮 w serwisie w razie czego.
U偶ytkownik Regiss edytowa艂 ten post 30 czerwca 2019 - 18:08