Z gwarancją Apple jest tak, że oficjalnie jest od daty sprzedaży, czyli tej na fakturze. Zazwyczaj jednak jest od daty aktywacji, w dniu kiedy go aktywujesz masz od tego dnia gwarancję. Ale jest jedno ale. Jeśli telefon długo gdzieś leżał na półce (dokładnie nie da się określić czy to 6 miesięcy czy 13), to może być tak, że pokaże Ci w systemie że zostało np. 6, 8 miesięcy gwarancji, albo że już nie ma jej wcale. Wtedy jak masz dowód zakupu od oficjalnego sprzedawcy (np. Orange) dzwonisz na infolinie i zmieniają gwarancję na tą z faktury. Tak więc jeśli są świeżo wzięte na abonament to nie powinno być problemu. Ale jak przeleżały gdzieś w magazynie to możesz mieć niemiłą niespodziankę po aktywacji. Ale tego się nie dowiesz dopóki nie aktywujesz. Dlatego najlepiej mieć dowód zakupu, wtedy problem znika. Nawet jeśli faktura nie jest na Ciebie to i tak zmienią w systemie datę.
Tak więc oferty są spoko, ale ryzyko jest. Do gwarancji dowodu zakupu nie wołają w serwisie w razie czego.
Edited by Regiss, 30 June 2019 - 18:08.