Cześć,
Mam problem z iPadem Air (1 Gen.) po aktualizacji do iOS 12.3.1 dokonanej z poziomu iTunes (odtworzenie do ustawień fabrycznych). Sama aktualizacja przebiegła pomyślnie, na iPadzie pojawia się standardowy ekran aktywacji, jednak próby połączenia z serwerem Apple kończą się niepowodzeniem (komunikat o niedostępności serwera aktywacji). Próbowałem oczywiście na różnych sieciach WiFi, a także z lokalizacją i językiem angielskim, ale bez powodzenia.
Po połączeniu z iTunes iPad jest wykrywany, ale pojawia się komunikat o tym, że dane aktywacji są nieprawidłowe. Jest możliwość ponownego wgrania oprogramowania, ale w niczym to nie pomaga, bo po zakończeniu wszystko wraca do punktu wyjścia. Po próbie odtworzenia z backupu pojawia się komunikat: "iTunes nie może odtworzyć iPada, ponieważ nie udało się rozpocząć sesji z nim".
Co mogło pójść nie tak i jak sobie z tym poradzić?
Oczywiście iPad nie ma żadnych blokad iCloud i należy do mnie, był aktualizowany z iOS 8.4.