Hej
Mam pytanie co muszę zrobić przed oddaniem macbooka do serwisu? do tej pory wylogowywałem się ze wszystkich kont itd ale to trochę uciążliwe a nie mam pojęcia jakie są praktyki serwisowe czy faktycznie muszę się wylogować ze wszystkiego czy np na serwisie mają jakiś dysk zewnętrzny z którego odpalają kompa żeby go sprawdzić i jeśli mam hasło to mogę go wysłać po zrobieniu kopii i wylogowaniu się np tylko z Apple id? jak to wygląda np w cortlandzie?

przed oddaniem komputera na serwis
#1
Napisano 13 czerwca 2019 - 08:05
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#2
Napisano 13 czerwca 2019 - 08:15
Nie ma potrzeby z niczego się wylogowywać tylko włącz sobie szyfrowanie dysku File Vault i wtedy nikt bez hasła do systemu nie będzie miał dostępu do Twoich danych.
My w serwisach nigdy nie mamy potrzeby uruchamiania systemu klienta, mamy swój system diagnostyczny i swoje dyski z systemem jeśli potrzeba coś sprawdzić.
Pytanie też jaki to komputer i jaka jest usterka, bo może się okazać, że musisz sobie dane zabezpieczyć, bo w nowszych np. dysk SSD jest częścią płyty głównej i po jej wymianie dostaniesz komputer bez żadnych danych.
Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 13 czerwca 2019 - 08:17
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#3
Napisano 13 czerwca 2019 - 08:25
Nie czuje potrzeby szyfrowania dysku wyloguje się tylko z applr ID zostawie hasło administratora i tak go chyba wyśle........
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#4
Napisano 13 czerwca 2019 - 09:11
No to możesz tak zrobić ale musisz wiedzieć o tym, że każdy ma dostęp do wszystkich danych na dysku, hasło do systemu od tego nie chroni.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#5
Napisano 13 czerwca 2019 - 11:10
zaszyfrowałem to co teraz teoretycznie nie muszę nawet wylogowywać maca z Apple ID?
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#6
Napisano 13 czerwca 2019 - 11:22
Tak. A co to za komputer i co ma być robione?
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#7
Napisano 13 czerwca 2019 - 11:31
Jeszcze się zastanawiam ale mam problem z migającą matrycą np podczas przewijania strony,(temat jest na forum) nie mam pojęcia czy to jest problem hardwarowy czy softwarowy a trudno mi się rozstać z komputerem..... ale kiedyś będę musiał mam jeszcze ponad 2 lata..........
Użytkownik _Artek_ edytował ten post 13 czerwca 2019 - 11:40
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#8
Napisano 13 czerwca 2019 - 11:40
Jeśli to rocznik 2018 to odblokuj możliwość uruchamiania z zewnętrznych dysków, bo bez tego serwis niczego nie sprawdzi.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#9
Napisano 13 czerwca 2019 - 11:44
a gdzie jest ta opcja?(domyślam się że gdzieś w narzędziach formatowania dysku)
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#10
Napisano 13 czerwca 2019 - 11:49
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#11
Napisano 13 czerwca 2019 - 12:04
Tak myślałem że tam ale nie wpadł bym na to że coś takiego jest..... dużo rzeczy można o tej firmie powiedzieć ale zabezpieczenia mają dobre...... Dzięki
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#12
Napisano 19 czerwca 2019 - 00:17
Hej
Mam pytanie co muszę zrobić przed oddaniem macbooka do serwisu?
https://support.appl.../pl-pl/HT209095
Pomogłem ? - Lubię to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych