Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

przed oddaniem komputera na serwis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 _Artek_

_Artek_
  • 1 009 postów

Napisano 13 czerwca 2019 - 08:05

Hej

Mam pytanie co muszę zrobić przed oddaniem macbooka do serwisu? do tej pory wylogowywałem się ze wszystkich kont itd ale to trochę uciążliwe a nie mam pojęcia jakie są praktyki serwisowe czy faktycznie muszę się wylogować ze wszystkiego czy np na serwisie mają jakiś dysk zewnętrzny z którego odpalają kompa żeby go sprawdzić i jeśli mam hasło to mogę go wysłać po zrobieniu kopii i wylogowaniu się np tylko z Apple id? jak to wygląda np w cortlandzie?


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 11 Pro  TV 4K   AirPods 


#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 13 czerwca 2019 - 08:15

Nie ma potrzeby z niczego się wylogowywać tylko włącz sobie szyfrowanie dysku File Vault i wtedy nikt bez hasła do systemu nie będzie miał dostępu do Twoich danych.

My w serwisach nigdy nie mamy potrzeby uruchamiania systemu klienta, mamy swój system diagnostyczny i swoje dyski z systemem jeśli potrzeba coś sprawdzić.

 

Pytanie też jaki to komputer i jaka jest usterka, bo może się okazać, że musisz sobie dane zabezpieczyć, bo w nowszych np. dysk SSD jest częścią płyty głównej i po jej wymianie dostaniesz komputer bez żadnych danych.


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 13 czerwca 2019 - 08:17

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 _Artek_

_Artek_
  • 1 009 postów

Napisano 13 czerwca 2019 - 08:25

Nie czuje potrzeby szyfrowania dysku wyloguje się tylko z applr ID zostawie hasło administratora i tak go chyba wyśle........


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 11 Pro  TV 4K   AirPods 


#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 13 czerwca 2019 - 09:11

No to możesz tak zrobić ale musisz wiedzieć o tym, że każdy ma dostęp do wszystkich danych na dysku, hasło do systemu od tego nie chroni.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#5 _Artek_

_Artek_
  • 1 009 postów

Napisano 13 czerwca 2019 - 11:10

zaszyfrowałem :D to co teraz teoretycznie nie muszę nawet wylogowywać maca z Apple ID?


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 11 Pro  TV 4K   AirPods 


#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 13 czerwca 2019 - 11:22

Tak. A co to za komputer i co ma być robione?


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 _Artek_

_Artek_
  • 1 009 postów

Napisano 13 czerwca 2019 - 11:31

Jeszcze się zastanawiam ale mam problem z migającą matrycą np podczas przewijania strony,(temat jest na forum) nie mam   pojęcia czy to jest problem hardwarowy czy softwarowy a trudno mi się rozstać z komputerem..... ale kiedyś będę musiał mam jeszcze ponad 2 lata..........


Użytkownik _Artek_ edytował ten post 13 czerwca 2019 - 11:40

 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 11 Pro  TV 4K   AirPods 


#8 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 13 czerwca 2019 - 11:40

Jeśli to rocznik 2018 to odblokuj możliwość uruchamiania z zewnętrznych dysków, bo bez tego serwis niczego nie sprawdzi.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#9 _Artek_

_Artek_
  • 1 009 postów

Napisano 13 czerwca 2019 - 11:44

a gdzie jest ta opcja?(domyślam się że gdzieś w narzędziach formatowania dysku) 


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 11 Pro  TV 4K   AirPods 


#10 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 13 czerwca 2019 - 11:49

https://support.appl.../pl-pl/HT208198


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#11 _Artek_

_Artek_
  • 1 009 postów

Napisano 13 czerwca 2019 - 12:04

Tak myślałem że tam ale nie wpadł bym na to że coś takiego jest..... dużo rzeczy można o tej firmie powiedzieć ale zabezpieczenia mają dobre......:D Dzięki  


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 11 Pro  TV 4K   AirPods 


#12 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 19 czerwca 2019 - 00:17

Hej

Mam pytanie co muszę zrobić przed oddaniem macbooka do serwisu? 

https://support.appl.../pl-pl/HT209095


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych