Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak opcji CarPlay w XR


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aastelix

Aastelix
  • 1 081 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 07 czerwca 2019 - 17:55

Witam,

Zauważyłem, że nie mam opcji jak w temacie. Instalowałem już kilka razy soft przez dfu, przywracałem ustawienia fabryczne i nic. Byłem w Cortland ale też nie wiedzą o co chodzi. Telefon jest Orange ale karta sim z t-m. Poza tym nie ma nic niepokojącego ani innych braków. Jak wyszukam w ustawieniach Carplay to poazuje, że aplikacja jest w ogólnych i po kliknięciu w wynik wyszukiwania przenosi mnie do ogólnych ale tam nie ma tej opcji.
Ktoś ma jakiś pomysł?

iPhone 8 plus 64GB Space Gray


#2 winmaciek

winmaciek
  • 1 139 postów

Napisano 07 czerwca 2019 - 17:57

A czy samochód ma funkcję CarPlay?


  • MasterM lubi to

iPhone XS, iPad 10.5"


#3 Aastelix

Aastelix
  • 1 081 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 07 czerwca 2019 - 18:15

Samochód ma ale w samym telefonie nie ma tej opcji. O tym pisze w pierwszym poście.

iPhone 8 plus 64GB Space Gray


#4 DanielF

DanielF
  • 4 986 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 07 czerwca 2019 - 18:18

Siri włączona?


Fallout ...war, war never changes...

#5 Aastelix

Aastelix
  • 1 081 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 07 czerwca 2019 - 18:22

Nie używam siri.

Edyta

Po włączeniu Siri jak ręką odjął pojawiło się Carplay.
W życiu bym na to nie wpadł. Spece w Cortland też nie.

Użytkownik Aastelix edytował ten post 07 czerwca 2019 - 18:24

  • MasterM lubi to

iPhone 8 plus 64GB Space Gray


#6 DanielF

DanielF
  • 4 986 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 07 czerwca 2019 - 18:24

To włącz bo bez niej nie ma możliwości uruchomienia carplay


Fallout ...war, war never changes...

#7 michalniusz

michalniusz
  • 284 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 czerwca 2019 - 08:22

Podepnę się pod temat.

 

Mam problem z CarPlay...

+ samochód obsługuje usługę,

+ iPhone 7,

+ Siri włączona,

+ Blokada nie dotyczy CarPlay jest aktywna
+ aktualnie iOS 12.1.2.

 

Kroki:

 

1. podłączam kabelek USB do autka,

2. potem do iPhone,

3. pojawia się monit, że auto wyszukuje multimedia,

4. naciskam CarPlay na panelu auta,

5. na telefonie pojawia się ikona CarPlay i telefon się wygasza, 

6. niestety nie przełącza się ekran na wyświetlacz auta, 

7. po jakiejś chwili traci połączenie i znowu wyszykuje... albo zwyczajnie nic się nie dzieje

 

... czy możecie podpowiedzieć, co należałoby zrobić w takiej sytuacji? 

 

Czy jeśli łączę się po USB do CarPlay, to wtedy BT muszę wyłączyć, aby auto nie parowało się?


MacBookPro 13,3"  |  iPhone 5 | iPhone 7


#8 kristof461

kristof461
  • 1 932 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 czerwca 2019 - 08:30

Nic nie musisz wyłączać. Podpięcie pod USB powinno przełączyć telefon w tryb CarPlay. Zrób reset wyłącz włącz jak nie to twardy reset.

U mnie działa ok ale czasami dzieję się tak że brakuje dźwięku. Musze wtedy odłączyći ponownie podpiąć telefon. Czasem nawet 2-3 razy trzeba wykonać taka kombinacje aż załapie. 

Według mnie CarPlay nie jest jeszcze doskonały. To raz. Dwa pytanie o kabel USB czy jest oryginalny i czy wtyk w samochodzie nie jest jakiś wadliwy. Jeśli nic co wspomniałem nie pomaga możesz wyzerować telefon ustawić jako nowy i spróbować wtedy. Jest też szansa że usługa w samym samochodzie została źle zainstalowana. Ja ją dokupiłem dopiero jakiś czas po odbiorze samochodu. Choć to akurat ma pewnie znikome znaczenie. Czytałem jednak na forum marki swojego auta że u niektórych ta instalacja się nie udaje i potem mają problem z funkcjonowaniem całej usługi. 


MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#9 iLuk45z

iLuk45z
  • 461 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 12 czerwca 2019 - 12:58

Pomocne też by było jaki samochód, na pewno aby było CarPlay musi być oryginalny kabel albo chociaż MFI, to że nie działa nie zawsze jest wina telefonu czy kabla może się okazać że radio w samochodzie musi być zaktualizowane, takie informacje nie są powszechnie dostępne. I czasem trzeba się udać do salonu aby się dowiedzieć, ew co można jeszcze zrobić to poprosić kogoś kto ma iPhone aby podpiąć do twojego radia i zobaczyć czy będzie problem występował. Jeśli nie to wina iPhone, jeśli tak to następnie trzeba podpiąć na innym kablu, jeśli nadal będzie problem wtedy tylko wizyta w salonie i aktualizacja softu.


iPad Mini 4 WiFi Space Grey, -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black


#10 DanielF

DanielF
  • 4 986 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 12 czerwca 2019 - 13:30

Ważne są również gniazda USB np w hondzie na jednym jest carplay a na drugim nie działa

Użytkownik DanielF edytował ten post 12 czerwca 2019 - 13:31

Fallout ...war, war never changes...

#11 Aastelix

Aastelix
  • 1 081 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 12 czerwca 2019 - 20:10

Jeszcze mam pytanie, czy próbowaliście odpalać mapy Google przez CP a w tle żeby buły informacje z Yanosika?
Wszystko mi działa oprócz właśnie informacji głosowych z Yanosika który powinien działać w tle.

iPhone 8 plus 64GB Space Gray


#12 kristof461

kristof461
  • 1 932 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 czerwca 2019 - 08:08

Jak niby Yanosik ma działać skoro nie ma on wsparcia dla CarPlay? 

Co do aktualizacji softu radia. Serwisy unikają tego typu aktualizacji. Dlaczego? Nikt tak naprawdę nie ma jasnego wytłumaczenia. iOS 13 pozwoli np wykorzystać dodatkowy ekran. Sam taki mam ale żeby to się stało Producent musi wspierać nową funkcję a co za tym idzie zaktualizować soft. W związku z tym funkcja będzie w nowych autach no chyba że ktos na nich coś wymusi co wcale nie jest proste. 


MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych