Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy iPhone XS Max restartuje się przy zdjęciach portretowych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 the_deha

the_deha
  • 36 postów
  • SkądJarosław

Napisano 26 maja 2019 - 16:40

Witam, posiadam dziwny problem. Trzy dniu temu kupiłem w NeoNet telefon iPhone XS Max 64 GB, także telefon jest nowy, nawet zbytnio nie zdążyłem go ustawić pod siebie. Nie jest to może uciążliwy problem aczkolwiek coś takiego raczej nie powinno mieć miejsca.

Podczas robienia zdjęć w trybie portretowym czasem uda się bez problemu zrobić kilka zdjęć ale....  zazwyczaj po kliknięciu „kółeczka”, spustu migawki na ekranie zamiast kliknięcia (jak po udanym zdjęciu), kółeczko jakby się buforuje i po chwili telefon się restartuje. 

 

Tłumacząc „na chłopski rozum”: telefon zwyczajnie się restartuje przy robieniu zdjęć w trybie portretowym, jakby po prostu nie radził sobie z przetworzeniem (bądź zapisaniem) go.

Dodam, że nie zawiesza sie, moge wyjść z aplikacji ‚Aparat’ i przez kilka sekund robić coś innego. Do momentu aż Aparat skończy ‚przemielać’ portret i zwyczajnie sie zrestartuje. Oczywiście świetna fotka, którą właśnie uchwyciłem nie zapisuje się…

 

Urządzenie ma kilka dnii, co tym bardziej mniej dziwi. Żona poradziła podejście do sklepu ale wydaje mi się, ze na tym forum dostanę precyzyjniejsza odpowiedz niż po prostu „oddaj na gwarancje”.
Szczerze, wolałbym sam rozwiązać problem.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc, pozdrawiam


IG: dh_tattoo_art


#2 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 26 maja 2019 - 17:25

Oddaj na gwarancje, ale do Cortland lub iDream.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 26 maja 2019 - 23:53

Zanim oddasz do serwisu - wgraj na czysto (odtwórz w iTunes) najnowszy iOS i sprawdź (bez wgrywania danych z kopii) jak zachowa się aparat.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#4 the_deha

the_deha
  • 36 postów
  • SkądJarosław

Napisano 27 maja 2019 - 18:54

Więc tak, poszedłem do NeoNetu ale nie oddałem telefonu. Pan stwierdził, że nie mam wszystkich uaktualniej. W domu włączyłem automatyczne aktualizacje i upewniłem się, że nie ma nic wiecej do aktualizowania. 
Problem z portretami zniknął, ale dzieje sie teraz identycznie to samo tylko kiedy próbuję nakręcić film w slow motion...
 

Chciałem odtworzyć przez iTunes tak jak napisał kolega wyżej ale nie mogę za nic w świece poprawnie podłączyć go do komputera. Mam MacBooka z systemem macOS Mojave 10.14.5 (18F132), iPhone ma teraz oprogramowanie iOS 12.3.1, czy na maku mam za stary soft?

 

Daje sobie jeszcze maksymalnie 2 dnii i jeśli nic nie wskóram będe zmuszony oddać go na gwarancję


Zapomniałem dodać odnośnie połączenia przez USB. Telefon na przemian ładuje i rozłącza (próbowałem 2-ma kablami, na różnych komputerach i portach USB), tak jakby kabel zwyczajnie przerywał. Wygląda to na jakies kłócące sie oprogramowanie.
Jak podłączam starszego iPhone 6S do tych samych komputerów z automatu otwiera sie iTunes i widzi sprzęt


Użytkownik the_deha edytował ten post 27 maja 2019 - 18:30

IG: dh_tattoo_art


#5 przelon

przelon
  • 302 postów

Napisano 27 maja 2019 - 21:07

To nie jest kwestia wadliwego telefonu tylko softu, który masz wgrany. Postaw telefon na nowym systemie. Nie przywracaj kopii zapasowej. Utwórz iphone jako nowy nawet zdalnie i sprawdź czy wszystko działa.

#6 the_deha

the_deha
  • 36 postów
  • SkądJarosław

Napisano 28 maja 2019 - 10:39

To nie jest kwestia wadliwego telefonu tylko softu, który masz wgrany. Postaw telefon na nowym systemie. Nie przywracaj kopii zapasowej. Utwórz iphone jako nowy nawet zdalnie i sprawdź czy wszystko działa.

 

Po prostu wyzerować? Wydaje mi się, że przy pierwszym logowaniu do iCloud'a poprzenosi mi wszystkie możliwe informacje, aplikacje z wszystkich innych urządzeń w domu, które są na tym samym koncie.


A co do podłączania przez kabel USB do iTunes. Dlaczego nie łączy sie poprawnie? Tym samym kablem ładuje normalnie telefon, a po podłączeniu do MacBooka status bateri świruje. Na przemian ładuje / nie ładuje. Co za tym idzie nie moge się podłączyć przez iTunes bo podłącza i rozłącza.


IG: dh_tattoo_art


#7 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 28 maja 2019 - 10:45

Dlatego nigdzie się nie loguj i nie przywracaj kopii. Zrób tak jak zostało już wspomniane a więc przetestuj system na czysto. Jeśli problem zniknie to znaczy że jest jakiś błąd w sofcie. Przywrócenie kopii będzie oznaczało że i błąd może powrócić. Nie musi ale może. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#8 iLuk45z

iLuk45z
  • 595 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 28 maja 2019 - 15:40

Co jeszcze możesz zrobić to wgrać na nowo soft bez utraty danych z opcją "shift" ściągasz ISPW potem podpinasz telefon do iTunes, trzymając Shift naciskasz na Uaktualnij/aktualizuj otworzy się okno wskazujesz plik IPSW i zaczyna się wgrywanie soft. Może to pomoże, wtedy nie będziesz musiał resetować telefonu do ustawień fabrycznych. Jeśli nie pomoże to wtedy jak koledzy pisali wyżej, rest telefonu i ustawienie go na nowo bez przywracania kopi z iCloud.


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple  iPads --> iPad Mini 4 WiFi Space Grey -> iPad Air 32GB Silver WiFi+LTE -> iPad 7th Gen 32GB WiFi+LTE -> iPad 9th 64GB WiFi Sapce Grey


#9 the_deha

the_deha
  • 36 postów
  • SkądJarosław

Napisano 28 maja 2019 - 22:56

Co jeszcze możesz zrobić to wgrać na nowo soft bez utraty danych z opcją "shift" ściągasz ISPW potem podpinasz telefon do iTunes, trzymając Shift naciskasz na Uaktualnij/aktualizuj otworzy się okno wskazujesz plik IPSW i zaczyna się wgrywanie soft. Może to pomoże, wtedy nie będziesz musiał resetować telefonu do ustawień fabrycznych. Jeśli nie pomoże to wtedy jak koledzy pisali wyżej, rest telefonu i ustawienie go na nowo bez przywracania kopi z iCloud.

 

 Utratą danych się nie martwie, gdyż telefon jest kilkudniowy, mam na nim wszystko to co na innych urządzeniach +40 nowych zdjęć. 

 

 

Wyzerowałem telefon, przy pierwszym włączeniu wybrałem "nowy iPhone", zalogowałem się jedynie do swojego Apple ID, nie przywracałem kopii. Ze zdjęciami portretowymi nie ma problemu, przy kliknięciu spustu migawki w trybie slow motion telefon resetuje się z miejsca (od razu w momencie stuknięcia palcem)Jednym słowem tragedia.

Znajomy doradził uruchomienie iPhone w recovery mode. Nigdy nie operowałem w trybie odzyskiwania, także jeszcze nie mam pojęcia z czym to sie je.


IG: dh_tattoo_art


#10 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 29 maja 2019 - 08:52

 Utratą danych się nie martwie, gdyż telefon jest kilkudniowy, mam na nim wszystko to co na innych urządzeniach +40 nowych zdjęć. 

 

 

Wyzerowałem telefon, przy pierwszym włączeniu wybrałem "nowy iPhone", zalogowałem się jedynie do swojego Apple ID, nie przywracałem kopii. Ze zdjęciami portretowymi nie ma problemu, przy kliknięciu spustu migawki w trybie slow motion telefon resetuje się z miejsca (od razu w momencie stuknięcia palcem)Jednym słowem tragedia.

Znajomy doradził uruchomienie iPhone w recovery mode. Nigdy nie operowałem w trybie odzyskiwania, także jeszcze nie mam pojęcia z czym to sie je.

Wejdź Ustawienia- Prywatność- Analizy (na samym dole)- Dane analiz i zobacz czy czy nie ma napisu panic full. 


Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 29 maja 2019 - 08:53


#11 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 29 maja 2019 - 09:04

Jeśli odtworzyłeś oprogramowanie i problem nadal występuje to telefon jest zwyczajnie uszkodzony i trzeba go wymienić. Szkoda czasu na jakieś dalsze ceremonie z oprogramowaniem. Jeśli chcesz to możesz go nawet do nas wysłać, albo oddaj do serwisu gdzieś u siebie w okolicy. Wymiana zajmuje 1-2 dni.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#12 the_deha

the_deha
  • 36 postów
  • SkądJarosław

Napisano 29 maja 2019 - 14:46

Oddałem telefon do sklepu, zostawiłem numer telefonu i maja mnie informować. Temat bez rozwiązania, dzięki wszystkim za pomoc

IG: dh_tattoo_art


#13 przelon

przelon
  • 302 postów

Napisano 29 maja 2019 - 18:08

Skoro telefon po wgraniu na nowo dalej się dziwnie zachowywał to była to słuszna decyzja;) Czekamy na informacje

#14 the_deha

the_deha
  • 36 postów
  • SkądJarosław

Napisano 23 czerwca 2019 - 17:50

Po około 15 dniach telefon był do odbioru, dostałem całkiem nowy model. Dzięki za pomoc


IG: dh_tattoo_art


#15 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 24 czerwca 2019 - 12:29

15 dni?? Właśnie dlatego lepiej oddać bezpośrednio do serwisu. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych