Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Awaria 6plus


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sisi2007

Sisi2007
  • 1 postów

Napisano 13 maja 2019 - 12:15

Witam , zwracam się z nietypowym zapytaniem .
Mój 6plus zaczął bardzo mulić i z dnia na dzień dotyk przestawał działać , z czasem pojawił się w gorze ekranu szary mrugający pasek , który całkowicie zawieszał tel. Oddałam go do serwisu (nie appla) powiedzieli mi , ze padł dotyk wymiana 300 zł . Po wymianie tel działał kilka godzin i znowu dotyk odmawiał posłuszeństwa oddałam naprawdę na gwarancje powiedzieli , ze jest to grubsza sprawa (padła jakaś KOSTKA ) wymiana 150/250 zł z tym , ze podczas wymiany tel może się już nie włączyć ale raczej będzie ok . Telefon się nie włączył powiedzieli ze przy wymianie padła płyta główna , ze to jest właśnie te ryzyko o którym wspomnieli . Kasy za wymianę nie wzięli dodali ze mogą go ode mnie odkupić . Teraz pytanie czy faktycznie mogło się tak zdarzyć ? Czy jest możliwość sensownej naprawy ? Bądź czy jest to ich wina ??

#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 1 641 postów

Napisano 13 maja 2019 - 17:18

Nie za bardzo z kontekstu wynika jednoznacznie, czy ten drugi to był autoryzowany serwis Apple, czy nie. Obstawiam, że nie do końca, i że zabrali się za coś, na czym się nie znają, w efekcie rozwalając telefon do końca. Ponieważ to już ponad 4-letni model, którego wartość rynkowa jest stosunkowo niewielka, jego naprawa raczej nie będzie opłacalna.

#3 bee3

bee3
  • 3 758 postów

Napisano 13 maja 2019 - 23:48

Witam , zwracam się z nietypowym zapytaniem .
Mój 6plus zaczął bardzo mulić i z dnia na dzień dotyk przestawał działać , z czasem pojawił się w gorze ekranu szary mrugający pasek , który całkowicie zawieszał tel. ...

Przecież jest na to (od kilku lat) program naprawczy:
https://www.apple.co...lus-multitouch/

Za niecałe 700zł. - w takim przypadku wymiana telefonu na nowy.

 

 

... Oddałam go do serwisu (nie appla) powiedzieli mi , ze padł dotyk wymiana 300 zł . Po wymianie tel działał kilka godzin i znowu dotyk odmawiał posłuszeństwa oddałam naprawdę na gwarancje powiedzieli , ze jest to grubsza sprawa (padła jakaś KOSTKA ) wymiana 150/250 zł z tym , ze podczas wymiany tel może się już nie włączyć ale raczej będzie ok . Telefon się nie włączył powiedzieli ze przy wymianie padła płyta główna , ze to jest właśnie te ryzyko o którym wspomnieli . Kasy za wymianę nie wzięli dodali ze mogą go ode mnie odkupić . Teraz pytanie czy faktycznie mogło się tak zdarzyć ? Czy jest możliwość sensownej naprawy ? Bądź czy jest to ich wina ??

Amatorzy zepsuli Ci telefon. Napisz tu gdzie tak naprawiają telefony, żeby ostrzec innych przed takimi problemami.
Dotyk padł, ale nie w ekranie tylko na płycie i właśnie układ na płycie należało wymienić. Ktoś jednak diagnozował na chybił-trafił i być może dopiero uczył się wymiany układu na przykładzie Twojego telefonu (płyta nie padła tylko właśnie została uszkodzona podczas próby wymiany układu).

W ASA za cenę niewiele wyższą  miałabyś nową sztukę (z nową baterią, a jeżeli telefon był z polskiej dystrybucji to być może nawet z nową gwarancją).

Teraz pozostaje Ci żądać zwrotu zapłaconych kwot i doprowadzenia telefonu do stanu sprzed naprawy (koniecznie zachowaj kartę naprawy po pierwszej diagnozie i naprawie oraz paragon/fakturę za usługę).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 371 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 14 maja 2019 - 12:25

Miałeś uszkodzony układ od dotyku, jest to usterka typowa dla tego modelu iPhona. Naprawa jest trudna i istnieje ryzyko ubicia telefonu na amen bo podczas lutowania grzeje się też procesor, który jest obok. Dlatego lepiej wymienić cały telefon w serwisie autoryzowanym w cenie wymiany ekranu

 

 

Teraz pozostaje Ci żądać zwrotu zapłaconych kwot i doprowadzenia telefonu do stanu sprzed naprawy (koniecznie zachowaj kartę naprawy po pierwszej diagnozie i naprawie oraz paragon/fakturę za usługę).

 

 

Na jakiej podstawie miałby żądać doprowadzenia telefonu do stanu sprzed naprawy skoro serwis uczciwie poinformował jakie jest ryzyko podczas naprawy i klient wyraził zgodę na naprawę wiedząc, że w przypadku niepowodzenia dostanie telefon w gorszym stanie?


Autoryzowany serwis Apple. 

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Limanowskiego 4, 30-534 Kraków 
Tel: 12 311 08 11
www.serwis.me

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych