Cze艣膰,
Od ko艅ca stycznia bie偶膮cego roku jestem posiadaczem iPhone X. Telefon od nowo艣ci posiada nalepione szk艂o hartowane, noszony w etui, nigdy nie spad艂.
Zaloguj lub Zarejestruj si臋 aby uzyska膰 pe艂ny dost臋p do forum.
Napisano 12 maja 2019 - 19:52
Cze艣膰,
Od ko艅ca stycznia bie偶膮cego roku jestem posiadaczem iPhone X. Telefon od nowo艣ci posiada nalepione szk艂o hartowane, noszony w etui, nigdy nie spad艂.
Napisano 12 maja 2019 - 20:11
a sprawdza艂e艣 czy nr seryjny jest na li艣cie jaki艣 akcji naprawczych? - poszukaj na forum bo co艣 by艂o o X
Napisano 12 maja 2019 - 20:21
a jak to sprawdzi膰 tzn ten numer seryjny jest na tej li艣cie akcji naprawczych ?
Napisano 12 maja 2019 - 20:24
Napisano 13 maja 2019 - 06:47
a jak to sprawdzi膰 tzn ten numer seryjny jest na tej li艣cie akcji naprawczych ?
Lista oficjalnych akcji naprawczych publikowana jest oczywi艣cie na stronach (ka偶dego) producenta.
W przypadku Apple - tu: https://www.apple.co...xchange_repair/
...
od ok.10 dni zaobserwowa艂em pewne problemy -> sporadyczne zamy艣lenia w interfejsie w szczeg贸lno艣ci przy przewijaniu i wybieraniu poszczeg贸lnych ikon np galeria, messenger itp. ale bardziej irytuj膮cy jest czasem brak reakcji na dotyk w szczeg贸lno艣ci podczas pisania na klawiaturze.Telefon og贸lnie dzia艂a ale te "problemy" s膮 bardzo denerwuj膮ce. W dodatku od czasu do czasu do艣膰 mocno nagrzewa si臋.restart i oderwanie szk艂a hartowanego nie pomog艂y.
Zr贸b sobie kopi臋 zapasow膮 przez iTunes-a i wgraj czysty, 艣wie偶y system (nie aktualizuj tylko odtw贸rz - bez wgrywania kopii zapasowej). Sprawd藕 jak zachowuje si臋 na czystym iOS.
Pomog艂em ? - Lubi臋 to
Napisano 15 maja 2019 - 20:22
Lista oficjalnych akcji naprawczych publikowana jest oczywi艣cie na stronach (ka偶dego) producenta.
W przypadku Apple - tu: https://www.apple.co...xchange_repair/
Zr贸b sobie kopi臋 zapasow膮 przez iTunes-a i wgraj czysty, 艣wie偶y system (nie aktualizuj tylko odtw贸rz - bez wgrywania kopii zapasowej). Sprawd藕 jak zachowuje si臋 na czystym iOS.
zrobi艂em jak poradzi艂e艣 i przez chwil臋 tzn zesz艂y wiecz贸r by艂o dobrze ale dzisiaj w ci膮gu dnia gdy ekran zebra艂 ju偶 "kilka odcisk贸w" znowu czasem nie reaguje klawiatura, w szczeg贸lno艣ci w safari czy komunikatorach.
powinienem odda膰 telefon na serwis ale to moje narz臋dzie pracy a nie mam nic zast臋pczego no ale c贸偶, jest szansa 偶e dostan臋 "nowego" ?
poza wymienion膮 wy偶ej wad膮 zaobserwowa艂em za szk艂em tylnego obiektywu 偶e m贸j telefon ma jakiego艣 ma艂ego paprocha tzn kurz, podobno to kolejna wada X-sa podlegaj膮ca wymianie ?
Napisano 15 maja 2019 - 20:34
U偶ytkownik JacentyEsz edytowa艂 ten post 15 maja 2019 - 20:34
Napisano 18 maja 2019 - 21:36
po aktualizacji na ios 12.3 kondycja baterii poszybowa艂a w d贸艂 ze 100 % na 98 % i dzisiaj co godzin臋 twardy reset bo nie daje si臋 u偶ywa膰 tego sprz臋tu, ci膮g艂e lagi i zaci臋cia w klawiaturze jakby po艂owa dolnego ekranu nie reagowa艂a. Stara i wys艂u偶ona 6-tka dziewczyny 艣miga du偶o lepiej.
w poniedzia艂ek oddaje na serwis, telefon jako nowy kupiony za 4k i takie buble. brak s艂贸w.
Napisano 20 maja 2019 - 02:52
... telefon jako nowy kupiony za 4k i takie buble. brak s艂贸w.
Czy偶by艣 nie kupowa艂 "normalnie" w sklepie tylko z drugiej r臋ki ?
Pomog艂em ? - Lubi臋 to
Napisano 20 maja 2019 - 18:23
Czy偶by艣 nie kupowa艂 "normalnie" w sklepie tylko z drugiej r臋ki ?
A co za r贸偶nica jak nieaktywowany to mo偶e nawet kupi膰 na tureckim bazarze i gwarancja jest taka sama.
Napisano 21 maja 2019 - 07:26
A co za r贸偶nica jak nieaktywowany to mo偶e nawet kupi膰 na tureckim bazarze i gwarancja jest taka sama.
Do艣膰 niefortunny przyk艂ad. Na tureckim bazarze mo偶na spodziewa膰 si臋 tureckich iPhone-贸w, a te obj臋te s膮 nieco innymi warunkami gwarancji Apple: https://www.apple.co...l-warranty.html .
Coraz cz臋stszym problemem przy kupowaniu telefon贸w "z drugiej r臋ki" (niestety zdarzaj膮 si臋 takie przypadki tak偶e w sklepach z liberaln膮 polityk膮 zwrot贸w) - nawet je偶eli telefon jest nieaktywowany to ju偶 mo偶e nie wszystkie cz臋艣ci mie膰 oryginalne.
W przypadku autora w膮tku przypuszczam jednak, 偶e po prostu ma do czynienia ze zwyk艂膮 wad膮 ekranu (wyst臋puj膮c膮 w sporej serii iPhone X). Zwr贸ci艂em jednak uwag臋 na to, 偶e u偶yto sformu艂owania: "kupiony jako nowy", a nie np. "kupi艂em nowego" - by膰 mo偶e autor u偶y艂 tego nieprzypadkowo.
Je偶eli r贸wnocze艣nie nie ma widocznych dodatkowych "symptom贸w" mog膮cych wskazywa膰 na to, 偶e telefon - chocia偶 nieaktywowany - m贸g艂 by膰 otwierany, to IMO: nie ma powod贸w do niepokoju i najprawdopodobniej sko艅czy si臋 na wymianie ekranu.
Pomog艂em ? - Lubi臋 to
Napisano 21 maja 2019 - 16:55
Czy偶by艣 nie kupowa艂 "normalnie" w sklepie tylko z drugiej r臋ki ?
telefon kupi艂em w znanej marce sklep贸w "nie dla idiot贸w" ,
telefon poszed艂 do serwisu -> wymienili ekran i jest ok.
dzi臋ki za odpowiedzi, mniej lub bardziej przydatne.
pozdrawiam
Napisano 16 wrze艣nia 2019 - 18:48
Hej,
czy kto艣 jeszcze przerabial ten temat? Jestem um贸wiony do serwisu w poniedzialek. Objaw podobny, brak reakcji na dotyk w pewnych cz臋艣ciach ekranu.
Dodatkowo, zdarza mi si臋, 偶e przy ustawionej jasno艣ci na 75% + iphone sam potrafi zmniejszyc drastycznie jasno艣膰 i nawet podczas r臋cznej regulacji nie da si臋 ustawi膰 wi臋kszej wartosci. Przesuwanie suwaka powy偶ej 50% nie zmienia "jasno艣ci". Ktos mia艂 co艣 podobnego?
Napisano 17 wrze艣nia 2019 - 09:57
Trzeba wymieni膰 wy艣wietlacz, koszt w serwisie pogwarancyjnym oko艂o 900z艂.
Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31
Pogwarancyjny Serwis iPhone Wroc艂aw
Wroc艂aw, Ko艣ciuszki 65
Napisano 17 wrze艣nia 2019 - 09:59
Popularny
My艣l臋, 偶e lepiej uda膰 si臋 do serwisu autoryzowanego i zrobi膰 to za darmo.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Krak贸w
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Napisano 17 wrze艣nia 2019 - 11:22
Hehe pozamiataneMy艣l臋, 偶e lepiej uda膰 si臋 do serwisu autoryzowanego i zrobi膰 to za darmo.
iPhone 15 Pro
Napisano 17 wrze艣nia 2019 - 11:22
Oczywi艣cie, tel jeszcze na gwarancji. Jestem ju偶 um贸wiony do serwisu. Dzieki za info. Jak wygl膮da gwarancja po takiej operacji? Zostaje przed艂u偶ona?
Napisano 17 wrze艣nia 2019 - 11:28
Je艣li telefon jest z Polski to na ekran po wymianie jest rok gwarancji, a je艣li z innego kraju to 90 dni.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Krak贸w
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Napisano 17 wrze艣nia 2019 - 11:46
Trzeba wymieni膰 wy艣wietlacz, koszt w serwisie pogwarancyjnym oko艂o 900z艂.
Robisz niesamowit膮 antyreklam臋 firmy 偶eruj膮c na czyjej艣 niewiedzy.
U偶ytkownik krzysztofsds edytowa艂 ten post 17 wrze艣nia 2019 - 11:47
Napisano 17 wrze艣nia 2019 - 14:10
Je艣li telefon jest z Polski to na ekran po wymianie jest rok gwarancji, a je艣li z innego kraju to 90 dni.
To zapytam przy okazji bo te偶 mam zamiar wys艂a膰 telefon do was z tym problemem. Potrzebny jest dow贸d zakupu je艣li roczna gwarancja apple ju偶 si臋 sko艅czy艂a? Telefon kupiony na apple.pl
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
Napisano 17 wrze艣nia 2019 - 14:42
Je艣li to iPhone X to nie trzeba dowodu zakupu. Na ten model jest program wymiany ekranu i robi si臋 to za darmo nawet po gwarancji. Zapraszam serdecznie.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Krak贸w
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Napisano 17 wrze艣nia 2019 - 19:38
3 lata od zakupu mo偶na wymieni膰 ekran je艣li ma wad臋. Info z infolinii.
0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych