Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X problem dotyk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 mr12olx01

mr12olx01
  • 32 postów

Napisano 12 maja 2019 - 19:52

Cześć, 

Od końca stycznia bieżącego roku jestem posiadaczem iPhone X. Telefon od nowości posiada nalepione szkło hartowane, noszony w etui, nigdy nie spadł. 

od ok.10 dni zaobserwowałem pewne problemy -> sporadyczne zamyślenia w interfejsie w szczególności przy przewijaniu i wybieraniu poszczególnych ikon np galeria, messenger itp. ale bardziej irytujący jest czasem brak reakcji na dotyk w szczególności podczas pisania na klawiaturze.
Telefon ogólnie działa ale te "problemy" są bardzo denerwujące. W dodatku od czasu do czasu dość mocno nagrzewa się. 
restart i oderwanie szkła hartowanego nie pomogły.


#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 12 maja 2019 - 20:11

a sprawdzałeś czy nr seryjny jest na liście jakiś akcji naprawczych? - poszukaj na forum bo coś było o X


Fallout ...war, war never changes...

#3 mr12olx01

mr12olx01
  • 32 postów

Napisano 12 maja 2019 - 20:21

a jak to sprawdzić tzn ten numer seryjny jest na tej liście akcji naprawczych ?



#4 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 12 maja 2019 - 20:24

Poszukaj na forum moje wpisy postow i moje tematy. Mialem to w nowym X i dwa razy XS w tym obecny. Porownaj na moich filmach i zdjeciach czy to jest to samo. Z tego co mozna wyczytac sporo osob tak ma. U mnie nie dzieje sie zawsze ale wszystko opisalem. Ostatnio zauwazylem za bardzo duzy wplyw na to maja zainstalowane aplikacje.

#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 maja 2019 - 06:47

a jak to sprawdzić tzn ten numer seryjny jest na tej liście akcji naprawczych ?

Lista oficjalnych akcji naprawczych publikowana jest oczywiście na stronach (każdego) producenta.

W przypadku Apple - tu: https://www.apple.co...xchange_repair/

 

 

... 

od ok.10 dni zaobserwowałem pewne problemy -> sporadyczne zamyślenia w interfejsie w szczególności przy przewijaniu i wybieraniu poszczególnych ikon np galeria, messenger itp. ale bardziej irytujący jest czasem brak reakcji na dotyk w szczególności podczas pisania na klawiaturze.
Telefon ogólnie działa ale te "problemy" są bardzo denerwujące. W dodatku od czasu do czasu dość mocno nagrzewa się. 
restart i oderwanie szkła hartowanego nie pomogły.

 

Zrób sobie kopię zapasową przez iTunes-a i wgraj czysty, świeży system (nie aktualizuj tylko odtwórz - bez wgrywania kopii zapasowej). Sprawdź jak zachowuje się na czystym iOS.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 mr12olx01

mr12olx01
  • 32 postów

Napisano 15 maja 2019 - 20:22

Lista oficjalnych akcji naprawczych publikowana jest oczywiście na stronach (każdego) producenta.

W przypadku Apple - tu: https://www.apple.co...xchange_repair/

 

 

Zrób sobie kopię zapasową przez iTunes-a i wgraj czysty, świeży system (nie aktualizuj tylko odtwórz - bez wgrywania kopii zapasowej). Sprawdź jak zachowuje się na czystym iOS.

zrobiłem jak poradziłeś i przez chwilę tzn zeszły wieczór było dobrze ale dzisiaj w ciągu dnia gdy ekran zebrał już "kilka odcisków" znowu czasem nie reaguje klawiatura, w szczególności w safari czy komunikatorach.

powinienem oddać telefon na serwis ale to moje narzędzie pracy a nie mam nic zastępczego no ale cóż, jest szansa że dostanę "nowego" ? 

poza wymienioną wyżej wadą zaobserwowałem za szkłem tylnego obiektywu że mój telefon ma jakiegoś małego paprocha tzn kurz, podobno to kolejna wada X-sa podlegająca wymianie ?



#7 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 15 maja 2019 - 20:34

Nie wiem czy ta wymiana telefonu co da, ja mam trzeci nowy i na każdym to samo. Albo ten system jest zwalony albo aplikacje powodują takie kwiatki

Użytkownik JacentyEsz edytował ten post 15 maja 2019 - 20:34


#8 mr12olx01

mr12olx01
  • 32 postów

Napisano 18 maja 2019 - 21:36

po aktualizacji na ios 12.3 kondycja baterii poszybowała w dół ze 100 % na 98 % i dzisiaj co godzinę twardy reset bo nie daje się używać tego sprzętu, ciągłe lagi i zacięcia w klawiaturze jakby połowa dolnego ekranu nie reagowała. Stara i wysłużona 6-tka dziewczyny śmiga dużo lepiej. 

w poniedziałek oddaje na serwis, telefon jako nowy kupiony za 4k i takie buble. brak słów.



#9 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 20 maja 2019 - 02:52

... telefon jako nowy kupiony za 4k i takie buble. brak słów.

Czyżbyś nie kupował "normalnie" w sklepie tylko z drugiej ręki ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#10 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 20 maja 2019 - 18:23

Czyżbyś nie kupował "normalnie" w sklepie tylko z drugiej ręki ?

 

A co za różnica jak nieaktywowany to może nawet kupić na tureckim bazarze i gwarancja jest taka sama. 



#11 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 21 maja 2019 - 07:26

A co za różnica jak nieaktywowany to może nawet kupić na tureckim bazarze i gwarancja jest taka sama. 

Dość niefortunny przykład. Na tureckim bazarze można spodziewać się tureckich iPhone-ów, a te objęte są nieco innymi warunkami gwarancji Apple: https://www.apple.co...l-warranty.html .

Coraz częstszym problemem przy kupowaniu telefonów "z drugiej ręki" (niestety zdarzają się takie przypadki także w sklepach z liberalną polityką zwrotów) - nawet jeżeli telefon jest nieaktywowany to już może nie wszystkie części mieć oryginalne. 

 

W przypadku autora wątku przypuszczam jednak, że po prostu ma do czynienia ze zwykłą wadą ekranu (występującą w sporej serii iPhone X). Zwróciłem jednak uwagę na to, że użyto sformułowania: "kupiony jako nowy", a nie np. "kupiłem nowego" - być może autor użył tego nieprzypadkowo.
Jeżeli równocześnie nie ma widocznych dodatkowych "symptomów" mogących wskazywać na to, że telefon - chociaż nieaktywowany - mógł być otwierany, to IMO: nie ma powodów do niepokoju i najprawdopodobniej skończy się na wymianie ekranu.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#12 mr12olx01

mr12olx01
  • 32 postów

Napisano 21 maja 2019 - 16:55

Czyżbyś nie kupował "normalnie" w sklepie tylko z drugiej ręki ?

 telefon kupiłem w znanej marce sklepów "nie dla idiotów" ,

 

 telefon poszedł do serwisu -> wymienili ekran i jest ok.

 

dzięki za odpowiedzi, mniej lub bardziej przydatne. 

 

pozdrawiam



#13 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 16 września 2019 - 18:48

Hej, 

czy ktoś jeszcze przerabial ten temat? Jestem umówiony do serwisu w poniedzialek. Objaw podobny, brak reakcji na dotyk w pewnych częściach ekranu.

Dodatkowo, zdarza mi się, że przy ustawionej jasności na 75% + iphone sam potrafi zmniejszyc drastycznie jasność i nawet podczas ręcznej regulacji nie da się ustawić większej wartosci. Przesuwanie suwaka powyżej 50% nie zmienia "jasności". Ktos miał coś podobnego?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#14 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 451 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 17 września 2019 - 09:57

Trzeba wymienić wyświetlacz, koszt w serwisie pogwarancyjnym około 900zł.


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#15 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 września 2019 - 09:59

*
Popularny

Myślę, że lepiej udać się do serwisu autoryzowanego i zrobić to za darmo. 


  • cronopioverde, Krzysztof II, krzysztofsds i 2 innych osób lubią to

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#16 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 17 września 2019 - 11:22

Myślę, że lepiej udać się do serwisu autoryzowanego i zrobić to za darmo.

Hehe pozamiatane :)
  • kristof461, MasterM i krzysztofsds lubią to

iPhone 15 Pro


#17 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 17 września 2019 - 11:22

Oczywiście, tel jeszcze na gwarancji. Jestem już umówiony do serwisu. Dzieki za info. Jak wygląda gwarancja po takiej operacji? Zostaje przedłużona? 


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#18 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 września 2019 - 11:28

Jeśli telefon jest z Polski to na ekran po wymianie jest rok gwarancji, a jeśli z innego kraju to 90 dni.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#19 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 17 września 2019 - 11:46

Trzeba wymienić wyświetlacz, koszt w serwisie pogwarancyjnym około 900zł.

Robisz niesamowitą antyreklamę firmy żerując na czyjejś niewiedzy. 


Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 17 września 2019 - 11:47


#20 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 17 września 2019 - 14:10

Jeśli telefon jest z Polski to na ekran po wymianie jest rok gwarancji, a jeśli z innego kraju to 90 dni.

To zapytam przy okazji bo też mam zamiar wysłać telefon do was z tym problemem. Potrzebny jest dowód zakupu jeśli roczna gwarancja apple już się skończyła? Telefon kupiony na apple.pl


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#21 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 września 2019 - 14:42

Jeśli to iPhone X to nie trzeba dowodu zakupu. Na ten model jest program wymiany ekranu i robi się to za darmo nawet po gwarancji. Zapraszam serdecznie.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#22 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 17 września 2019 - 19:38

3 lata od zakupu można wymienić ekran jeśli ma wadę. Info z infolinii. 


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych