Cześć,
Od końca stycznia bieżącego roku jestem posiadaczem iPhone X. Telefon od nowości posiada nalepione szkło hartowane, noszony w etui, nigdy nie spadł.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Posted 12 May 2019 - 19:52
Cześć,
Od końca stycznia bieżącego roku jestem posiadaczem iPhone X. Telefon od nowości posiada nalepione szkło hartowane, noszony w etui, nigdy nie spadł.
Posted 12 May 2019 - 20:11
a sprawdzałeś czy nr seryjny jest na liście jakiś akcji naprawczych? - poszukaj na forum bo coś było o X
Posted 12 May 2019 - 20:21
a jak to sprawdzić tzn ten numer seryjny jest na tej liście akcji naprawczych ?
Posted 12 May 2019 - 20:24
Posted 13 May 2019 - 06:47
a jak to sprawdzić tzn ten numer seryjny jest na tej liście akcji naprawczych ?
Lista oficjalnych akcji naprawczych publikowana jest oczywiście na stronach (każdego) producenta.
W przypadku Apple - tu: https://www.apple.co...xchange_repair/
...
od ok.10 dni zaobserwowałem pewne problemy -> sporadyczne zamyślenia w interfejsie w szczególności przy przewijaniu i wybieraniu poszczególnych ikon np galeria, messenger itp. ale bardziej irytujący jest czasem brak reakcji na dotyk w szczególności podczas pisania na klawiaturze.Telefon ogólnie działa ale te "problemy" są bardzo denerwujące. W dodatku od czasu do czasu dość mocno nagrzewa się.restart i oderwanie szkła hartowanego nie pomogły.
Zrób sobie kopię zapasową przez iTunes-a i wgraj czysty, świeży system (nie aktualizuj tylko odtwórz - bez wgrywania kopii zapasowej). Sprawdź jak zachowuje się na czystym iOS.
Pomogłem ? - Lubię to
Posted 15 May 2019 - 20:22
Lista oficjalnych akcji naprawczych publikowana jest oczywiście na stronach (każdego) producenta.
W przypadku Apple - tu: https://www.apple.co...xchange_repair/
Zrób sobie kopię zapasową przez iTunes-a i wgraj czysty, świeży system (nie aktualizuj tylko odtwórz - bez wgrywania kopii zapasowej). Sprawdź jak zachowuje się na czystym iOS.
zrobiłem jak poradziłeś i przez chwilę tzn zeszły wieczór było dobrze ale dzisiaj w ciągu dnia gdy ekran zebrał już "kilka odcisków" znowu czasem nie reaguje klawiatura, w szczególności w safari czy komunikatorach.
powinienem oddać telefon na serwis ale to moje narzędzie pracy a nie mam nic zastępczego no ale cóż, jest szansa że dostanę "nowego" ?
poza wymienioną wyżej wadą zaobserwowałem za szkłem tylnego obiektywu że mój telefon ma jakiegoś małego paprocha tzn kurz, podobno to kolejna wada X-sa podlegająca wymianie ?
Posted 15 May 2019 - 20:34
Edited by JacentyEsz, 15 May 2019 - 20:34.
Posted 18 May 2019 - 21:36
po aktualizacji na ios 12.3 kondycja baterii poszybowała w dół ze 100 % na 98 % i dzisiaj co godzinę twardy reset bo nie daje się używać tego sprzętu, ciągłe lagi i zacięcia w klawiaturze jakby połowa dolnego ekranu nie reagowała. Stara i wysłużona 6-tka dziewczyny śmiga dużo lepiej.
w poniedziałek oddaje na serwis, telefon jako nowy kupiony za 4k i takie buble. brak słów.
Posted 20 May 2019 - 02:52
... telefon jako nowy kupiony za 4k i takie buble. brak słów.
Czyżbyś nie kupował "normalnie" w sklepie tylko z drugiej ręki ?
Pomogłem ? - Lubię to
Posted 20 May 2019 - 18:23
Czyżbyś nie kupował "normalnie" w sklepie tylko z drugiej ręki ?
A co za różnica jak nieaktywowany to może nawet kupić na tureckim bazarze i gwarancja jest taka sama.
Posted 21 May 2019 - 07:26
A co za różnica jak nieaktywowany to może nawet kupić na tureckim bazarze i gwarancja jest taka sama.
Dość niefortunny przykład. Na tureckim bazarze można spodziewać się tureckich iPhone-ów, a te objęte są nieco innymi warunkami gwarancji Apple: https://www.apple.co...l-warranty.html .
Coraz częstszym problemem przy kupowaniu telefonów "z drugiej ręki" (niestety zdarzają się takie przypadki także w sklepach z liberalną polityką zwrotów) - nawet jeżeli telefon jest nieaktywowany to już może nie wszystkie części mieć oryginalne.
W przypadku autora wątku przypuszczam jednak, że po prostu ma do czynienia ze zwykłą wadą ekranu (występującą w sporej serii iPhone X). Zwróciłem jednak uwagę na to, że użyto sformułowania: "kupiony jako nowy", a nie np. "kupiłem nowego" - być może autor użył tego nieprzypadkowo.
Jeżeli równocześnie nie ma widocznych dodatkowych "symptomów" mogących wskazywać na to, że telefon - chociaż nieaktywowany - mógł być otwierany, to IMO: nie ma powodów do niepokoju i najprawdopodobniej skończy się na wymianie ekranu.
Pomogłem ? - Lubię to
Posted 21 May 2019 - 16:55
Czyżbyś nie kupował "normalnie" w sklepie tylko z drugiej ręki ?
telefon kupiłem w znanej marce sklepów "nie dla idiotów" ,
telefon poszedł do serwisu -> wymienili ekran i jest ok.
dzięki za odpowiedzi, mniej lub bardziej przydatne.
pozdrawiam
Posted 16 September 2019 - 18:48
Hej,
czy ktoś jeszcze przerabial ten temat? Jestem umówiony do serwisu w poniedzialek. Objaw podobny, brak reakcji na dotyk w pewnych częściach ekranu.
Dodatkowo, zdarza mi się, że przy ustawionej jasności na 75% + iphone sam potrafi zmniejszyc drastycznie jasność i nawet podczas ręcznej regulacji nie da się ustawić większej wartosci. Przesuwanie suwaka powyżej 50% nie zmienia "jasności". Ktos miał coś podobnego?
Posted 17 September 2019 - 09:57
Trzeba wymienić wyświetlacz, koszt w serwisie pogwarancyjnym około 900zł.
Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31
Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław
Wrocław, Kościuszki 65
Posted 17 September 2019 - 09:59
POPULAR
Myślę, że lepiej udać się do serwisu autoryzowanego i zrobić to za darmo.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Posted 17 September 2019 - 11:22
Hehe pozamiataneMyślę, że lepiej udać się do serwisu autoryzowanego i zrobić to za darmo.
iPhone 15 Pro
Posted 17 September 2019 - 11:22
Oczywiście, tel jeszcze na gwarancji. Jestem już umówiony do serwisu. Dzieki za info. Jak wygląda gwarancja po takiej operacji? Zostaje przedłużona?
Posted 17 September 2019 - 11:28
Jeśli telefon jest z Polski to na ekran po wymianie jest rok gwarancji, a jeśli z innego kraju to 90 dni.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Posted 17 September 2019 - 11:46
Trzeba wymienić wyświetlacz, koszt w serwisie pogwarancyjnym około 900zł.
Robisz niesamowitą antyreklamę firmy żerując na czyjejś niewiedzy.
Edited by krzysztofsds, 17 September 2019 - 11:47.
Posted 17 September 2019 - 14:10
Jeśli telefon jest z Polski to na ekran po wymianie jest rok gwarancji, a jeśli z innego kraju to 90 dni.
To zapytam przy okazji bo też mam zamiar wysłać telefon do was z tym problemem. Potrzebny jest dowód zakupu jeśli roczna gwarancja apple już się skończyła? Telefon kupiony na apple.pl
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
Posted 17 September 2019 - 14:42
Jeśli to iPhone X to nie trzeba dowodu zakupu. Na ten model jest program wymiany ekranu i robi się to za darmo nawet po gwarancji. Zapraszam serdecznie.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Posted 17 September 2019 - 19:38
3 lata od zakupu można wymienić ekran jeśli ma wadę. Info z infolinii.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users