Cześć,
Ostatnio zamawiałem konfigurację iMaca rozbudowaną o dysk SSD w Cortland, z odbiorem w sklepie stacjonarnym - nie pytajcie dlaczego, po prostu musiałem zamówić z odbiorem osobistym, a Cortland mam po drodze.
Przed złożeniem zamówienia sprawdzałem na apple.com/pl jaki byłby czas oczekiwania na taki komputer zamawiany bezpośrednio na stronie apple.com. Dla zamówienia z końca marca data dostawy identycznego komputera szacowana była na 8-14 kwietnia 2019.
Będąc pewnym, że podobny termin realizacji będzie przez Cortland (bo czemu miałby być inny?) zamówiłem u nich - no i czekam do dziś.
Po wielokrotnym dobijaniu się o podanie daty realizacji dziś dostaję informację: 29.04 komputer będzie w Polsce, 3 dni później w sklepie do odbioru (02 maja 2019). Biorąc pod uwagę majówkę może to być nawet 06 maja.
Nie chcę wieszać psów na Cortland pochopnie, i tu moje pytanie, bo może to normalne, że jest jakaś inna "kolejka" dla resellerów, inne terminy itp?
Może jakiś przedstawiciel resellerów Apple'a może się wypowiedzieć w tej sprawie? Będę wdzięczny.
Pozdrawiam!