Witam,
Proszę o pomoc, sprzedałem zegarek nowy Apple Watch 4, miałem go 20 minut, ale stwierdziłem że to nie dla mnie gadżet. Aktywowałem go do testu, ale przed sprzedażą usunąłem z konta. Pan, który kupił zegarek coś namieszał przy konfiguracji, twierdził że zegarek sprzedałem mu z blokadą, w czasie rozmowy telefonicznej kazałem mu wejść w ustawienia telefonu żeby sprawdził czy zegarek nie jest przypisany do jego konta (okazało się że jest tam), rozłączył się, usunął zegarek i rozpoczął konfiguracje na nowo, dzwoni do mnie że teraz ma blokadę aktywacji (wysłał zdjęcie). Adres email, który się pojawia to l******@gmail.com. Pan takiego adresu nie kojarzy, ale mój adres email ma faktycznie taki początek, ale ilość znaków się nie zgadza (pewnie zbieg okoliczności, ale od początku mam pecha przy sprzedaży tego zegarka). Nie wiem co on tam narobił, ale czy na infolinii mogę się dowiedzieć do jakiego adresu email jest teraz przypisany zegarek? (mam numer seryjny). Nie wiem co teraz robić, zegarka nie przyjmę bo teraz mi go zablokował, ale nie chcę się też użerać po Sądach bo gość ma problemy z konfiguracją.