Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sprzedany Apple Watch, a problem z aktywacją


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 mareknoda

mareknoda
  • 24 postów

Napisano 18 kwietnia 2019 - 20:43

Witam,

 

Proszę o pomoc, sprzedałem zegarek nowy Apple Watch 4, miałem go 20 minut, ale stwierdziłem że to nie dla mnie gadżet. Aktywowałem go do testu, ale przed sprzedażą usunąłem z konta. Pan, który kupił zegarek coś namieszał przy konfiguracji, twierdził że zegarek sprzedałem mu z blokadą, w czasie rozmowy telefonicznej kazałem mu wejść w ustawienia telefonu żeby sprawdził czy zegarek nie jest przypisany do jego konta (okazało się że jest tam), rozłączył się, usunął zegarek i rozpoczął konfiguracje na nowo, dzwoni do mnie że teraz ma blokadę aktywacji (wysłał zdjęcie). Adres email, który się pojawia to l******@gmail.com. Pan takiego adresu nie kojarzy, ale mój adres email ma faktycznie taki początek, ale ilość znaków się nie zgadza (pewnie zbieg okoliczności, ale od początku mam pecha przy sprzedaży tego zegarka). Nie wiem co on tam narobił, ale czy na infolinii mogę się dowiedzieć do jakiego adresu email jest teraz przypisany zegarek? (mam numer seryjny). Nie wiem co teraz robić, zegarka nie przyjmę bo teraz mi go zablokował, ale nie chcę się też użerać po Sądach bo gość ma problemy z konfiguracją. 



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 18 kwietnia 2019 - 20:50

Witam,

 

Proszę o pomoc, sprzedałem zegarek nowy Apple Watch 4, miałem go 20 minut, ale stwierdziłem że to nie dla mnie gadżet. Aktywowałem go do testu, ale przed sprzedażą usunąłem z konta. Pan, który kupił zegarek coś namieszał przy konfiguracji, twierdził że zegarek sprzedałem mu z blokadą, w czasie rozmowy telefonicznej kazałem mu wejść w ustawienia telefonu żeby sprawdził czy zegarek nie jest przypisany do jego konta (okazało się że jest tam), rozłączył się, usunął zegarek i rozpoczął konfiguracje na nowo, dzwoni do mnie że teraz ma blokadę aktywacji (wysłał zdjęcie). Adres email, który się pojawia to l******@gmail.com. Pan takiego adresu nie kojarzy, ale mój adres email ma faktycznie taki początek, ale ilość znaków się nie zgadza (pewnie zbieg okoliczności, ale od początku mam pecha przy sprzedaży tego zegarka). Nie wiem co on tam narobił, ale czy na infolinii mogę się dowiedzieć do jakiego adresu email jest teraz przypisany zegarek? (mam numer seryjny). Nie wiem co teraz robić, zegarka nie przyjmę bo teraz mi go zablokował, ale nie chcę się też użerać po Sądach bo gość ma problemy z konfiguracją. 

Liczba liter w mailu jest losowa, ale jak się zgadzają pierwsze litery to znaczy, że jest Twój. On na pewno nie namieszał tylko Ty nie zdjąłeś blokady i to jest Twoja wina.  Zadzwoń na infolinię i przedstaw dowód zakupu (autorzywany sprzedawca) i poproś o ściągnięcie blokady, albo niech Ci odeśle i poprawnie usuń blokade. 


Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 18 kwietnia 2019 - 20:52


#3 depe

depe
  • 484 postów

Napisano 18 kwietnia 2019 - 20:52

Miałem dokładnie identyczną sytuację.

Adres e-mail też miał początek na 'd' - jak mój, liczba gwiazdek też się nie zgadzała.

Pomóc może jedynie Apple Support pod warunkiem, że masz rachunek zakupu. Tylko oni mogą wyzerować AW to stanu „sklepowego”.

Tu wszystko opisałem:

https://myapple.pl/f...e/#entry2229024


 MacBook Pro 13 M1 16GB 1TB  iPad Air LTE 32 GB  iPad Mini 4 LTE 16 GB  iPhone 12 Pro 128 GB  Apple Watch Series 4 LTE SS


#4 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 18 kwietnia 2019 - 20:53

Liczba liter w mailu jest losowa, ale jak się zgadzają pierwsze litery to znaczy, że jest Twój. On na pewno nie namieszał tylko Ty nie zdjąłeś blokady i to jest Twoja wina.  Zadzwoń na infolinię i przedstaw dowód zakupu (autorzywany sprzedawca) i poproś o ściągnięcie blokady, albo niech Ci odeśle i poprawnie usuń blokade. 

A to nie zadziała?

 

Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do telefonu iPhone lub zegarka Apple Watch lub zegarek Apple Watch nie jest zestawiony w parę z telefonem iPhone i musisz wyłączyć funkcję Blokada aktywacji:

  1. Na komputerze otwórz witrynę iCloud.com i zaloguj się przy użyciu identyfikatora Apple ID. 
  2. Przejdź do aplikacji Znajdź mój iPhone.
  3. Wybierz opcję Wszystkie urządzenia i kliknij swój zegarek Apple Watch.
  4. Kliknij opcję Wymaż Apple Watch. Wybierz opcję Dalej, aby wymazać urządzenie.
  5. Kliknij ikonę find-my-device-remove-icon.png obok zegarka Apple Watch.

Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 18 kwietnia 2019 - 20:54


#5 depe

depe
  • 484 postów

Napisano 18 kwietnia 2019 - 20:58

 

3. Wybierz opcję Wszystkie urządzenia i kliknij swój zegarek Apple Watch.

 

W moim przypadku sprzedanego Apple Watcha nie było na liście. Były wszystkie inne moje urządzenia, a jednak wciąż był zablokowany przez iCloud.


 MacBook Pro 13 M1 16GB 1TB  iPad Air LTE 32 GB  iPad Mini 4 LTE 16 GB  iPhone 12 Pro 128 GB  Apple Watch Series 4 LTE SS


#6 mareknoda

mareknoda
  • 24 postów

Napisano 18 kwietnia 2019 - 21:00

Liczba liter w mailu jest losowa, ale jak się zgadzają pierwsze litery to znaczy, że jest Twój. On na pewno nie namieszał tylko Ty nie zdjąłeś blokady i to jest Twoja wina.  Zadzwoń na infolinię i przedstaw dowód zakupu (autorzywany sprzedawca) i poproś o ściągnięcie blokady, albo niech Ci odeśle i poprawnie usuń blokade. 

Blokadę zdjąłem, usunąłem go z https://appleid.apple.com, sprawdziłem też w telefonie, urządzenia nie mam już widoczne ani w telefonie, ani na stronie https://appleid.apple.com. Jakim cudem niby zablokowany zegarek jego powiązało z jego kontem? (skoro widział go w telefonie?).  Oczywiście zadzwonie na infolinie, mam im w trakcie rozmowy wysłać skan FV?, numer seryjny im nie wystarczy?.



#7 depe

depe
  • 484 postów

Napisano 18 kwietnia 2019 - 21:02

Tak, skan dowodu zakupu musi być.


 MacBook Pro 13 M1 16GB 1TB  iPad Air LTE 32 GB  iPad Mini 4 LTE 16 GB  iPhone 12 Pro 128 GB  Apple Watch Series 4 LTE SS


#8 mareknoda

mareknoda
  • 24 postów

Napisano 18 kwietnia 2019 - 21:14

Zrobiłem jak napisał krzysztofsds i faktycznie w tym miejscu jeszcze widziałem zegarek (miał status poza siecią), usunąłem go (była informacja że inny użytkownik będzie mógł go aktywować), myślicie że to wystarczy?. Pytanie do dowodu zakupu am F-VAT imienną, ale nie ma na niej numeru seryjnego jest tylko "Apple Watch Series 4 GPS, 40mm Space Grey" jest też niższa cena bo ten zegarek dostałem w rozliczeniu stąd niższa kwota. Czy tej sytuacji, lepiej wysłać ich FV zakupu?, czy moja w zupełności wystarczy?.



#9 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 18 kwietnia 2019 - 21:17

Powinno wystarczyć. Klient powinien go teraz aktywować, bez zabawy z fakturami i infoliniami.

Użytkownik Regiss edytował ten post 18 kwietnia 2019 - 21:18

iPhone 15 Pro


#10 depe

depe
  • 484 postów

Napisano 18 kwietnia 2019 - 21:19

Zrobiłem jak napisał krzysztofsds i faktycznie w tym miejscu jeszcze widziałem zegarek (miał status poza siecią), usunąłem go (była informacja że inny użytkownik będzie mógł go aktywować), myślicie że to wystarczy?.

Zapytaj nabywcy, być może to wystarczy.  Jeśli nie, to tak jak pisałem, musi być skan dowodu zakupu z widocznym (czytelnym) numerem seryjnym.


Użytkownik depe edytował ten post 18 kwietnia 2019 - 21:21

 MacBook Pro 13 M1 16GB 1TB  iPad Air LTE 32 GB  iPad Mini 4 LTE 16 GB  iPhone 12 Pro 128 GB  Apple Watch Series 4 LTE SS


#11 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 kwietnia 2019 - 23:40

To dziwne, bo np. iSpot wystawiał mi faktury na AW bez numeru seryjnego.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#12 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 19 kwietnia 2019 - 16:57

Z tym odłączaniem Watcha od konta iCloud jest coś spier..., bo dwa razy sprzedawałem Watcha (s0 i s3) i za każdym razem kupujący miał problem z zalogowaniem się. Całe szczęście był to odbiór osobisty.


Użytkownik soczekpl edytował ten post 19 kwietnia 2019 - 16:57

Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#13 mareknoda

mareknoda
  • 24 postów

Napisano 20 kwietnia 2019 - 19:32

Sprawa już zamknięta, na infolinii potwierdzili że znają problem i prawdopodobnie to wina "synchronizacji serwerów", w każdym razie Pan powiedział że najpewniej jest usuwać właśnie w Icloud/Znajdz Urządzenie. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych