No to ładnie, czyli teraz będę musiał jakoś dostarczyć sprzęt do Warszawy...
Jeżeli serwis popełnił jakiś błąd (w doborze podzespołów, w montażu, w instalacji systemu, etc.) to po prostu zgłaszasz zauważony problem serwisowi, a serwis powinien zamówić dla Twojego iMaca kuriera, którym wyślesz komputer do serwisu. Oczywiście odesłanie komputera również powinno być na koszt serwisu.
To wydaje się być normalną procedurą reklamacyjną.
W Cortlandzie we Wroclavii tego nie zrobią?
Odesłali mnie do Poznania, bo podobno nie potrafią
Generalnie był jakiś dziwny kłopot z upgrade iMac'a. Słabo, że w tak dużym mieście jak Wrocław nie było żadnej możliwości wymiany dysku i RAM, pomimo kilku sklepów sprzedających sprzęt Apple. Obdzwoniłem wszystkich i żaden się nie podjął.
Upgrade iMac-ów robi tylko kilka serwisów autoryzowanych w Polsce.
W innym wątku była już na ten temat dyskusja: https://myapple.pl/f...cja-apple-co-można-a-czego-nie/ .
Dlatego musiałem jechać do Warszawy i przy okazji to zlecić tamtejszym specom.
Jeżeli tym razem nie masz wyjazdu do Warszawy "przy okazji" to załatw to kurierem (na koszt serwisu).
Podejrzewam, że w innym serwisach, które robią upgrade iMac-ów (Poznań, Katowice, Kraków, Warszawa, Szczecin, Lublin) też poradziliby sobie z poprawkami po kolegach z Warszawy - ale nie za darmo (przypuszczam, że kosztowałoby to przynajmniej połowę tego co liczą normalnie za usługę upgrade z kurierem czyli prawdopodobnie ok. 100-125 zł.)
... może jest coś co mogę kliknąć, bo jestem zwykłym użytkownikiem, a nie specem.
Przetestuj jeszcze WiFi z odłączonymi peryferiami USB. Niektóre lubiły "zabijać" łączność bezprzewodową (mało prawdopodobne po tym co napisałeś - ale to jeszcze możesz sprawdzić sam).