Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Oddawanie Iphone na gwarancję - pytania


Najlepsza odpowiedź kristof461 , 12 kwietnia 2019 - 13:37

Nie pytaj tylko oddawaj do serwisu. I tak może się okazać że jeden serwis odrzuci a drugi przyjmie. Wytyczne Apple wytycznymi ale to jednak każdy serwis samodzielnie podejmuje decyzję. No chyba że wysyłają do centrum serwisowego Apple wtedy to Apple ma ostateczne zdanie. W sumie zawsze mogą mieć ale kiedyś Cortland zaoferował mi wymianę baterii choć absolutnie robić tego nie musieli więc różnie to bywa. 

Nigdy do iSpota. Tylko w pojedynczych wypadkach są ok czyli na odwrót do reszty. 

Co do folii i szkieł to już była tu kiedyś o tym mowa że różnie to bywa. Zależy co muszą naprawić. Jedni przyjmą z inni każą odkleić. Dla bezpieczeństwa wysłałbym goły telefon mimo wszystko. 

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ji7saw

ji7saw
  • 10 postów

Napisano 07 kwietnia 2019 - 12:01

1)Czy oddając telefon na gwarancję to lepiej oddać bezpośrednio do placówki Apple czy Salonu operatora u którego kupiłem?
2)Mój problem z którym chce oddać telefon na gwarancję dotyczy przeskakującego ekranu, ale ostatnio upadł mi telefon i zrobił się defekt na ramce. Czy z powodu tego defektu mogą mi ją odrzucić?
3)Czy w Ispot i Cortlandzie mogę oddać telefon na gwarancję? Jeśli tak to w którym lepiej?
4)Są jakieś czynności które powinienem zrobić przed oddaniem telefonu na gwarancję?



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 07 kwietnia 2019 - 12:15

1. W Polsce nie ma „placówek Apple”. Najbliższa taka „placówka” jest w Berlinie lub Dreźnie. Mamy natomiast sporo autoryzowanych serwisów oraz sprzedawców. Jeśli masz na gwarancji, to lepiej do serwisu.

2. Tak.

3. Tak (jeśli jest na rocznej gwarancji Apple). Konsensus jest taki, że chyba każdy inny autoryzowany serwis będzie statystycznie lepszy od iSpot ;)

4. Aż tak trudno skorzystać z Google? https://support.appl.../pl-pl/HT201557


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 ji7saw

ji7saw
  • 10 postów

Napisano 07 kwietnia 2019 - 16:57

1. W Polsce nie ma „placówek Apple”. Najbliższa taka „placówka” jest w Berlinie lub Dreźnie. Mamy natomiast sporo autoryzowanych serwisów oraz sprzedawców. Jeśli masz na gwarancji, to lepiej do serwisu.

2. Tak.

3. Tak (jeśli jest na rocznej gwarancji Apple). Konsensus jest taki, że chyba każdy inny autoryzowany serwis będzie statystycznie lepszy od iSpot ;)

4. Aż tak trudno skorzystać z Google? https://support.apple.com/pl-pl/HT201557

No dobra, to jeszcze 2 pytanka:

Co masz na myśli serwis?

Czy oddając telefon do Cortland muszę mieć dowód zakupu, bo oglądając jakiś film obiło mi się o uszy że nie potrzeba.



#4 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 07 kwietnia 2019 - 17:12

Nie musisz mieć dowodu zakupu, chociaż wybiórczo każdy serwis może go zażądać. Ale zazwyczaj tego nie robią. Wystarczy że po numerze seryjnym ustalą czy jest ważna gwarancja. A czego nie rozumiesz w słowie serwis to nie wiem. Punkt napraw lepiej?

iPhone 15 Pro


#5 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 09 kwietnia 2019 - 20:24

1) Zawsze lepiej jest oddac od razu do autoryzowanego serwisu niz do operatora. Operator i tak odesle Twoje iPhona do autoryzowanego serwisu. To wydluza czas. Jednak wez pod uwage fakt, ze jak oddasz do autoryzowanego to masz tylko rok gwaracji. Sprzedawca (operator) odpowiada przed okres dwoch lat.

2) Zalezy jakie jest uszkodzenie. Ja oddawalem iPhona z uszkodzeniem ramki po upadku. Byla wgnieciona a reklamacja dotyczyla braku responsywnosci ekranu. Przyjeli bez problemu w Cortlandzie.

3) Do ktorego masz blizej. Oba maja swoje wady i zalety. Generalnie mozna doczytac na forach o jakosci serwisow w danym miescie. Ja mam pod nosem Cortland. Raz bylem zadowolny a raz nie.

4) Powinienes zrobic backup. Nie chca przyjmowac np z nalozonym szklem lub folia ochronna. Dodatkowo wymagaja usuniecia iPhona z Find My iPhone. To tyle


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#6 ji7saw

ji7saw
  • 10 postów

Napisano 11 kwietnia 2019 - 22:09

1) Zawsze lepiej jest oddac od razu do autoryzowanego serwisu niz do operatora. Operator i tak odesle Twoje iPhona do autoryzowanego serwisu. To wydluza czas. Jednak wez pod uwage fakt, ze jak oddasz do autoryzowanego to masz tylko rok gwaracji. Sprzedawca (operator) odpowiada przed okres dwoch lat.

2) Zalezy jakie jest uszkodzenie. Ja oddawalem iPhona z uszkodzeniem ramki po upadku. Byla wgnieciona a reklamacja dotyczyla braku responsywnosci ekranu. Przyjeli bez problemu w Cortlandzie.

3) Do ktorego masz blizej. Oba maja swoje wady i zalety. Generalnie mozna doczytac na forach o jakosci serwisow w danym miescie. Ja mam pod nosem Cortland. Raz bylem zadowolny a raz nie.

4) Powinienes zrobic backup. Nie chca przyjmowac np z nalozonym szklem lub folia ochronna. Dodatkowo wymagaja usuniecia iPhona z Find My iPhone. To tyle

Mógłbyś mi po krótce napisać na czym polega/jak sie objawia ten brak responsywności ekranu?



#7 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 12 kwietnia 2019 - 13:37   Najlepsza odpowiedź

Nie pytaj tylko oddawaj do serwisu. I tak może się okazać że jeden serwis odrzuci a drugi przyjmie. Wytyczne Apple wytycznymi ale to jednak każdy serwis samodzielnie podejmuje decyzję. No chyba że wysyłają do centrum serwisowego Apple wtedy to Apple ma ostateczne zdanie. W sumie zawsze mogą mieć ale kiedyś Cortland zaoferował mi wymianę baterii choć absolutnie robić tego nie musieli więc różnie to bywa. 

Nigdy do iSpota. Tylko w pojedynczych wypadkach są ok czyli na odwrót do reszty. 

Co do folii i szkieł to już była tu kiedyś o tym mowa że różnie to bywa. Zależy co muszą naprawić. Jedni przyjmą z inni każą odkleić. Dla bezpieczeństwa wysłałbym goły telefon mimo wszystko. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych