Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Spotlight nie wyszukuje wszystkiego


Najlepsza odpowiedź GreaTskY , 07 kwietnia 2019 - 17:56

Miałem podobny problem, pomogło rozwiązanie które przedstawił Pedros, po wpisaniu komenty kliknij na lupę i zobacz czy wyświetli się informacja o indeksowaniu.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 piodes

piodes
  • 68 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 28 marca 2019 - 16:21

Witajcie nie wiem co się wydarzyło na mym IMACu, ale Spotlight nie wyszukuje mi np zainstalowanych aplikacji, nie przeszukuje skrzynki pocztowej.

Zrobiłem zalecenia wg https://support.appl.../pl-pl/HT201716 lecz nie mogę go wykonać bo jak dodaję dysk MAC'a do Spotlight w zakładce prywatność wyskakuje mi błąd "Błąd listy prywatności - nie można było dodać lub usunąć tej rzeczy z powodu nieznanego błędu"

Jak rozwiązać ten problem?

Wersja systemu aktualna 10.13.6

 

Pozdrawiam, Piotr



#2 piodes

piodes
  • 68 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 29 marca 2019 - 14:20

wyszukuje tylko informacje z przeglądarki - nie chciałbym na nowo instalować systemu bo codziennie używam komputera a to proces czasochłonny + odzysk danych. Czytałem inne posty lecz nic nie pomogło - może jest jakieś rozwiązanie?



#3 winmaciek

winmaciek
  • 2 293 postów
  • Płeć:

Napisano 29 marca 2019 - 15:00

Spróbuj założyć nowe konto użytkownika i sprawdź, czy problem tam też występuje.
iPhone XS, iPad 10.5"

#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 29 marca 2019 - 15:41

sudo mdutil -i on /



#5 piodes

piodes
  • 68 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 29 marca 2019 - 19:22

Na nowym koncie to samo ...

 

Poniżej w załączniku efekt jak wpisałem indeksowanie w terminalu - dziwne

Załączone pliki


Użytkownik piodes edytował ten post 29 marca 2019 - 19:23


#6 piodes

piodes
  • 68 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 04 kwietnia 2019 - 17:58

I znalazłem winowajcę! Otórz zainstalowałem na nowo systmem - patrzę SPOTLUGHT działa myślę WOW!

No to odtwarzam zawartość z Time Machine ale tylko aplikacje i, drukarki i ustawienia sieciowe.

Po procesie odtwarzania sprawdzam Spotylight - i zdziwienie problem powrócił.

Zacząłem po kolei wyłączać z paska górnego programy is prawdzałem czy działa Spotlight i okazało się że program ACRONIS był winien temu :)

 

Opisałem zdarzenie gdyby ktoś miał ten problem. Pozdrawiam.



#7 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 176 postów
  • Skądtowni?

Napisano 07 kwietnia 2019 - 17:56   Najlepsza odpowiedź

Miałem podobny problem, pomogło rozwiązanie które przedstawił Pedros, po wpisaniu komenty kliknij na lupę i zobacz czy wyświetli się informacja o indeksowaniu.


Komputer:  iMac 27" / i7 3,5 GHz / 32 GB Ram / GF GTX 780M 4 GB / SSD 1TB / MacOS Catalina 10.15.4 Beta 1

Telefon:  iPhone X / 64 GB Space Gray / iOS 13.4 Beta 1 /  Air Pods Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych