Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 8 znikł jako telefon nadrzędny który łączył się bezpośrednio, jak przywrócić ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 m_icha_l

m_icha_l
  • 12 postów

Napisano 05 lutego 2019 - 20:37

Po instalacji "Mojave" oraz założeniu drugiego konta mojej żonie mam problem z bluetooth  :unsure:

Mój iPhone 8 znikł jako telefon nadrzędny który łączył się bezpośrednio miał znaczek na niebiesko, teraz ma zwykłą ikone, a telefon żony jest głównym, jak to zmienić?

Zrzut ekranu 2019-01-13 o 20.40.34.png

Dodatkowo cały czas sie łączy i zajmuje łącze bluetooth.

Zrzut ekranu 2019-01-13 o 20.40.08.png

Gdy kliknę aby telefon się rozłączył, jak poniżej po jakimś czasie sam z automatu się łączy.

Jak przywrócić ustawienia? resetowałem bluetooth ale nic nie pomaga, reinstalacja również.

Bardzo proszę o pomoc   ^_^



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 05 lutego 2019 - 22:26

 

Po instalacji "Mojave" oraz założeniu drugiego konta mojej żonie mam problem z bluetooth  :unsure:

Mój iPhone 8 znikł jako telefon nadrzędny który łączył się bezpośrednio miał znaczek na niebiesko, teraz ma zwykłą ikone, a telefon żony jest głównym, jak to zmienić?

 

Dodatkowo cały czas sie łączy i zajmuje łącze bluetooth.

 

Gdy kliknę aby telefon się rozłączył, jak poniżej po jakimś czasie sam z automatu się łączy.

Jak przywrócić ustawienia? resetowałem bluetooth ale nic nie pomaga, reinstalacja również.

Bardzo proszę o pomoc   ^_^

 

A po co Ci takie połączenie? Czemu ma to służyć? 



#3 m_icha_l

m_icha_l
  • 12 postów

Napisano 06 lutego 2019 - 20:27

A po co Ci takie połączenie? Czemu ma to służyć? 

Bo ciągle się łączy, blokuje łącze

da się jakoś przywrócić do poprzedniej sytuacji aby mój telefon był nadrzędnym, lub żeby od żony przestał się łączyć :)



#4 mls

mls

  • 1 313 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 lutego 2019 - 16:36

Kliknąć "x" na liście (po wybraniu urządzenia) w ustawieniach oraz, od strony telefonu, "zapomnieć" komputer.



#5 m_icha_l

m_icha_l
  • 12 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 16:39

Kliknąć "x" na liście (po wybraniu urządzenia) w ustawieniach oraz, od strony telefonu, "zapomnieć" komputer.

tutaj jest problem, bo jak go usune i z kompa i z telefonu automatycznie sie łączy.

wydaje mi się że to coś musi byc powiązanie z jej kontem na macu  :(



#6 REEL

REEL
  • 74 postów
  • SkądUnimatrix 01

Napisano 20 lutego 2019 - 22:33

Usuń:

/Library/Preferences/com.apple.preferences.accounts.plist

/Library/Preferences/com.apple.Bluetooth.plist

 

/Library/Preferences/SystemConfiguration/NetworkInterfaces.plist

/Library/Preferences/SystemConfiguration/preferences.plist

 

następnie w górnym pasku zadań kliknij na ikone bluetooth trzymając klawisze Shift+Option

zaznacz kolejno z listy 1 i 2 pozycję

 

Załączony plik  photo 12.png   171,36 KB   1 Ilość pobrań

 

Restart

reset pram czyli (Option+Command+P+R)



#7 m_icha_l

m_icha_l
  • 12 postów

Napisano 02 marca 2019 - 10:15

Usuń:

/Library/Preferences/com.apple.preferences.accounts.plist

/Library/Preferences/com.apple.Bluetooth.plist

 

/Library/Preferences/SystemConfiguration/NetworkInterfaces.plist

/Library/Preferences/SystemConfiguration/preferences.plist

 

następnie w górnym pasku zadań kliknij na ikone bluetooth trzymając klawisze Shift+Option

zaznacz kolejno z listy 1 i 2 pozycję

 

attachicon.gif photo 12.png

 

Restart

reset pram czyli (Option+Command+P+R)

Nie pomogło  :(

Czy zostaje tylko przywrócić do ustawień fabrycznych?



#8 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 02 marca 2019 - 12:21

A usuwałeś z kosza i uruchomiłeś ponownie komputer te pliki plist? Jeśli nie, to usuń je jeszcze raz, opróżnij kosz i uruchom ponownie Maca. Może pomoże.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#9 m_icha_l

m_icha_l
  • 12 postów

Napisano 09 marca 2019 - 22:46

A usuwałeś z kosza i uruchomiłeś ponownie komputer te pliki plist? Jeśli nie, to usuń je jeszcze raz, opróżnij kosz i uruchom ponownie Maca. Może pomoże.

Zrobiłem wszystko jak pisało bez efektów :(  natomiast jest jedna rzecz nie mogę usunąć pliku bo go nie mam w lokalizacji poniżej

/Library/Preferences/com.apple.preferences.accounts.plist



#10 m_icha_l

m_icha_l
  • 12 postów

Napisano 16 marca 2019 - 17:57

nowy system reinstalacja wszystkiego na nowo.

Po dodaniu drugiego konta dalej to samo :(

 

Pomocy bo juz nie wiem co mam robić






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych