Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6 - odmowa wymiany baterii w serwisie autoryzowanym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grer

Grer
  • 32 postów

Napisano 27 stycznia 2019 - 21:30

Dobry wieczór,

 

problem dotyczy czteroletniego iPhona 6. Od kilku miesięcy bateria trzymała dość krótko, a od mniej więcej listopada ubiegłego roku telefon musiał być profilaktycznie cały czas podpięty do powerbanku, ponieważ bardzo szybko się rozładowywał (po jednej dłuższej rozmowie, zrobieniu kilkunastu zdjęć czy kiedy „poczuł” zimno). Pod koniec ubiegłego roku oddałem go do autoryzowanego serwisu celem wymiany baterii na nową. Niestety, odmówiono mi wymiany baterii. Przy przyjmowaniu sprzętu stwierdzono minimalne wybrzuszenie tylnej obudowy w okolicy dwóch bocznych klawiszy (sam nie zauważyłem tego wcześniej, ponieważ telefon od nowości nosiłem w solidnym etui, a ekran był zabezpieczony hartowanym szkłem). Jednak przyczyna odmowy naprawy była zupełnie inna. Oto dwa fragmenty mojej korespondencji z serwisem:

 

„Diagnostyka wykazuje usterkę ładowania. Ponieważ wymiana baterii nie rozwiąże problemu, niestety nie możemy zaproponować wymiany baterii w tym urządzeniu”.

„Uszkodzenie dotyczy płyty głównej a nie baterii. Wymiana baterii w tym przypadku nie rozwiąże problemu z ładowaniem urządzenia, a do tego telefon nie przechodzi testów diagnostycznych, które są niezbędne do zamówienia baterii. Oczywiście to nie znaczy, że telefon nadaje się na złom albo na części, bo być może serwisy pogwarancyjne poradzą sobie z problemem (oni nie są związani procedurami)”.

 

Dziwi mnie ta sytuacja, dlatego, że telefon normalnie działa, tyle że bateria bardzo szybko się rozładowuje, co po czterech latach używania jest zrozumiałe. W zakładce „Kondycja baterii” wyświetla się 51%.

 

O co tu może chodzić? Nie udało mi się z serwisu uzyskać informacji, czego konkretnie owo uszkodzenie na płycie głównej dotyczy. Czy Państwa zdaniem serwis postąpił profesjonalnie czy coś przykombinował? Zależy mi, żeby telefon jeszcze trochę posłużył, dlatego chciałem wymienić baterię na oryginalną, co podobno jest możliwe tylko w serwisach autoryzowanych.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 stycznia 2019 - 00:04

51% w kondycji baterii oznacza, że umarła już 3 razy.

Ładując tak zużytą baterię oczywiście mogłeś uszkodzić również płytę główną, ale ...

O ile można zrozumieć serwis, że informuje Cię o możliwej usterce telefonu i wymiana baterii nie rozwiąże Twojego problemu - o tyle może być niezrozumiały fakt, że jeżeli telefon działa i bateria w nim jest oryginalna, a stan obudowy (wybrzuszenie) nie jest przyczyną odrzucenia możliwości naprawy - to wymiana baterii na nową nawet jeżeli nie rozwiąże całkowicie problemu powinna być możliwa. 
Kiedyś Apple nie pozwalało wymieniać baterii, które nie były zużyte (Twoja jest) ale od 2018 odpłatnie (po obniżonej cenie) na wymianę baterii pozwalają każdemu (o ile oczywiście reszta telefonu jest OK).

O ile się orientuję, to możesz poprosić w serwisie (albo na infolinii) o wydruk z wyników ogólnej diagnostyki iPhone. Poproś o przesłanie np. mail-em i wklej tu w tym wątku.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 Grer

Grer
  • 32 postów

Napisano 28 stycznia 2019 - 00:11

Dzięki za radę. Poproszę serwis o taki wydruk i jak tylko dostanę, to tutaj udostępnię.



#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 lutego 2019 - 20:25

Dzięki za radę. Poproszę serwis o taki wydruk i jak tylko dostanę, to tutaj udostępnię.

 

Takie rzeczy załatwia się w godzinę, a tu tydzień mija i ... ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 Grer

Grer
  • 32 postów

Napisano 08 lutego 2019 - 14:18

Dzień dobry,

 

niestety porażka... Za wyniki diagnostyki serwis uznaje to, co zacytowałem w pierwszym poście. Zaproponowali też odpłatne sporządzenie ekspertyzy urządzenia (150 zł + VAT). Kiedy trochę pocisnąłem, że nie chodzi o dodatkową ekspertyzę, ale o zwykły protokół z istniejącymi już wynikami zrobionych przez nich testów (np. z kodem usterki), które - jak rozumiem - są wykonywane na oprogramowaniu diagnostycznym Apple i archiwizowane jako dokument stwierdzający brak możliwości wymiany baterii, to odpisali mi tak: "Apple przygotowało test diagnostyczny Mobile Resource Inspektor, protokół z wynikami którego możemy wydrukować Klientowi, ale niestety nie da się uruchomić tej diagnostyki na Pana urządzeniu. Inne testy diagnostyczne oraz kody usterek są wewnętrznymi informacjami, których nie możemy udostępniać". Z jakiej przyczyny MRI nie daje się uruchomić na moim telefonie, to tego nie wyjaśnili. 

 

Zanim dostałem powyższą odpowiedź z serwisu, zadzwoniłem na infolinię Apple. Powiedzieli mi, że otrzymanie wydruku diagnostyki jest możliwe, ale z tego co zrozumiałem to zależy to od polityki konkretnego autoryzowanego serwisu. Dopytywali, dlaczego nie zdecydowałem się na naprawę sprzętu. Kiedy powiedziałem, że jedyną możliwą formą "naprawy", jaką mi zaproponowano, była wymiana urządzenia na nowe serwisowe w cenie 1499 zł (przy czym sami przyznali, że jest to nieopłacalne dla iPhona 6), to gość poszedł z kimś się skonsultować i po dość długim oczekiwaniu poradził mi udać się do innego autoryzowanego serwisu, a nawet przesłał maila z konkretnym adresem. 

 

Trochę to wszystko dziwne...



#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 lutego 2019 - 14:48

Jedyne co jest w tym dziwne to to, że serwis odmówił wymiany baterii. Reszta się zgadza. Skoro telefon ma usterkę płyty głównej, która powoduje jego rozładowywanie to wymiana baterii nie jest zalecana, bo i tak telefon będzie krótko działał po naładowaniu. My w takiej sytuacji informujemy o dodatkowej usterce i możemy wymienić baterię, choć na odpowiedzialność klienta. Były 3-4 takie przypadki. 

W iPhonach 5S, 6 i 6S zdarza się czasem usterka na płycie, która powoduje bardzo szybkie rozładowywanie telefonu, a kiedy bateria jest całkowicie wyładowana to telefon się nie uruchamia. Najczęściej uszkodzony jest tak zwany układ Tristar.

 

Odnośnie wyniku testu MRI to można wydrukować klientowi wynik o ile telefon jest w stanie się uruchomić i można przeprowadzić test. Ale on sprawdza tylko stan baterii, podłączonych podzespołów, NFC, WiFi, BT itd. Ten test nie sprawdza czy płyta główna nie ma innych usterek, a w szczególności nie sprawdza usterek ładowania i zasilania jak w tym przypadku.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 08 lutego 2019 - 15:04

Wymień baterię na podróbkę za 50zł bo płacić 200zł za baterię w iPhone 6 to pół wartości telefonu a jak wymiana nie pomoże to stracisz tylko 50zł a nie 200zł .



#8 Grer

Grer
  • 32 postów

Napisano 08 lutego 2019 - 15:05

Tak jak pisałem w pierwszym poście, telefon działa, tyle że bateria bardzo szybko się rozładowuje, co po czterech latach używania jest zrozumiałe. W zakładce „Kondycja baterii” wyświetla się zaledwie 51%. Profilaktycznie mam go więc praktycznie cały czas podpiętego po powerbank.

 

Dążyłem właśnie do tego, żeby mi po prostu wymieniono baterię, ale spotkałem się z odmową. Wtedy była jeszcze promocja za 129 zł, ale pytałem też o możliwość wymiany, kiedy po Nowym Roku promocja się już skończyła. Też odmówiono.



#9 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 lutego 2019 - 15:28

Ale jeśli telefon faktycznie ma tę usterkę płyty głównej, którą stwierdził serwis to jak wymienisz baterię to on nadal będzie się szybko rozładowywał. Po prostu wydasz pieniądze, a czas pracy telefonu się znacząco nie poprawi. Dlatego serwis odmawia wymiany baterii.

My nie odmawiamy tylko informujemy o usterce i jeśli klient chce wymiany baterii na swoją odpowiedzialność to wymieniamy.


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 08 lutego 2019 - 15:30

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#10 Grer

Grer
  • 32 postów

Napisano 08 lutego 2019 - 19:08

My nie odmawiamy tylko informujemy o usterce i jeśli klient chce wymiany baterii na swoją odpowiedzialność to wymieniamy.

 

Czy wtedy wymieniacie Państwo na oryginalną baterię Apple czy dajecie jakiś zamiennik?



#11 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 08 lutego 2019 - 19:49

Serwis.me to serwis autoryzowany, więc dają oryginalne :).

 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#12 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 08 lutego 2019 - 22:36

... udać się do innego autoryzowanego serwisu, ... z konkretnym adresem. 

To moim zdaniem najlepsze wyjście w obecnej sytuacji. Może dowiesz się przynajmniej prawdy o swoim telefonie, którą ów serwis prawdopodobnie zna, a ujawnić Ci nie chce.

 

 

Jeżeli faktycznym powodem odmowy wymiany baterii byłaby usterka ładowania na płycie głównej, co (jak potwierdza SERWIS.ME) wprawdzie mogłoby poddawać pod wątpliwość sensowność wymiany baterii (ale to Twoje pieniądze i powinna być Twoja decyzja) , ale nie powinno uniemożliwiać takiej wymiany.

Poza tym:

Odnośnie wyniku testu MRI to można wydrukować klientowi wynik o ile telefon jest w stanie się uruchomić i można przeprowadzić test. Ale on sprawdza tylko stan baterii, podłączonych podzespołów, NFC, WiFi, BT itd. Ten test nie sprawdza czy płyta główna nie ma innych usterek, a w szczególności nie sprawdza usterek ładowania i zasilania jak w tym przypadku.

Z powyższego wynika, że w uruchamiającym się telefonie nawet jeżeli występują usterki ładowania i zasilania (na rzekomą obecność których powołuje się serwis odmawiający wymiany baterii) - diagnostyka MRI powinna przejść pozytywnie: tymczasem zdaniem (tego samego) serwisu - nawet nie da się jej uruchomić.

 

Wizyta w serwisie poleconym przez wsparcie telefoniczne Apple (albo prośba o przeprowadzenie takiej diagnostyki zdalnie - przez wparcie Apple) wydają się więc najlepszym wyjściem.


Użytkownik bee3 edytował ten post 08 lutego 2019 - 22:36

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#13 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 18 lutego 2019 - 07:56

Przy uszkodzonym np zwartym układzie Tristar nie połączysz sie z telefonem i nici z diagnostyki. Serwis postapil słusznie odmawiajac wymiany akumulatora, bo to nic nie da, a klient bedzie rzucał sie z reklamacjami.


Użytkownik RafalB82 edytował ten post 18 lutego 2019 - 07:56


#14 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 19 lutego 2019 - 20:33

Serwis postapil słusznie odmawiajac wymiany akumulatora, bo to nic nie da, a klient bedzie rzucał sie z reklamacjami.

 

 

My nie odmawiamy tylko informujemy o usterce i jeśli klient chce wymiany baterii na swoją odpowiedzialność to wymieniamy.

 

Jak widać możliwe są różne scenariusze. 
 

 

 

Wizyta w serwisie poleconym przez wsparcie telefoniczne Apple (albo prośba o przeprowadzenie takiej diagnostyki zdalnie - przez wparcie Apple) wydają się więc najlepszym wyjściem.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#15 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 lutego 2019 - 07:26

Jak widać możliwe są różne scenariusze. 
 

 

Czekam na sytuacje kiedy dojdzie do uszkodzenia np samozapłonu przez uszkodzenie na poziomie płyty głównej, kiedy klient wraz z telefonem bedzie w domu, w samochodzie etc.

Apple w tym przypadku ma dobre praktyki, w stanach za cos takiego mozna ostro poleciec ale tutaj w tym kraju wszystko jest możliwe, a nawet wielkie oburzenie sytuacja odmowy bo klient wie lepiej i sie zna :)



#16 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 20 lutego 2019 - 11:10

Czekam na sytuacje kiedy dojdzie do uszkodzenia np samozapłonu przez uszkodzenie na poziomie płyty głównej, kiedy klient wraz z telefonem bedzie w domu, w samochodzie etc.

Apple w tym przypadku ma dobre praktyki, w stanach za cos takiego mozna ostro poleciec ale tutaj w tym kraju wszystko jest możliwe, a nawet wielkie oburzenie sytuacja odmowy bo klient wie lepiej i sie zna :)

Dobrą praktyką (na całym świecie) jest udzielenie rzetelnej informacji klientowi.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#17 Grer

Grer
  • 32 postów

Napisano 23 lipca 2019 - 19:20

Dzień dobry,

 

wiele czasu minęło od opisanych powyżej zdarzeń, ale trochę niespodziewanie mają one ciąg dalszy... Poniżej zamieszczam swoją korespondencję z autoryzowanym serwisem, który swego czasu odmówił mi wymiany baterii twierdząc, że aparat nie przechodzi testów zalecanych przez Apple. Co Szanowni Forumowicze radzą w tej sytuacji? Czy jest jakaś ścieżka odwoławcza, która spowodowałaby wymianę baterii w autoryzowanym serwisie w cenie promocyjnej? Już nawet nie chodzi mi o tę stówę różnicy między cena promocyjną a normalną, ale o zasady. Póki co nie chcę podawać nazwy serwisu, który odmówił mi wymiany baterii, bo może jeszcze się opamiętają. Niemniej trochę dziwną wydaje mi się sytuacja – o czym już pisałem wcześniej – że Apple Support poradził mi udać się do innego autoryzowanego serwisu, a konkretnie do Cortlandu w Warszawie. Przecież jeśli serwis jest autoryzowany, to w takim zakresie, o jaki chodzi w tej sytuacji, zdolności diagnostyczne każdego serwisu powinny być identyczne.

 

 

MÓJ MAIL DO SERWISU:

 

Pod koniec ubiegłego roku oddałem do Państwa serwisu iPhona 6 celem wymiany baterii w obowiązującej wtedy promocyjnej cenie. W odpowiedzi dowiedziałem się, że ponieważ telefon nie przechodzi testów diagnostycznych, to bateria nie może być wymieniona.

 

Jednak sprawa ta nie dawała mi spokoju, bo telefon cały czas poprawnie działał – oczywiście z częstym wsparciem powerbanku. Dnia 6 lutego zadzwoniłem do Apple Support i przedstawiłem sytuację. Polecono mi udać się z tą sprawą do serwisu Cortland.

 

Z różnych powodów dopiero w czerwcu mogłem pojechać do Cortlandu. Tam – nie wskazując, że chodzi o Państwa serwis – przedstawiłem problem, cytując trzy poniższe fragmenty z naszej korespondencji:

 

Diagnostyka urządzenia została zakończona. Diagnostyka wykazuje usterkę ładowania. Ponieważ wymiana baterii nie rozwiąże problem niestety nie możemy zaproponować wymiany baterii w tym urządzeniu.

 

Uszkodzenie dotyczy płyty głównej a nie baterii, wymiana baterii w tym przypadku nie rozwiąże problemy z ładowaniem urządzenia, a do tego telefon nie przechodzi testów, które są niezbędne do zamówienia baterii.

 

Apple przygotowało test diagnostyczny Mobile Resource Inspektor, protokół z wynikami którego możemy wydrukować Klientowi, ale niestety nie da się uruchomić tej diagnostyki na Pana urządzeniu. Inne testy diagnostyczne oraz kody usterek są wewnętrznymi informacjami których nie możemy udostępniać.

 

 

Ponieważ nie było w tym czasie innych klientów, to Cortland od razu zajął się diagnostyką urządzenia. Na wstępie stwierdzono to samo, co u Państwa: że telefon jest wygięty w okolicy bocznych klawiszy i że mimo to, iż była to powszechna wada, to producent traktował ją jako uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika i niestety nie uznawał reklamacji. Stwierdzono też, że bateria jest zużyta (900 cykli). Telefon przeszedł wszystkie dostępne testy i okazało się, że wyniki są pozytywne.

 

 

PRZESŁAŁEM SERWISOWI FOTO OTRZYMANEJ OPINII – W ZAŁĄCZNIKU.

 

 

ODPOWIEDŹ Z SERWISU:

 

Niestety nie mogę się odnieść do tej sytuacji, ponieważ nie znam wszystkich okoliczności co się wydarzyło z urządzeniem przez tak długi okres czasu. Na czas oddania urządzenia do naszego serwisu sytuacja wyglądała tak, jak opisałem wcześniej. Rozumiem że udało się Panu wymienić baterię w Cortlandzie?

 

 

MOJA ODPOWIEDŹ:

 

Owszem, proponowano mi taką możliwość, ale odmówiłem, bo z jakiego tytułu miałbym teraz zapłacić 229 zł, skoro wtedy wymiana baterii kosztowała znacznie mniej?

 

Co więcej, ufając w Państwa opinię o poważniej usterce i obawiając się, że nawet po naprawie w nieautoryzowanym serwisie telefon może działać niestabilnie na nieoryginalnej, niepotrzebnie wykosztowałem się na nowy telefon, bo jak widać z opinii serwisu polecone przez Apple Support po wymianie baterii dotychczasowy aparat zapewne jeszcze długo mógł mi służyć.

 

A co do tego, że u Państwa testy dawały negatywne wyniki, a te same testy w innym serwisie pozytywne, to przecież chyba nie nastąpił cud samouzdrowienia technicznego...

 

 

TU KORESPONDENCJA SIĘ URWAŁA – MINĘŁO PRAWIE TRZY TYGODNIE I NIE DOSTAŁEM ŻADNEJ ODPOWIEDZI.

 

 

Pozdr.

 


Załącznik do poprzedniego maila.

Załączone pliki



#18 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 sierpnia 2019 - 16:44

Dzień dobry,

 

wiele czasu minęło od opisanych powyżej zdarzeń, ale trochę niespodziewanie mają one ciąg dalszy... Poniżej zamieszczam swoją korespondencję z autoryzowanym serwisem, który swego czasu odmówił mi wymiany baterii twierdząc, że aparat nie przechodzi testów zalecanych przez Apple. Co Szanowni Forumowicze radzą w tej sytuacji? Czy jest jakaś ścieżka odwoławcza, która spowodowałaby wymianę baterii w autoryzowanym serwisie w cenie promocyjnej? 

Radzimy (na przyszłość) nie zwlekać z załatwieniem sprawy (o ile na załatwieniu jej Ci naprawdę zależy). Serwis odmówił odpłatnej wymiany baterii ? - idziesz do drugiego serwisu (jak nie wiesz gdzie to sprawdzasz w wyszukiwarce https://locate.apple.com/pl/pl albo dzwonisz na infolinię). Dzisiaj cena promocyjna na wymianę baterii jest już 100zł. wyższa niż w ubiegłym roku.
Piszesz, że (dopiero):

... Dnia 6 lutego zadzwoniłem do Apple Support i przedstawiłem sytuację. Polecono mi udać się z tą sprawą do serwisu Cortland.

 

Z różnych powodów dopiero w czerwcu mogłem pojechać do Cortlandu. 

Najpierw prawie 2 miesiące "zbierałeś się" z telefonem na infolinię, a potem ponad 4 miesiące nie mogłeś dostarczyć telefonu do innego autoryzowanego serwisu.

Jak już w końcu dostarczyłeś i zaoferowano Ci wymianę baterii w aktualnej cenie promo - to odmówiłeś bo chcesz cenę sprzed kilku miesięcy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#19 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 451 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 05 sierpnia 2019 - 07:06

u nas wymiana baterii w iPhone 129zl wiec cena podobna i nie musisz tyle czekac


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#20 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 647 postów
  • Płeć:

Napisano 05 sierpnia 2019 - 10:36

u nas wymiana baterii w iPhone 129zl wiec cena podobna i nie musisz tyle czekac

Na nieoryginalną. Warto nie przemilczać ważnych informacji.
  • kristof461 lubi to

#21 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 05 sierpnia 2019 - 11:19

Skoro już poruszyłeś ten temat to możesz powiedzieć który to serwis odmówił ci naprawy? Na forum wymieniamy swoje uwagi w tym te dotyczące serwisów bo jak widać raz lepiej raz gorzej. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#22 Grer

Grer
  • 32 postów

Napisano 05 sierpnia 2019 - 21:18

Skoro już poruszyłeś ten temat to możesz powiedzieć który to serwis odmówił ci naprawy? Na forum wymieniamy swoje uwagi w tym te dotyczące serwisów bo jak widać raz lepiej raz gorzej. 

 

Jabłkowy w Warszawie.

 

Raz jeszcze skonsultowałem zaistniałą sytuację z Apple Support. Robili zdalne testy. Z tego co mi przekazano kontaktowali się także z Jabłkowym. Z perspektywy Apple wygląda to tak, że owszem zdolności diagnostyczne każdego autoryzowanego serwisu powinny być identyczne, ale jednocześnie serwisy te są podmiotami zewnętrznymi w stosunku do producenta i w związku z tym producent nie ingeruje bezpośrednio w ich procedury i decyzje. Jednak uznając niestandardowość zaistniałej sytuacji (jeden autoryzowany serwis twierdzi, że urządzeni nie przechodzi testów, a w innym pod tym względem jest wszystko OK) Apple Support poradził mi skorzystanie ze ścieżki prawnej, poczynając od zgłoszenia sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta. 
 
Dziwna ta polityka Apple: autoryzują serwis, czerpią z tego korzyści, promocja na wymianę baterii była przecież dziełem Apple, a nie inicjatywą serwisu - ale jak przychodzi co do czego, to "nie mają wpływu"...
 
Tydzień temu napisałem do Jabłkowego z propozycja, że "może chcieliby Państwo poddać weryfikacji swoją pierwotną diagnozę? Państwa diagnoza prawdopodobnie wynikała z tego, że – jak dwukrotnie stwierdziliście to w korespondencji mailowej – nie da się uruchomić diagnostyki Apple na moim telefonie. Tymczasem okazało się, że da się uruchomić wszelkie testy przewidziane przez producenta".
 
Zero reakcji z Jabłkowego.
 
W odpowiedzi do "bee3":
mi jako wieloletniemu użytkownikowi urządzeń Apple (prywatnie i firmowo) nie chodzi o jakikolwiek przywileje, ale o zasady; czyli skoro w tym wypadku jako przyczynę odmowy wymiany baterii podano mi, że którejś diagnostyki producenta na urządzeniu w ogóle nie da się uruchomić, a jakiejś innej diagnostyki urządzenie nie przechodzi, a okazuje się, że nie tylko wszystko da się uruchomić, ale także wyniki są pozytywne, to oczekiwałem po prostu wymiany baterii na oryginalną w tej cenie, która była dostępna dla mnie w dniu oddania telefonu do Jabłkowego. Tylko tyle.


#23 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 06 sierpnia 2019 - 08:43

Jabłkowy...a podobno tacy spoko. Bardzo to słabe jak napisałeś że jak przyjdzie co do czego to Apple rozkłada ręcę. Po to autoryzują serwisy i narzucają procedury żeby właśnie w takich momentach mieć możliwość zareagowania. Po tym co napisałeś to wygląda tak że autoryzacja to niby przestrzeganie zasad ale chyba tylko po to aby mieć odpowiedni status marki. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych