Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

System nie akceptuje prawidłowego hasła.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 gucio9377pl

gucio9377pl
  • 56 postów

Napisano 19 grudnia 2018 - 08:50

Dzień dobry,

 

dziś zostałem zmuszony do zmiany hasła za pomocą konta iCloud. System nie przyjmował prawidłowego hasła (jestem w 101% pewien, że wpisywane było prawidłowe hasło).

 

Obecnie przestał mi działać Keychain w przeglądarce i nie wiem, jak przywrócić jego działanie.

 

Bardzo proszę o pomoc.

 

 



#2 Kowadełko

Kowadełko
  • 335 postów

Napisano 19 grudnia 2018 - 14:56

Resetuj haslo przez strone www.

#3 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 19 grudnia 2018 - 15:35

Podłącz zewnętrzną klawiaturę i spróbuj wpisać hasło. 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#4 Lukasz_is

Lukasz_is
  • 14 postów

Napisano 30 grudnia 2018 - 10:13

Też miałem ten problem po zmianie z HighSierra.

Musiałem je zmieniać chyba dwa razy ale dotychczas (ok 1,5 mieś) działa bez zastrzeżeń.



#5 maciekdzieciol

maciekdzieciol
  • 1 436 postów
  • SkądWarsaw, Poland

Napisano 19 stycznia 2019 - 19:42

Może ktoś będzie w stanie pomóc z dość dziwnym problemem. Było ustawione hasło do komputera, cały czas działało normalnie, aż do dzisiaj, ponieważ nagle Mojave uważa że podane hasło jest błędne mimo ze wprowadzam poprawne. Pomyślałem, że zresetuje hasło i podam nowe + podpowiedź do hasła, natomiast bo zresetowaniu hasła i ponownym uruchomieniu komputera dalej nie mogę się zalogować do komputera mimo, że wprowadzam nowe hasło już. Powinna być rownież nowa podpowiedź, ale pokazuje cały czas starą podpowiedź. Tak jakby zawiesił się cały system/komputer. Stwierdziłem, żę wgram na nowo całe Mojave, ale żeby móc wybrać dysk na którym chce reinstalować cały system muszę go odblokować hasłem. Co najdziwniejsze, działa NOWE hasło które ustawiłem. To samo za pomocą którego nie mogłem się zalogować do komputera. Dopiero jak wgram na nowo cały system to wskakuje dobra podpowiedź do hasła, ale samo hasło dalej nie działa.

 
Ktoś ma na to rozwiązanie?

 



#6 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 19 stycznia 2019 - 21:49

Może przestawiłeś klawiaturę? 



#7 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 20 stycznia 2019 - 18:22

@maciekdzieciol Z takim stażem forumowym wypadałoby jednak, za regulaminem, poszukać, zwłaszcza że to kilka postów niżej, zanim się założy nowy wątek (System nie akceptuje prawidłowego hasła), a jakby sięgnąć jeszcze odrobinę dalej w dział, toby się i na prawdopodobne rozwiązanie natknęło (Problemy z logowaniem po ostatniej aktualizacji systemu macOS 10.14.1).

 

Coś jest na rzeczy z tym Mojave, że sporej ilości użytkowników przestawia układ klawiatury na ekranie logowania (w tym wypadku zapewne na PL [214]), nie tylko na tym forum powtarzają się skargi. Najlepszym diagnostykiem byłoby w tym wypadku włączenie pokazywania menu klawiatury w oknie logowania (Preferencje > Użytkownicy i grupy > Opcje logowania) i zobaczenie, jak sytuacja z ustawionym źródłem wprowadzania w tymże oknie wygląda.

 

Łączę posty, ale nie polegajcie wiecznie na dobrej woli moderatorów. Nie jest niewyczerpana.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#8 sportpoz1

sportpoz1
  • 161 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 lutego 2019 - 12:26

Miałem to samo. Problem polega chyba na tym, że system po instalacji zmienia ustawienia klawiatury i zamiast polskiego pro zmienia się na polski zwykły. Trzeba ręcznie zmienić klawiaturę.



#9 kal800

kal800
  • 246 postów
  • SkądGdynia

Napisano 21 lutego 2019 - 16:56

Hej, 

 

Miałem dokładnie ten sam problem. Po robocie zamknąłem normalnie klapę, następnego dnia otworzyłem i hasło już nie działało. Hasło, którego niezmiennie na tym systemie używałem od roku 2013. Co ciekawe, mam drugiego użytkownika w systemie, testowego - tam również hasło nie działało. Nie mam innych układów klawiatur zdefiniowanych poza polską PRO, więc nie mogłem przez przypadek zmienić układu, jak było sugerowane powyżej. 

 

Zrestartowałem hasło za pomocą icloud i do systemu się dostałem. Natomiast wszystkie moje hasła od stron i aplikacji zniknęły - na pozostałych urządzeniach podpiętych pod ten AppleID dostęp do haseł jest, ale na Macu nie mam. Ktoś się orientuje jak to przywrócić? Boję się trochę grzebać na oślep, żeby tych haseł nie stracić na zawsze. 

 

pozdrawiam

 

Kal800



#10 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 21 lutego 2019 - 19:38

Skoro te dane są na innych urządzeniach, to może pomogłoby wylogowanie się z iCloud na Macu i ponowne zalogowanie?


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#11 kal800

kal800
  • 246 postów
  • SkądGdynia

Napisano 21 lutego 2019 - 19:58

Skoro te dane są na innych urządzeniach, to może pomogłoby wylogowanie się z iCloud na Macu i ponowne zalogowanie?

 

 

Opcja KeyChain była odznaczona w ustawieniach iCloud - wystarczyło kliknąć i uwierzytelnić na innym urządzeniu. Prawdopodobnie to standardowa procedura przy zerowaniu hasła. 

 

Natomiast zastanawia mnie powód całego problemu... nie podnosiłem wersji MacOS w tym momencie, nic nie grzebałem w ustawieniach. Wygląda na to, że coś się sypnęło w FileVault...



#12 daroN

daroN
  • 10 postów

Napisano 06 marca 2019 - 20:53

U mnie też co pewien czas hasło przestaje działać - co ciekawe gdy zresetuje hasło przez icloud to w zależności od tego czy nowe hasło jest proste czy też skomplikowane, udaje mi się zalogować do systemu (przy prostym haśle). Wydaje mi się że problem z logowaniem powraca przy aktualizacji systemu - ostatnio aktualizacja miała u mnie miejsce 2 dni temu a już wczoraj hasło nie działało.

#13 seeadv

seeadv
  • 688 postów

Napisano 07 marca 2019 - 08:52

To znany Apple problem z Mojave, też miałem taką sytuację, po kontakcie z Apple Care udało się niejako obejść problem, a mianowicie:

Wejdź w Preferencje systemowe -> Uzytkownicy i grupy -> Opcje logowania i upewnij, się że jest zaznaczona opcja "pokazuj menu klawiatury w oknie logowania".

 

Dzięki temu nawet jak system zmieni sobie układ samodzielnie (?!?) na US to będzie dało się zmienić z poziomu okna logowania na polski pro i wtedy hasło już zaskoczy chyba że ktoś zna na pamięć układ US i będzie w stanie nieangielskie znaki na takiej klawiaturze wprowadzić :D 


 iPhone SE, MBP 2015





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych