Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Outlook 2016 vs iCloud for Win 10 :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZikFik

ZikFik
  • 4 postów

Napisano 04 listopada 2018 - 09:44

Witajcie,

 

Zmieniłem komputer i mam problem ze spięciem iCloud z Outlook 2016. Komunikat jaki dostaje to:

Załączony plik  błąd iCloud.jpg   70,33 KB   0 Ilość pobrań

 

Wszystko jest domyślne, konto, profil, program. Testowałem z różnymi wersjami iCloud, zakładałem nowe profile w Outlook jak i nowe konto systemowe + nowa konfiguracja i ciągle to samo :( już nie mam pomysłów. Zależy mi głównie na kalendarzu. 

 

Pomocy....



#2 ZikFik

ZikFik
  • 4 postów

Napisano 09 listopada 2018 - 15:59

Nikt nic nie podpowie???



#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 09 listopada 2018 - 16:18

Masz inne konto pocztowe oprócz iCloud? Jeśli nie, to spróbuj dodać jakieś inne i dopiero iCloud.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 ZikFik

ZikFik
  • 4 postów

Napisano 09 listopada 2018 - 16:22

nie mam maila na @icloud.com tylko na @gmail.com. konta pocztowe dodane wcześniej. próbowałem z każdej strony. na starym kompie wszystko śmiga...



#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 listopada 2018 - 12:58

Przestań podbijać, tak na przyszłość.

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych